goed nieuws mag ook gedeeld worden! Fijn dat je een mooie echo had vandaag! Is toch weer een opluchting!
Oei.. ja is over andere mannen dromen ook een nachtmerrie? Daar heb ik dus echt last van! Oh wat een heftig nieuws.. veel sterkte gelukkig ook goede echo’s. Je wordt er gewoon bang van! Ik ga denk ik even met mn doppler in de weer nu
Ik vind trouwens dat er echt veel sterretjes zijn in dit groepje zo'n grote groep zijn we nu ook niet
Ik probeer erop te vertrouwen dat het goed zit bij mij, maar met de termijnecho in zicht vind ik het toch best spannend
Oh haha ja ligt eraan wat je er zelf van vind. Maar schijnt ook heel normaal te zijn! Nou inderdaad veel sterretjes.. Duimen dat alle komende echo's positief zijn!
@Aoibhe jeetje wat een verdriet te verwerken. Heel veel sterkte en ik hoop op een plakker in de nabije toekomst voor je... Krijg je pillen of ga je het afwachten?
Vond het ook al veel sterretjes. Zo verdrietig... Hopelijk krijg k morgen een mooie echo vind t wel heel spannend/eng nu! Fijn dat je echo mooi was @Labby
Nou inderdaad wat veel sterretjes..... Ik voorgaande groepjes waren het altijd een of twee sterretjes
Hier precies hetzelfde. Hoe dichterbij het komt, hoe spannender het wordt.. Ik ga duimen dat het bij iedereen goed is.
Hier zelfde. Ik heb ook bijna helemaal geen klachten meer. Voor de zon verdwenen. Nog steeds soms bruin/roze afscheiding. Hoeft niks te betekenen maar door de berichten hier kan ik er toch nog niet 100% van genieten. Ik probeer mij vast te houden aan de vk wat ze zei, minder dan 2% kans op een mk door 2 goeie echo’s. En ik heb een vriend die super positief is en dat helpt ook nog wel Maar toch dat stemmetje in mijn achterhoofd met de onzekerheid gaat niet weg. Ik te de dagen af tot vrijdag 10:45 uur!
Heel veel succes voor diegene die morgen net als ik moeten! Denk aan jullie! Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. 08;30 IT is! Daarna als t goed is aan de familie vertellen dus als het even stil blijft hier hihi
@Puckebell achteraf heeel blij met die tijd hahaha! Ik ben denk als eerste van de groep! We gaan voor allemaal goed nieuws morgen!