Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Oeps:rolleyes:, kon het niet laten. Termijnecho naar volgende week dinsdag gezet. Weekje eerder. :roflmao:

Vriendlief vond het minder grappig. Die vind dat ik gewoon geduld moet hebben.

Spectre, Maev en Puckebell vinden dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Mijn eigen broeken zitten echt niet meer lekker haha dus hier de positie broeken uit de kast gehaald

Sado vindt dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Oh ik ben echt zo stom geweest. Vanmorgen de flessen van de jongste gesteriliseerd, vervolgens wilde ik net met de oudste appelflappen bakken dus verwarm de oven voor, wil ik ze in de oven zetten was ik dus vergeten de sterilisator en alle flessen etc eruit te halen :eek::|:confused:
    Ze kunnen er overduidelijk niet tegen, ben blij dat het droog is en de zon schijnt want we zitten nu dus verplicht buiten omdat het huis gelucht moet worden. Het stinkt echt enorm.

Bijgevoegde bestanden:

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.066
    113
    Hier ook, heerlijk :D

Spectre vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.066
    113
    Oh oh....:$

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Och jeetje wat zonde zeg :(

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    oeps....

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Toch maar een noeuwe set dus.

Echt ik baal enorm, zit hier gewoon te janken omdat ik zo stom ben geweest. Belt mijn man vanuit de prenatal... ja je hoeft je echt niet stom te voelen hoor het gebeirt best wel vaak hoor ik net...

mum2be2 en Spectre vinden dit leuk.
  9. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Maev Oeps, maar kan de beste gebeuren!

10. Fiona1

Fiona1 Lid

3 apr 2020
    64
    102
    33
    Vrouw
    Oh zonde, maar hé, dat kan iedereen overkomen!

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Nou indd, kan iedereen gebeuren zoiets! Zeker nu met de zwangerschapsdementie, komen vaker zulke dingen voor. Bij mijn 1e zwangerschap stond ik een keer bij de kassa en was plots mijn pincode vergeten hahah

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dank je wel meiden.
    @Spectre met de pinpas heb ik dat bij de jongste ook gehad en dan gewoon echt in tranen uitbarsten. Terwijl mijn man erbij was en we om die reden elkaars pincode op hebben geslagen.
    Net het zkh aan de telefoon gehad, 30 mei gesprek met de gyn voor de medicatie voor mijn placenta en 7 mei screeningsgesprek voor de prenatale diagnostiek dan horen we ook of we met 13 weken ook een guo krijgen of enkel met 20 en 30 weken.
    Ook antwoord gehad op onze vraag of bij de nipt deleties ook naar voren komen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Spectre vindt dit leuk.
  13. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @Maev zijn duidelijke afspraken lijkt mij, vind je het spannend?

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Enerzijds wel, maar hebben beide wel zoiets dat bijvoorbeeld de afwijking van de jongste geen probleem is. We weten dat het, vinden wij, best nog een hoog percentage is afhankelijk van het geslacht dus hebben ons ingesteld dat het wel zo is. Qua andere afwijkingen blijft de kans klein, maar vinden we wel dat we ook naar de andere 2 moeten kijken. Met de oudste kunnen we daar natuurlijk een gesprek over voeren maar de jongste niet terwijl het ook invloed kan hebben op hun leven.
    Qua medicijnen vind ik het wel spannend, ik ben 4 jaar geleden een keer onderuit gegaan en kwam pas bij toen de ambulance er al was, waarbij ik een afwijkend hartfilmpje had, uiteindelijk geen duidelijke oorzaak kunnen vinden en werd het op de stress en spanning gegooid mbt mijn ex. Dat zet het voor mij wel in een iets ander daglicht aangezien hartproblemen familiair zijn hier. En voor mij zijn bloedverdunners waar het om zou gaan dus heel erg daaraan gelieerd. En stel het zou de oplossing zijn en de kleine wordt wederom groot net als de oudste hoe ga ik het dan op de wereld zetten. Zeg maar. Maar neem aan dat de arts daar antwoord op kan geven.

15. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Nou meiden blijft spannend nu voor de pret echo. tot 20 mei in elk geval niet ik weet volgende week "precies" hoe ver ik ben maar als ik het goed had ben ik de week na 20 mei 15 weken dus dan kan ik in principe voor een pret echo. Maar ja ik gok toch dat ik naar Delft ga moeten als t zo door gaat.

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Ik hoop het echt dat het dan weer kan:oops:
    Dat kappers etc dan ook wel weer open kunnen. Dan mogen pret echo's vast ook weer :D

17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook nog even in spanning afwachten.

Ik heb weer een leuk nieuw "kwaaltje" ik heb een soort van verstopte neus maar toch ook niet. voelt totaal niet als verkoudheid en neem elke ochtend mijn temperatuur op ( heb een eigen bedrijf en wil totaal geen risico's nemen wat betreft corona) nu ging ik even zoeken waar het door kan blijkt het ook een zwangerschaps ding te zijn :roflmao: Ik heb er geen last van ofzo t is alleen beetje vreemd en nu in deze tijd helemaal.

18. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Dat heb ik dus ook.. heel vervelend gevoel!

We blijven duimen dat we straks toch een pretecho mogen!

19. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier is vandaag een nieuwe wijziging in de planning gekomen! Vandaag heb ik mijn eerste echo om te kijken of er een kloppend hartje is. Omdat ik er zo ziek van ben heb ik gevraagd of ze de echo naar voren kunnen plaatsen, zodat ik weet dat ik het niet voor niets doe.

Moet er nog wel de hele dag voor wachten mag pas om 17:30!

Iedereen een hele fijne zonnige dag!

86Hoop, Silver85, Labby en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat spannend zeg! Fijn dat je toch eerder kon komen.. hopelijk gaat de dag wat snel voor je

Deel Deze Pagina