Sterkte! Ik ben ook echt beroerd 24/7 maar niet zo erg dat er een opname nodig is. Nog ffies doorzetten in de hoop dat er snel verandering in komt
Ik weet dat ik niet mag klagen maar doe het toch héél even Ben nu al sinds week 6 zó ziek dat ik er echt uitgeput van ben. Niet kunnen werken,niet veel met mn zoontje kunnen...blegh. Daarnaast ook extreme moodswings dat ik zelf denk omg wat gebeurd er met me! Kan geen lief woord meer kwijt en vooral mn vent is hier de dupe van. Hij snapt het maar leuk is anders. Dat was het ff
@riga01 klagen mag wel hoor, daar is dit forum toch ook voor? Ik afgelopen dagen ook op mn slechtst. Wat bij mij helpt is gewoon af en toe kort janken. Alsof het bloed dan even goed naar mn hoofd gaat ook, ik voel me dan kort even niet misselijk en het lucht op! En het is ook niet niks: ik ben nog nooit 5 weken beroerd en ziek thuis geweest, niet kunnen werken idd en in huis helemaal niets kunnen meehelpen, en veel hulp van man nodig om eten of een teiltje te pakken steeds. Ok het is geen ernstige ziekte gelukkig! Maar je bent wel gewoon heel erg ziek ervan. En als jij ook nog moodswings hebt dan is t nog zwaarder. Sterkte en gewoon klagen hoor!
Super naar voor je, soms kan een opname en wat vocht toedienen juist in je voordeel werken. Je knapt er van op, en kan je het goede zetje geven in de goede richting van herstel. Moet je veel spugen? of heb je constant misselijkheid gevoel wat minstens net zo vervelend is.
Gewoon doen hoor ik heb ook serieus momenten dat ik denk waarom doe ik mezelf dit aan. T is niet niks en als ik de andere moet geloven gaat t ook over. Hoe vertekent beeld krijgen we van elkaar als we maar zeggen gast super nergens last van. maar ondertussen boven de pot hangen. Ik doe gewoon met je mee vannacht voor t eerst snachts moeten spugen... Laten we hopen dat we over een maand kunnen lachen tegen elkaar over hoe beroerd we toen waren.
Goedemorgen! Het fijne van zo'n forum is juist dat klagen mag en dat er heel veel begrip voor is! Ik voel me soms n zeur tegenover mijn man... Dus dan probeer ik me maar in te houden! Morgen termijnecho, de kids + man gaan mee (ze hebben buiten een tv-scherm waar ze op mogen kijken!). Spannend!
Klagen mag zeker hoor! Dat ziek zijn is nou eenmaal gewoon ruk. Voor mij is het zo goed als over, hopelijk voor de rest ook snel!
Waarom zou je niet mogen klagen? Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn, helaas, denk dat we dat allemaal wel ervaren zo op z’n tijd. Lekker klagen hoor, lucht alleen maar op Hopelijk voel je je gauw beter, nu de 12 weken in zicht komen
We kunnen dit meiden!!! Over een maand of zes a zeven, als we kerrie kleurige poep uit het nekje van onze newborn mogen schrapen kijken we erop terug en weten we dat het allemaal waard is geweest!
Hier gaat het de laatste dagen een beetje af en aan... Denk dat een deel van het weer goed beroerd voelen kwam door de spanning voor de termijnecho, want sinds die achter de rug is, voel ik me wel aanzienlijk beter. Mits ik voldoende (= váák, elke 30-60min iets kleins) eet is de misselijkheid ok. Daarom gisteravond voor het eerst geen Emesafene ingenomen. Ben vanmorgen wel behoorlijk misselijk begonnen, maar wil nu eigenlijk echt stoppen met de Emesafene, dus moet even doorzetten.... De vermoeidheid verschilt echt per dag. Heb dagen dat ik ná een dag werken nog energie heb om met de kinderen te ravotten en daarna nog huishoudelijke taken te doen en lekker laat naar bed. En ik heb dagen zoals gisteren dat mijn man me om 21.00 wakker maakt op de bank “lieffie, je bent in slaap gevallen, ga maar lekker naar bed toe” Voel me naar hem een beetje schuldig... Hij doet zóveel nu: vrijwel het hele huishouden, het overgrote deel van zorg van de kinderen en dan zijn we ook nog met grote verbouwingen in huis bezig Ik weet dat hij het niet erg vindt (dat zegt-ie vaak genoeg uit zichzelf en ik weet dat-ie inmiddels wel weet dat het erbij hoort, zo op het begin), maar toch
Goedemorgen Dames, Hoopen dat de misselijkheid snel over is voor jullie! Hier word ik al enkele dagen wakker met hoofdpijn. En chagrijnig, gister boodschappen gedaan.. nou daar werd ik toch zo ongelofelijk chagrijnig van. Al die mensen die zo onwijs zeuren en in het gang pad blijven staan praten en dan verwachten dat andere mensen 1,5 meter afstand kunnen houden. Toen ook nog bij de kruitvat een discussie. Is er iets in de aanbieding, hangen ze het kaartje bij het verkeerde product. Terwijl het van het zelfde merk is... normaal al een hekel aan maar gister was ik er klaar mee. En toch echt wat van gezegd
Klagen hoort er nu ook bij vind ik persoonlijk, soms is het gewoon echt even nodig wat dat betreft is het herkenbaarder zo in de groep dat bij bijvoorbeeld partner en kinderen. Zij voelen immers niet wat wij voelen. Hier vannacht echt vaag gedroomd, had voor 100€ een bugaboo tweelingwagen gekocht met enkel een zitting en moest dus op zoek naar een ligbak en die waren vervolgens nergens te krijgen omdat ze uit de handel waren gehaald. Vanmorgen ook echt wakker geworden met dat ik eerst in de folders van babyzaken moest kijken of ze de bugaboo compleet verkochten nog 3 nachtjes slapen en dan de termijnecho. Morgen gaat de oudste voor het eerst weer sporten wat zal dat een opluchting voor hem zijn want het ligt al stil sinds carnaval en aangezien de mtb routes hier veel gebruikt zijn door veelal onervaren dingos (vanwege corona) zijn ze in erbarmelijke staat en daardoor momenteel afgesloten. Hij baalt verschrikkelijk want zou wedstrijden gaan rijden dit jaar en die gaan vooralsnog allemaal niet door. En hij is bang dat hij door het niet kunnen trainen weer veel te dik is geworden, hij is fors is ook zijn postuur maar dik niet is zelfs iets gezakt op zijn gewicht/lengte lijntje hij zat net boven de +2 en nu op +1,5 ongeveer.
Ah meiden, ik snap het geklaag helemaal! Het eerste trimester is vaak gewoon echt pittig. Ik hoop dat we allemaal fluitend het tweede trimester door gaan, dat verdienen we wel na het harde werk de eerste weken. Hier gaat het gelukkig echt beter qua misselijkheid, maar ik ben me wel vaak echt een partij chagrijnig en boos. Ik denk ook dat de ellende van de afgelopen weken er nu pas uit komt. Ik heb de afgelopen weken meer dan eens gedacht dat als de zwangerschap mis gaat ik no way nog een keer zwanger raak. Best pittig, ik vind het helemaal niet fijn om vaak in zo’n pittige dynamiek te zitten met m’n man. @Ilse84 Ik hoop echt voor je dat het snel minder wordt, ik heb echt met je te doen omdat ik weet hoe shit het voelt.