Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.066
    113
    Nop :p Maar wel vanaf het begin een sterk voorgevoel

Labby en hibiscusje vinden dit leuk.
  2. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha was ook echt de eerste keer.. heel vreemd :roflmao:
    Had helemaal ook geen voorgevoel maar nu misschien wel haha

Labby en hibiscusje vinden dit leuk.
  3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik heb totaal geen voorgevoel. Da's ook best lastig hoor En als ik de bakerpraatjes moet geloven word t een hermafrodiet of een tweeling. :p

Labby, Sado en Puckebell vinden dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Bij de vorige wel, nog voor de positieve test hadden we beide vrijwel dezelfde droom, dat we met 4 op vakantie waren en we gingen zwemmen en helemaal kapot aan het zoeken waren naar een badpakje want ik had alleen de zwembroekjes van de oudste nog :roflmao:

@Puckebell dat was een levensechte droom dus. ;)

Labby, hibiscusje en Puckebell vinden dit leuk.
  5. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @hibiscusje whahaha :roflmao:

@Maev Ja echt wel, toen ik wakker schrok keek ik direct naast me of de wieg er stond :eek: nou niet dus

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.066
    113
    Hahahaha:roflmao:

7. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    @Puckebell wauw dat is gek en toch ook wel heel mooi. Ben nu benieuwd of het gaat kloppen haha.

Iemand nog een peptalk over? Ben sinds gisteren niet meer moe. In 2 dagen helemaal even het huis aangepakt, want ja echt poetsen deed ik niet. En nu nog steeds niet moe. Pff, waar je je toch allemaal druk om kan maken. Was het moe-zijn zó zat en nu is het weer niet goed hahaha.

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Nope nog niet. Sterk gevoel voor een jongen. Ben heel benieuwd

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Pfft even niet zo smakelijk onderwerp, maar heb zoveel moeite met naar de wc gaan en ontlasting. Het lukt gewoon niet, vaak buikpijn daardoor (darmen) en zie er voor mijn gevoel uit als een tientonner met die opgeblazen buik :(
    Iemand tips, veel vezels en water drinken in ieder geval heb ik gelezen

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Chia zaadjes gekneusd kan helpen, weet nirt waar je normaal makkelijker door naar de toilet kan? Appels of bananen. Evt pruimen voor zover die verkrijgbaar zijn. Evt roosvicee laxo dat heb ik bij dochter haar zwangerschap in het begin wel moeten drinken toen ik door de medicatie wel alles binnen hield maar dus vervokgens verstopping had. En na de bevalling omdat het niet op gang kwam (snel genoeg naar de zin van de kraamzorg).

Spectre vindt dit leuk.
  11. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha ja nouja op het alleen bevallen enzo na :p

Ook hier wat minder moe. Vast niks om ons druk om te maken!

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Kun je een beetje van die energie naar hier sturen? Heb serieus het idee dat ik het huis van top tot teen gedaan heb terwijl ik alleen nog maar soep heb gemaakt :|
    Oudste is met man aan zijn eerste modelbouw auto begonnen. En de jongste zit nu aan de pap met extra verdikking want ze wil weer eens geen boterham (hoezo eigen willetje) wat dat betreft zou een jongen zoals de oudste wel fijn zijn :rolleyes: echt nooit moeite met eten gehad met hem, behalve dat hij geen stukjes kon eten tot zijn amandelen eruit gingen en hij niet tegen chocolade kan (dus als ik zin heb in iets lekkers en wil voorkomen dat hij teveel snoept kopen we chocolade, gemeen he;))

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Nu je het zegt, ik heb dat met druiven.. kan daar niet zo tegen, maar werkt wel laxerend bij mij haha toch maar proberen dan

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zo ben ik bij de jongste echt alles uit gaan proberen, uiteindelijk zelfs naar de mac en pannekoeken wanr dat werkt bij mij net zo laxerend.:|

Spectre vindt dit leuk.
  15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier heb ik wel een voorgevoel qua geslacht, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
    We zien het met de 20 weken echo wel.

die dromen ‘s nachts... kan echt heftig zijn...ik droom van alles... vannacht ook weer... ik ging voor de termijnecho naar de gynaecoloog maar eenmaal daar gingen ze gewoon mijn kindje halen want die was helemaal af :eek:, ik had nog niks geen spullen!!! :roflmao:

Gelukkig was het maar een droom.:confused:

Puckebell vindt dit leuk.
  16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier helaas ook problemen met naar toilet gaan, zo vervelend, ik probeer goed te drinken maar dat wil icm de misselijkheid soms ook niet.

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Ik had van de week wel een nachtmerrie waar mijn zoontje in voorkwam. We gingen met de trein weg, hij zat al in de trein en op 1 of andere manier was ik te laat met instappen waardoor de trein wegging zonder mij. Ik naar het volgende station sjeezen en op zoek naar mijn zoontje maar kon hem nergens meer vinden. Was een levensechte droom en werd verschrikt wakker:confused:

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Dat is naar, dat soort dromen slaan we liever over :(

19. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hartje duidelijk gevonden met de Doppler!!!
    Zat gewoon elke keer wat te laag te zoeken :D

Rabi, miikka, Banoe en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Wat leuk ! ik durf niet te zoeken heb een maatje meer en denk dat als ik t niet vind ik t veel erger vind dan dat ik het niet probeer :|

Puckebell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina