Nub was niet zo goed zichtbaar trouwens omdat kindje helemaal in een hoekje lag met de beentjes opgetrokken Ben zó benieuwd naar het geslacht haha. @kwaaltjes: heb ook vrij veel last van hoofdpijn. En als ik te veel heb gedaan merk ik dat aan mijn rug en uitstralende pijn naar mijn linker bil.. Ook af en toe een kort lontje, maar m'n zoontje kan ik soms echt achter het behang plakken grrr (m'n man ook trouwens)
Wat zijn die echo’s toch duidelijk tegenwoordig, superleuk! Hier ook af en toe een kort lontje, zo niet eerlijk want ze doen momenteel zoveel voor mij. Maar gelukkig zeggen ze zelf ook al, ach komt door de hormonen en ze trekken zich er niks van aan .
Super dat je zoons zo goed mee helpen! Lijkt me ook best wel fijn als ze al wat ouder zijn.. Moet zeggen dat ik het vrij pittig vind nu met nog een 3 jarige rondlopen.. Het is dan ook niet de makkelijkste peuter, maar goed, welke peuter is wel makkelijk in deze fase van hun leven zeg je nee dan doen ze ja en andersom.
Kindje lag er mooi bij op de echo! Uitgerekende datum staat nu op 24 november. Ik ben nog steeds erg aan het twijfelen over de vruchtwaterpunctie.. ik ga er nog even over nadenken. Anders zou er ook een GUO gemaakt kunnen worden vóór de 20 weken. Mocht er wat gezien worden wat passend is bij mijn dochters syndroom (gespleten gehemelte, vsd (hartaandoening) of een groei achterstand) zou ik alsnog voor de punctie kunnen gaan.
Zo de telefonische intake gehad, was een oud collega dus dat was wel grappig. Nu oefeningen gekregen en over 2 weken weer contact. Ze behandelen nu sowieso niet op locatie, alleen met de apparaten maar daar heb ik nu niks aan.
Wiehoe hier ook alles goed, 1 dag verschoven naar 20 november. Zag er super goed uit maagje, blaasje en nieren functioneerde al en hij of zij had de hik hihi. Ook een foto meegekregen voor specifiek de nub... dus ben benieuwd wat iedereen zegt. De echoscopist gaf aan dat het met dit termijn wel kon, dat daar juist de nub voor was. Dus ben benieuwd.
Dat was mijn eerste inschatting dus ook al begon ik enorm te twijfelen omdat de hoek nog niet super duidelijk zichtbaar is. Maar hij heeft meer hoek dan bij dochter die was overduidelijk parallel.
Haha kijk ik verkeerd? Het gaat erom dat het “streepje” wat je ziet, in een bepaalde hoek staat tov de ruggegraat, toch? Niet bepaald een expert hoor
Sorry @Maev even je foto gebruikt. Met een jongetje staat de nub meer omhoog gericht dacht ik. Ook geen expert hoor
Ja en ik zag hem dus... Maar we gaan het uiteindelijk toch pas weten met een geslachtsecho of 20 weken echo
Ik twijfelde door dat dunne streepje, maar hou een slag om de arm dat ik het nu misschien zo wil zien omdat mijn gevoel een jongen zegt Dus ben benieuwd wat ze bij het nub topic gaan zeggen. Zal die van dochter eens opzoeken die had ik toen ook in dat topic geplaatst.
Ik ben echt geen expert hierin, en geen idee of ik naar het juiste kijk, maar denk bij @Maev een jongen. Bij mezelf zei de echo scopiste dat de baby niet gunstig lag om het goed te zien, telkens z'n benen ervoor dus ze heeft er nog geen uitspraak over gedaan. Heb al wel 10x m'n foto's bekeken, maar k zie het niet haha. Moet toch echt nog ff geduld hebben