Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Uh... en het zijn niet de leidingen die kapot gebeten zijn door beesten? Dat hebben wij hier wel eens gehad.

Spectre vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    @Maev Jaaaa, fijn he, die nieuwe verlofregels! Heel verschil met mijn eerste en tweede zwangerschap (toen kreeg mijn man nog twee dagen vaderschapsverlof).
    Mijn man pakt wss ook de bevallingsdatum t/m oud&nieuw vrij :) Heel fijn vooruitzicht, zo lang lekker samen met ons gezin zijn in die gezellige tijd van het jaar.

Maev vindt dit leuk.
  3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja belachelijk he.. Ik snap ook echt niet waarom

4. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nee gelukkig niet, dat is misschien wel de bedoeling geweest vanwege dat brood denk ik.

5. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Oh ja dat is waar! Nu je het zegt helemaal vergeten. Was ene bloeding’tje gevonden naast mijn baarmoeder. Maar dat dat zolang nog kan bloeden(ziet het bijna niet eens met afvegen )

Sado vindt dit leuk.
  6. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad maar heb nog geen kinderen. Maar mijn buik groeit erg hard en borsten zijn zeker al cup groter.

En in de avond is mijn buik nog dikker haha.

Zo gek dat alles zo snel groeit want heb een lange slanke postuur dus je zou zeggen dat je niet zoveel ziet. Maar ik moet nu echt wijde kleding aan anders valt het op.

Krijg je bij de nipt test in nederland ook het geslacht te horen?

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    Nee, alleen in België, helaas

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Puckebell, nee joh!!! Wat balen zeg! Zijn ook altijd van die dure reparaties :(

9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nee bedoelde marters of zoiets, die komen op een stofje in de leidingen af, lijnzaadolie en daar komen ze dus op af omdat ze dat lekker vinden. Alleen niet alle autos hebben die versie leidingen, alleen de wat luxere modellen. Dat hadden wij dus bij de vorige auto. Vandaar en dat leek alsof er iets doorgestoken/gesneden was, maar dat was de koelslang van de motor. (Ik wist dat het iets met koelen was)
    Is melden bij de wijkagent niet iets als je vermoed dat het buren zijn geweest? Nu is het je airco en de volgende keer?

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier is het vooral een drukke tijd :roflmao: schoonvader en schoonzus zijn jarig, jongste is dan jarig, beste vriendin is jarig, ik ben jarig mijn moeder is jarig, mijn schoonzus is jarig en dan nog sinterklaas, kerst, overlijdensdag van mijn schoonmoeder en dan oud en nieuw.:|

Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    O hallo, dat is meer dan een drukke maand:roflmao: Wow.

12. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja mijn auto heeft die leidingen maar was geen ongedierte. Er zaten namelijk gaten in de condensator.
    Helaas zijn er al meerdere dingen gebeurd. Kras op de vorige auto en op deze zit ook alweer een kras.
    Wij hebben meestal geen standaard auto’s en zijn nu wel zat van het opnieuw spuiten :( wacht nu eerst daarmee totdat we hier uit deze buurt weg zijn

13. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    @Puckebell Wow jemig, wat schofterig! Waarom doet iemand nou zoiets?! Ik heb dat ook eens gehad met onze bakfiets. Twee keer achter elkaar waren beide banden lek gestoken, ik kon wel janken. Vervangen was enorm prijzig namelijk omdat het afwijkende maten zijn. En vooral dat het twee keer achter elkaar gebeurde. Ik vermoedde toen ook dat het mijn onderburen waren, die nogal panisch konden reageren op contactgeluid. Ik heb toen er zelfs voor gekozen de bakfiets af te stoten (die is toen volledig naar mijn ex gegaan, we wisselden daarvoor steeds af afhankelijk van waar de kinderen waren).

@Fiona1 Balen dat de vergunning is uitgesteld! Flauw ook, dat soort dingen kunnen ambtenaren toch juist vanuit huis doen? Hopelijk kunnen jullie op tijd alsnog aan de slag!

14. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik heb toch maar mn banner aangepast, want nodapp liep nog steeds niet goed bij mij. Nu klopt ie weer!

Labby, Spectre en Puckebell vinden dit leuk.
  15. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Rabi Ja ik kan er echt niet bij hoor. Ik moet zeggen dat ik ook al in een opwelling zei van ik verkoop dat ding wel weer. Maar mijn man zei ook al nee dat doen we niet, auto gaat mee naar Portugal omdat ik zo fijn is.
    Ik heb em nu bijna een jaar en ben er ook echt nog gek op (autogek hier :rolleyes:). Straks met kleine en de honden is ie perfect en hebben we nog ruimte voor bijvoorbeeld bagage.
    Dus auto blijft en huis mag extra snel weg nu, iemand nog een huis in Leeuwarden nodig? :p

16. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hahaha nou niet in jouw straat!

Puckebell vindt dit leuk.
  17. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb als sint cadeautje afgelopen jaar een verjaardagskalender voor mijn ouders gemaakt van houten hartjes onder een bordje. Het was wel duidelijk dat we uit brabant komen en wanneer het gezellig werd gemaakt zullen we maar zeggen :roflmao: van september (oftewel kerst) tot een late carnaval is zo ongeveer iedereen binnen de familie jarig :roflmao: met een handjevol uitzonderingen. Ik heb echt enorm gelachen toen ik de kalender maakte aangezien het hiermee juist veel meer opvalt dan met een papieren versie.

Rabi, mum2be2 en Sado vinden dit leuk.
  18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nope, maar kom anders gezellig bij ons in de straat wonen, de enige die hier moeilijk doet is 1 man om de hoek, die presteert dot soort acties naar buurtbewoners (lees zijn tuinbuurman) wanneer hij een bon krijgt omdat hij weer eens op de stoep geparkeerd staat bij de kruising, terwijl hij daar al tig keer voor gewaarschuwd is. Maar goed die houdt nu ook complete familie bbq's en heeft zijn radio op standje 100 ofzo terwijl ze zelf een baby hebben.

Puckebell vindt dit leuk.
  19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    10-weken dansje! Wat gaat het belachelijk snel!!!:eek:

Labby, Rabi, Fiona1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Pfft krijg soms geen meldingen:confused:
    Hier totaal niet fit, nog steeds erg moe en dagelijks hoofdpijn, komt van m'n schouders en nek, zit helemaal vast en helaas geen fysio open.
    Zie het helemaal niet zitten om 8 uur lang achter scherm te zitten op het werk, maar voel mij ook zo'n aansteller om hiervoor ziek te melden ofzo.
    Hopelijk gaat de dag snel voorbij:$

Deel Deze Pagina