@mum2be2 Hopelijk is het niets en wordt het niet erger! Maar geen fijne manier van de dag beginnen. Het komt vaak voor dus vooralsnog betekent het vast niets! Hier worden de kwaaltjes ook minder, maar nog wel aanwezig genoeg om er niet aan te twijfelen Ik ken het wel van mn vorige zwangerschappen trouwens dat het na week 10 beetje bij beetje minder wordt.
@Jolicoeur veel succes vandaag! Moet je lang wachten op de echo? @mum2be2 heb je ook last van krampen? Hoop dat het snel stopt en anders gewoon even de gyn bellen. Wellicht kunnen ze je geruststellen of misschien hebben ze toevallig nog een vrij plekje vandaag om te spieken of alles goed gaat. Succes!
Dames heb mijn echo gehad en helaas geen vitale zwangerschap. Gestopt met groeien op 7+3. Ik heb pillen meegekregen om een mk op te wekken. Ik ga dan ook de groep verlaten. Hopelijk ben ik de laatste die weggaat en dat zal wel. Alles gaat in 3 en die is nu dicht. succes dames hopelijk over 7 maanden mooie kindjes in jullie armen.
Hier is het bij een 2cm streepje lichtbruinig in het inlegkruisje gebleven tot nu toe. Geen krampen aanwezig.