Oh heb je ook gespiekt, dankje, wat lief! Mijn gevoel zegt ook heel sterk meisje, dus dat zou wel kloppen, haha. Zelf weinig ervaring met de nub-theorie maar als ik even Google en vergelijk kom ik ook op een meisje uit. Maar ben geloof ik net te vroeg voor een “betrouwbare” check (althans dat gaf iemand in het nub-topic aan, geen idee hoeveel verschil 1 dagje maakt )
In mijn nod groepje door tot roze, zijn er al veel zwanger van een meisje dus mijn theorie zegt; ik krijg een jongen mijn gevoel ook trouwens. Nou, woensdag bij de echo maar de nub en skull theorie onderzoeken haha. Ik wacht de echo ff af en dan ga ik ook ff rond bellen of mailen naar echo bureaus
In Ochten is jan de koning open(geen idee waar jullie vandaan komen) Ik heb geboekt in Gorinchem 25 mei. Is 50 min rijden maar ach, alles voor onze blob
Ochten is voor mij 1,5 uur Dat gaat iets te ver, hahaha. Ik zet mijn hoop maar op een meewerkende baby en lieve gynaecoloog die kijken wil op 5 juni (met 16+6)
Oh ochten dat is aan de andere kant van de rivier bij onze beste vrienden, ik zie een mogelijkheid, al is gorinchem vanaf hier zonder file ook maar 25 minuten Edit: welke is dat in gorinchem?
Hallo dames! We hebben vandaag een goede echo gehad, wat is het toch bijzonder! Twee dagen vooruit gezet, dus 20 november uitgerekend. Ze zijn mijn intake etc. vergeten... Hebben jullie ook al labformulieren voor overig bloedonderzoek? Morgen NIPT counseling + intake gesprek telefonisch.. 5 kwartier voor ingepland.. In ieder geval een goede echo, heel fijn!!
Ik heb trouwens een geslachtsecho o.v.b. in Amsterdam gepland. Mocht iemand in de buurt wonen! Zit wel al vrij vol zag ik...
Fijn van je goede echo! En twee dagen vooruit is altijd fijn De standaard zwangerschapsscreening wbt bloedonderzoek heb ik in week 8 al moeten doen Dus die formulieren indd al gehad.
@Spring , gelukkig wordt alles nu geregeld , ik heb met 8 weken direct al bloedgeprikt in het ZH. Ik ga geen extra echo doen voor het geslacht, we zien het wel met de 20 weken echo.