@mum2be2 wat fijn!! Zat hier ook al in spanning iedere keer te kijken. @Aoibhe wellicht toch een ader geraakt inderdaad..? Laten we t hopen!
@mum2be2 wat fijn! En @Aoibhe Als je hét niet vertrouwd zou ik gewoon nu al bellen hoor ookal is je afspraak morgen!
Zo even tijd ... Nou de echo was zo mooi, het kindje was precies de grootte van 11 weken , hartje was goed, navelstreng goed, vruchtwater goed en geen bijzonderheden. Ik mocht een filmpje maken, nou de kleine was ontzettend beweeglijk, alles erop en eraan, armpjes, beentjes, mondje bewoog. Hartje geluisterd en opgenomen. Bloeden is gestopt, wat het nou was...geen idee... woensdag gaat ook gewoon de controle door bij mijn gyn.
Wat een fijn nieuws! @Aoibhe hopelijk is het bij jou ook zoiets en kan je snel met een gerust hart verder van de zwangerschap genieten!
Het bloeden lijkt nu gestopt. Danljulliewel voor jullie lieve reacties. Wist wel dat je een beetje bloed kon verliezen, maar niet zoveel. Schrikken! Duimen voor een goede echo! Laat het jullie weten!
@Aoibhe ik duim ook voor jou ! Hopelijk is t niks.. <3 En @mum2be2 wat een prachtige echo hihi! Heerlijk bewegelijk kindje! Geniet ervan en wat fijn dat alles goed was! @Silver85 ik duim ook voor jou! Hopelijk vrijdag een mooi kloppend hartje! <3 Hoe is jullie Koningsdag dames? Hier lekker bij de ouder geweest!
@koningsdag, hier lekker chill in de tuin gezeten. Oranje Jumbol gegeten die schoonmoeder gisteren gebracht had, heerlijk!