Haha dit is zo herkenbaar! Ik trek dat soms echt slecht al dat kabaal van die mannen. Dan kan ik echt wel gillen “doe eens zachtjes!”, maar in plaats daarvan ga ik dan maar even op bed zitten. De ps4 verhuist om deze reden straks wel naar de slaapkamer van de oudste...
Ja ik zat er aan te denken. Niet geschoten altijd mis. Ik heb wel knopen in mn nek dus het zou kunnen.
https://www.ad.nl/binnenland/goed-nieuws-voor-zwangere-vrouwen-partners-mee-naar-afspraken-en-ook-pretecho-s-mogen-weer~ab73f156/ Zoooooo fijn
Idem met precies 14 weken heb ik de controle echo en vandaag ook bloed prikken voor nipt dus over 2 weekjes is er zoiezo meer duidelijk. en dan een week later de pret echo. En dan gaan we shoppen heb wel al een hele leuke babykamer gezien dus
Ja ik heb wel al wat dingetjes gehaald maar zijn verder nog weinig kleertjes. Wacht nu eerst tot de geslachtsecho al hou ik van neutraal dus zal toch niet overmatig roze of blauw gaan shoppen haha
Nope, op 1 pakje na. Wel al bezig met de tekening voor op de muur van de babykamer. Nog wel op papier want dochter slaapt er nu nog. Als haar nieuwe kamer klaar is en ze daar slaapt dan kunnen we aan de babykamer beginnen. Buiten de muren en accessoires gaan we niks veranderen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3 kindje ♡ 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje ♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ Fiona1 - 37 jaar - 1e kindje♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Mei 8 mei - Sado - controle medisch verloskundige 8 mei - Lovely123 - termijnecho 8 mei - Riga01 - termijnecho 8 mei - hibiscusje - bloedprikken 11 mei - Ilse84 - eerste echo 11 mei - mum2be2 - controle + echo gyn 14 mei - Fiona1 - 12 weken echo + NIPT 14 mei - novemberzes - termijnecho 16 mei - 86Hoop - 12 weken echo 18 mei - maev - controle vk 20 mei - Labby - geslachtsecho 22 mei - hibiscusje - echo controle navelstreng 23 mei - Sado - pretecho geslachtsbepaling 26 mei - miikkaa - controle vk 27 mei - Puckebell - geslachtsecho Juni 2 juni - Labby - 16 weken echo 2 juni - Mosa - controle 16 weken 3 juni - Rabi - 16 weken controle vk 3 juni - Spectre 16 weken controle 5 juni - Banoe - 16 weken controle 5 juni - Sado - controle gynaecoloog 5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken 8 juni - hibiscusje - controle vk 22 juni - Rabi - 20 weken echo 24 juni - Spring - 20 weken echo 25 juni - Puckebell - 20 weken echo 26 juni - Sado - 20 weken echo 29 juni - Mosa - 20 weken echo 30 juni - Banoe - 20 weken echo 30 juni - mikkaa - 20 weken echo Juli **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85 ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing
Wow net even snel naar de markt, voor het eerst sinds tijden weer even fietsen (5 min) en na enkele minuten dat ik over de markt loop begin in zo licht te worden in me hoofd dat ik bijna van me stokje ging snel naar de bakker en wat naar binnen gestopt. Nu weer thuis maar nog steeds wat duizelig. Positieve is wel dat ik net de uitslag van de nipt kreeg en dat alles er perfect uit zag ❤️
Ja vond ik ook al, vorige week donderdag! En zag al uitslagen binnen komen (kon ze alleen niet inkijken) op woensdag dus was super snel
Oh wauw! Ik vorige week vrijdag, ga het straks gelijk vragen Mijne is naar ‘t VU gegaan, en de jouwe?