♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36jaar - 3e kindje ♡ Areca - 27 - 1e kindje♡ 17 november Rabi - 33 jaar - 3e kindje ♡ Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ Aoibhe - 29 jaar - 1e kindje Fiona1 - 36 jaar - 1e kindje♡ 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Jo90 - 29 jaar - 3e kindje Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november jolicoeur - 37 - 2e kindje 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje ♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje 30 november Silver85 - 34 jaar - 2e kindje ------------------------------------ Afspraken: April 20 april - Maev - intake 21 april - Labby - intake 22 april - Jo90 - vroege echo 9wkn + intake 22 april - Ilse84 - telefonische intake 23 april - RS87 - eerste echo 24 april - jolicoeur - eerste echo 28 april - Aoibhe - eerste echo 28 april - Puckebell - telefonische intake 29 april- areca - termijnecho 29 april - Puckebell - termijnecho 29 april - Sado - counseling NIPT-test 29 april - mum2be2 - termijnecho 29 april - Riga01 - telefonische intake 30 april - Rabi - termijnecho Mei 1 mei - Silver85 - termijnecho 1 mei - miikkaa - termijnecho 1 mei - Banoe - termijnecho 1 mei - Sado - termijnecho 4 mei - Labby - termijnecho 6 mei - Jo90 - termijnecho 6 mei - Aoibhe - intake 6 mei - Spectre - termijnecho 6 mei - Lovely123 - counseling gyn 7 mei - novemberzes - eerste echo/termijnecho 7 mei - bloem4 - termijnecho 8 mei - Lovely123 - termijnecho 8 mei - Riga01 - termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo Juni 5 juni - Sado - controle gynaecoloog Juli 3 juli - Sado - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss - 5wk Froezel - 6wk Zonnestraal123 7missme1987 Silani ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Ik hoorde van een bekende van mij dat ze bij een echo bureau in mijn woonplaats wel gewoon “stiekem” pretecho’s doen maar dit mag niet gepromoot worden. Ik ben dus gaan kijken en ookal staat er niet beschikbaar je kan gewoon een datum inplannen. Ik heb dus vast een Geslachtsecho met 15 weken ingepland. Bevestiging al gekregen ook. Kan het uiteindelijk niet dan krijg ik vast vanzelf bericht
Dat dacht ik dus ook.. en mocht het zo verslechteren hier in Friesland dat het onverantwoord is dan annuleer ik zelf gewoon. Maar nu gewoon te nieuwsgierig
Gelijk heb je ik hoop dat het na de 28e gewoon weer mag en anders ga ik naar die in Delft dat je t zelf moet doen. Ik moet t weten Wat ook zo erg is ik heb t in mijn omgeving altijd goed gehad ik wist altijd precies wat ze zouden krijgen. Nu ik zelf zwanger ben heb ik geen flauw benul. Me vriend dacht een knul maar hij zei van de week ineens dat zijn voorgevoel weg was en hij t gewoon niet meer weet . Niks zo frustrerend als dat je t zeker 30+ keer goed raad bij vrienden en familie en nu dus niet eens een klein voorgevoel heb.
Haha nou als deze word afgezegd moet ik ook maar een ritje Delft doen haha Ooh ja begrijpelijk.. ik heb T ook vaak goed bij anderen! Toevallig vandaag nog een reveal van een collega, Jup een meisje! Dat wist ik al.. Ik zie mezelf echt als een jongens mama maar totaal geen gevoel wat het zou kunnen zijn.. Vast geen puppy, al zou dat ook super zijn
Dat had ik dan ook gedaan... het is dat Friesland een behoorlijk eindje rijden is. En we hopelijk daar van de zomer op vakantie kunnen, hebben geboekt en betaald. Hier vandaag nieuwe schoenen voor de jongste gehaald toen we de auto voor apk moesten brengen. En gelijk maar even iets te bakken gehaald om als activiteit met de oudste te doen de komende 2 weken. We gaan voor appelflappen, appeltaart, boterkoek, kruidcake en koekjes. (iets met dat soort dingen kopen terwijl je honger hebt )
@Maev oeh klinkt lekker hoor! Waar gaan jullie (misschien) heen in Friesland? Wij hadden dit jaar “gelukkig” niks geboekt met het oog op de emigratie. We kunnen gelukkig wel de boot pakken en van de mooie plekjes hier in Friesland genieten straks.
Haha ja dat is em! Ja klopt dat staat er ook, maar toch kon de afspraak gewoon gemaakt worden. En hoorde dus dat andere mensen ook gewoon zijn geweest
Friesland is 3 uur rijden voor mij haha, m'n man verklaard me voor gek denk ik k zal Delft voorstellen hahaha
Hmmmm Even afwachten wat volgende week aangekondigd wordt mbt de Corona maatregelen, misschien dat ik daarna ook hier een afspraak maak.
Ja inderdaad, misschien is er niks aan de hand en kan het straks gewoon weer. Waarschijnlijk wel nog steeds alleen enzo maargoed
misschien wordt het net als kappers die met een mondkapje evt weer mogen werken, dat verloskundigen het dan ook zo mogen doen
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36jaar - 3e kindje ♡ Areca - 27 - 1e kindje♡ 17 november Rabi - 33 jaar - 3e kindje ♡ Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ Aoibhe - 29 jaar - 1e kindje Fiona1 - 36 jaar - 1e kindje♡ 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Jo90 - 29 jaar - 3e kindje Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november jolicoeur - 37 - 2e kindje 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje ♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje 30 november Silver85 - 34 jaar - 2e kindje ------------------------------------ Afspraken: April 20 april - Maev - intake 21 april - Labby - intake 22 april - Jo90 - vroege echo 9wkn + intake 22 april - Ilse84 - telefonische intake 23 april - RS87 - eerste echo 24 april - jolicoeur - eerste echo 28 april - Aoibhe - eerste echo 28 april - Puckebell - telefonische intake 29 april- areca - termijnecho 29 april - Puckebell - termijnecho 29 april - Sado - counseling NIPT-test 29 april - mum2be2 - termijnecho 29 april - Riga01 - telefonische intake 29 april - 86Hoop - tweede echo 30 april - Rabi - termijnecho Mei 1 mei - Silver85 - termijnecho 1 mei - miikkaa - termijnecho 1 mei - Banoe - termijnecho 1 mei - Sado - termijnecho 4 mei - Labby - termijnecho 6 mei - Jo90 - termijnecho 6 mei - Aoibhe - intake 6 mei - Spectre - termijnecho 6 mei - Lovely123 - counseling gyn 7 mei - novemberzes - eerste echo/termijnecho 7 mei - bloem4 - termijnecho 8 mei - Lovely123 - termijnecho 8 mei - Riga01 - termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo Juni 5 juni - Sado - controle gynaecoloog Juli 3 juli - Sado - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss - 5wk Froezel - 6wk Zonnestraal123 7missme1987 Silani ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)