♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3 kindje ♡ 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje ♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ Fiona1 - 37 jaar - 1e kindje♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Mei 6 mei - Spectre - termijnecho 6 mei - Lovely123 - counseling gyn 6 mei - Maev - termijnecho 7 mei - bloem4 - termijnecho 7 mei - Maev - counseling prenatale diagnostiek 8 mei - Sado - controle medisch verloskundige 8 mei - Lovely123 - termijnecho 8 mei - Riga01 - termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo 11 mei - mum2be2 - controle + echo gyn 14 mei - Fiona1 - 12 weken echo + NIPT 14 mei - novemberzes - termijnecho 16 mei - 86Hoop - 12 weken echo 18 mei - maev - controle vk 20 mei - Labby - geslachtsecho 24 mei - Sado - pretecho geslachtsbepaling 26 mei - miikkaa - controle vk 27 mei - Puckebell - geslachtsecho Juni 2 juni - Labby - 16 weken echo 2 juni - Mosa - controle 16 weken 3 juni - Rabi - 16 weken controle vk 5 juni - Banoe - 16 weken controle 5 juni - Sado - controle gynaecoloog 5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken 22 juni - Rabi - 20 weken echo 24 juni - Spring - 20 weken echo 25 juni - Puckebell - 20 weken echo 26 juni - Sado - 20 weken echo 29 juni - Mosa - 20 weken echo 30 juni - Banoe - 20 weken echo 30 juni - mikkaa - 20 weken echo Juli **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85 ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Zag nu pas dat ik nog 2 keer op de lijst stond, ook met de “oude” datum Viermaal is scheepsrecht en toch een echobureau gevonden die onder voorbehoud een afspraak voor over 2,5 week wilde maken. Nu fingers crossed dat-ie door kan gaan @Spectre Hoe staat het met de zenuwen voor morgen? Mag je een beetje vroeg? Ik wil je alvast heel veel succes wensen. Op naar een pracht termijnecho!
Om half 10 al gelukkig. Afgelopen dagen was ik best onzeker, maar voel mij vandaag zo belabberd dat ik meer zoiets heb 'het zit wel goed'. Maar blijft spannend. Na de echo ook direct bloedprikken en voor de nipt. Met een goede echo ga ik ook maar eens rondvragen voor een pretecho.
Ik heb echt serieus de kleine gevoeld!!! Ik lag op de bank en voelde een plopje en ook een beweging links in mijn buik...dat waren echt geen darmen Zeker omdat het mijn 3e is, ken ik dat gevoel nog wel.
Wat gaaf Ik twijfel nog dat wat ik voel de afgelopen dagen of het van de baby is of van mijn darmen haha ik durf er nog geen uitspraken over te doen
Kan wel hoor bij een tweede of volgende zwangerschap Je weet immers wat je voelen moet. Ik voelde mijn zoontje ook al op dit termijn (dacht ook dat het zo vroeg niet kon, maar met een echo in de 12e week ‘bevestigd’) . De gynaecoloog zei toen dat ze het vaker hoort vanaf 11/12 weken bij een volgende zwangerschap.
Hier was het bij dochter ook bevestigd bij de termijnecho dat wat ik voelde toch echt haar bewegingen waren, terwijl de placenta voor lag in het begin voornamelijk onder maar groeide voor naar boven. De oudste voelde ik ook al wel heel vroeg maar lag de placenta achter. Ben wat dat betreft wel benieuwd waar hij nu ligt. Vandaag nog even met de vk gepraat, toen ik de schoenen af ging geven, zij hebben zelf pretecho's aan de praktijk en zijn wel in overleg om dit te openen op korte termijn als tegemoetkoming naar de zwangere en hun partners. Ze hoopte dat er na morgen meer duidelijkheid over zou komen of in ieder geval een vooruitzicht naar wanneer het weer mogelijk is. Voor nu morgen eerst de termijnecho maar eens afwachten.
Heel veel succes bij de termijnecho morgen!! Fijn als de pretecho’s in je praktijk gauw weer opgestart worden!
Mijn dag is op voor vandaag ben net onder de wol gekropen. weer een dagje met veel intiem contact met de toiletpot. Ben op! Hoop zo dat t gauw minder heftig word.
Wat naar zeg kan mij niet indenken hoe vervelend dit moet zijn als je je constant zo beroerd voelt... Hopelijk wordt het snel minder! Knuffel
Zodra ik lig gaat t wel beter maar je wilt ook niet de hele dag plat op bed liggen. Dus probeer ik toch iets te doen. Maar t zuigt energie als ik iets te vaak buk of iets te snel loop gaat het mis en moet ik weer spugen. spierpijn in heel mijn lijf van t spugen werkt ook niet mee. Ik ga een disney film opzetten en lekker weg doezelen! Slaap lekker alvast voor iedereen. En morgen weer een nieuwe dag