Daar liggen we weer! Goede dag was helaas maar de enig dus nu weer dagopname aan het infuus en wellicht wordt toch een sonde en nu wordt verandering van medicatie overwogen.. Morgen mag ik een tien weken dansje doen! Heb nog geen positiekleding nodig en mijn buikje begint nu zich heel klein beetje te vormen, ondanks dat het mijn vierde (derde kind) zwangerschap is. Ik geniet van jullie gezellige geklets jullie zijn echt een paar momenten per dag mijn bliksemafleiders, zodat ik rustig kan bijlezen. Succes met de taarten de verf en de ideeën van de babykamer! Fijne dag!
Ik heb nu andere medicijnen gekregen.. Ik hoop dat dit helpt.... Er is in ieder geval een kopje thee en een broodje ingebleven vandaag. Dus dat is al iets!
@Ilse84, he getsie, balen weer! Hopelijk slaat deze medicatie aan zodat je je snel weer beter voelt en dingen binnen houdt.
Ja ben er wel bekend mee. Met m'n eerste ook in het ziekenhuis gelegen maar deze zwangerschap is een stuk feller in de misselijkheid en in de hoeveelheid braken... Helaas. Bij m'n eerste ging ik me na 20 weken beter voelen en met 25 ging de misselijkheid weg. Tweede voldragen zwangerschap heb ik me een stuk beter gevoeld. Denk een mand hondsberoerd geweest toen was het ergste geweest.. Hoefde toen niet naar het ziekenhuis.
Wat een bikkel ben je dat je t ondergaat voor een klein hummeltje . Hoop voor je dat t nu niet zo lang blijft als de 1e keer.
Wij hebben de kinderen gisteren verteld dat ik zwanger ben en ze dus een broertje of zusje mogen krijgen De jongste reageerde (logisch) van “oh oke” en ging weer verder spelen Mijn oudste vindt het zooooooo leuk, had niet verwacht dat ze het zo leuk zou vinden. Ze is de hele tijd mijn buik aan het aaien en kusjes aan het geven❤️ Ook wil ze de steeds echofoto’s en -filmpjes bekijken en zegt ze steeds “mama, jij hebt een baby in je buik!”. Zo lief, smeltmomentjes steeds.
Wat leuk! Ik heb ook zo'n zin om het eindelijk aan mijn kinderen te kunnen vertellen. Hier wordt zowel door mijn dochter van 3.5 als mijn dochter van 6 sinds een aantal dagen mijn 'dikke' buik opgemerkt. Ik kom er tot nu toe nog steeds mee weg dat ik echt teveel gegeten heb en moet gaan sporten. Vanmiddag werd ik dus nog net niet met de zweep naar de crosstrainer op zolder gebracht