Ik heb stiekem al een pretecho gepland bij dr Papa in Amsterdam.. Mocht het dan mogelijk zijn (1 juni)... Duimen maar!
Welkom! En gefeliciteerd! Hier vorige week ook een pret/geslachtsecho gepland. Heb m 20 mei, onder voorbehoud dat ze weer mogen. Hopelijk gaat het door! Fijn van de goede echo's dames! Lekker nieuws! Wij hebben nu nub theorie bij vrienden iedere keer toegepast en was iedere keer goed! Voor ons was de echo nog te vroeg, maar ik wacht nog wel 3 weekjes
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 17 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ♡ Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Jo90 - 29 jaar - 3e kindje Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje ♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ Fiona1 - 37 jaar - 1e kindje♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ 30 november Silver85 - 34 jaar - 2e kindje ------------------------------------ Afspraken: April 30 april - Maev - counseling gyn Mei 1 mei - Silver85 - termijnecho 1 mei - miikkaa - termijnecho 1 mei - Banoe - termijnecho 1 mei - Sado - termijnecho 1 mei - Mosa - termijnecho 1 mei - Rabi - termijnecho 4 mei - hibiscusje - gesprek nipt 6 mei - Jo90 - termijnecho 6 mei - Spectre - termijnecho 6 mei - Lovely123 - counseling gyn 6 mei - Maev - termijnecho 7 mei - bloem4 - termijnecho 7 mei - Maev - counseling prenatale diagnostiek 8 mei - Lovely123 - termijnecho 8 mei - Riga01 - termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo 11 mei - mum2be2 - controle + echo gyn 14 mei - Fiona1 - 12 weken echo + NIPT 14 mei - novemberzes - termijnecho 18 mei - maev - controle vk 20 mei - Labby - geslachtsecho Juni 2 juni - Labby - 16 weken echo 5 juni - Sado - controle gynaecoloog Juli 3 juli - Sado - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)[/QUOTE]
Ik mag vrijdag om 15.00 uur. En daarna telefonisch intake. Ik denk dat ik pas in de avond laat weten hoe het is gegaan als alles goed is gegaan. Nu lijkt dat de tijd zo langzaam gaat. Hopelijk is alles goed. Maar gelukkig morgen een hele drukke dag en vrijdag ochtend ook werken. En als alles goed is dan gelijk een zwangerschapsbroek bestellen. Iemand tips?
Ik vond H&M broeken ook prima en heb nu van Noppies besteld. In zo’n broek lijk je alleen meteen twintig weken zwanger, althans; ik. In mijn jurken kan ik het nog aardig verbergen. Is er iemand die thuis workouts doet voor zwangere dames...? Ik zoek iets om in beweging te blijven... Maar heb al lichte bekkenpijn
Ik heb ook broeken van de h&m, zitten prima. Mijn eigen broeken zitten echt niet meer lekker. Moet nog wel wat positie kleding bijhalen voor de zomer
Ik haal het overgrote deel van mijn positiekleding bij ASOS en H&M Draag sinds een week of 2 alleen nog maar positiekleding, m’n buik groeit te snel deze keer
Ik vind het vreemd dat ze in NL geen geslacht bekend maken met de NIP test... kan je dat niet vragen dan? Is blijkbaar heel betrouwbaar ook.
Nee, dat mag niet in Nederland, ook niet op verzoek... Meer betrouwbaar kan denk ik indd niet, gezien ze naar DNA kijken
Echo gehad ben minder ver dan ik dacht (nu wist ik het niet precies dus is ook niks geks) 10+4 20 november uitgerekend nu. Vond de echo bij het centrum niet tof. Ga ik maandag gelijk bespreken met de verloskundige. ze had t over mooiere foto's en weet ik veel wat. Ik zou me vriend mee mogen nemen vanwege de ruimte. nou idd de ruimte was enorm maar mijn vriend moest een rechtsomkeert maken want was niet welkom ik mocht niet filmen of face timen en heb 1 foto gehad wat in mijn optiek ook een drol zou kunnen zijn. Ik stond met 5 minuten weer buiten en ohja de navelstreng was verdikt dus moet over 2 a 3 weken terug komen. Ik schrok gelijk want geen idee wat dat betekend en hij ging me ook niet vertellen wat het kon zijn want meestal trekt t weg. Blij dat ik t blopje gezien heb maar hartje heeft hij niet laten horen. Ik heb heel vluchtig kunnen kijken. beetje teleurgesteld. Gelukkig gezien dat blob er nog zit en hartje zien kloppen. maar echt gerustgesteld ben ik niet.
@hibiscusje hè bah, vervelend zeg.. alsof het al niet spannend genoeg is, zeker in deze tijd, en dan ook nog een echoscopist die zo reageert.. jammer. Zou dat ook met de verloskundige bespreken.. Fijn dat het goed was verder, hopelijk is dat van de navelstreng ook niks.
Ja ik heb dus al zitten Googlen. En t is de darmpjes die dus buiten de buik nog liggen en in de meeste gevallen is dat met 12 weken gewoon weg. maar waarom hij mij dat niet gewoon verteld vind ik echt ronduit asociaal. Ben er echt verdrietig om.
He @hibiscusje, wat rot dat het zo’n vervelende ervaring was. Zo zou het niet moeten zijn Wat stom ook dat je niet eens mocht filmen en nu met onzekerheid bent achtergelaten.... Zou het zeker even bespreken, inderdaad!
Ja ik ben der naartoe verwezen door me verloskundige met de beste intenties dat geloof ik echt. Maar t filmpje wat ik van de week heb gezien duurde 2 x zo lang als mijn echo. Ik snap ook wel dat er geen half uur naar die baby gaan zitten kijken. Maar t was echt dit is hoofd dit is benen dit is handje kijk het beweegt. hier zit t hartje ohja kijk navelstreng is verdikt ik zie je over 2 a 3 weken terug. de foto vond ik ook echt belabberd. Ik snap er niks van... Had ik gewoon te hoge verwachtingen? Als er iets afwijkends te zien is doe je toch niet alsof er niks is. Ik vind t doodeng en ben er echt ziek van
Ja je moet weten wat je moet zien inderdaad, zonde! Nou zijn mijn echo ook niet mooi maar ik heb gewoon nu al een vervelend kind wat dwars was.