Leuk dat baby shoppen Hier ook niet veel nodig, afhankelijk van het geslacht nog wat bijkopen.. nieuwe kleertjes is altijd leuk. Wel een extra bekleding set voor de bugaboo overgenomen van iemand, ander kleurtje haha en de doppler is onderweg, ik hoop dat het wat is. Ook nog verjaardagscadeau voor mijn man binnen gekregen vandaag; een nieuw koffie automaat Drinken jullie nog koffie ? Ik ben zelf niet zo van de koffie, meer de latte's en cappuccino's. Maar nu ik zwanger ben, ben ik wat voorzichtiger met cafeïne. Soms drink ik dagen niet, en dan weer max 1 kopje op een dag.. moet wel kunnen denk ik?
Alleen ijskoffie (1 per dag). Normaal een enorme koffieliefhebber en -junk maar hoef echt geen warme koffie meer 1 kopje is prima toch? Volgens mij zeggen ze max 2 per dag
1 bakje koffie kan prima. Ik moest altijd koffie in de morgen maar al 2 dagen na de terugplaatsing werd ik er hondsberoerd van en het smaakt nog steeds niet. Nu drink ik wiener melange in de morgen zodat ik toch nog het idee heb van een bakkie haha
Ik zit op 3 koffie per dag ipv 4 Ik drink zooo graag koffie, zwarter dan zwart. Gelijk ingeschreven voor het kdv. Heb de datum maar op 1 maart gezet. Moet ik nog even achteraan. Ik wil graag vakantie na mn verlof en het liefst tot 36 wk doorwerken maar dat is maar zien.. Ik wil een nieuwe zeitgeist (draagzak) en een newborn kuipje voor de stokke stoel. In september bij prenatal de mama mazzel dagen Ik vind het nu al zo heerlijk om te bedenken dat ik rond kerst mét baby en lekker vrij ben heeerlijk.
Heel slecht ik drink nog 2 bakjes koffie per dag, 1 gewone en 1 cappucino/latte machiatto of chocolino. Verder eigenlijk voornamelijk kamille thee of ranja.
Bij baby en tiener hebben ze in juli en geloof september begin oktober ook weer van die actiedagen. Is in principe vanaf hier wel verder dan e prenatal maar is op de weg naar mijn schoonvader. Hebben daar vorige keer alles gekocht en echt super tevreden over de service. Heel stom maar ik ben al wel aan het kijken voor sint en kerst cadeautjes, wil alles zover klaar hebben voor de bevalling dus na de zomer in huis zodat ik alleen nog maar in hoef te pakken, cadeautjes voor bij opa en oma bij opa en oma liggen (voor mijn nichtjes) en hier de zak in principe alleen naar beneden gehaald hoeft te worden. Dan weet ik ook gelijk wat ik op het lijstje van de kids moet zetten voor de verjaardagen altijd weer een uitdaging
Ik heb ‘t alle drie de keren na de termijnecho gedaan Zelfde bureau als de vorige keren gekozen en we krijgen wss (voor de derde keer) dezelfde kraamverzorgster. Zo leuk! We hebben na vorige keer ook contact gehouden, dus af en toe appen we wat Volgens mij wordt aangeraden het voor 16 weken geregeld te hebben.... We zitten natuurlijk niet in een vakantieperiode, dus qua bezetting zal het vast niet zo’n vaart lopen. Maar ach, dan heb je het maar vast vastgelegd, toch
Ja is zo ik heb met 14 weken die controle echo ik ga daarna wel bellen. Heb t op mijn to do list gezet
Wij twijfelen heel erg welke kraamzorg, hebben bij de jongste een hele vervelende ervaring gehad terwijl ik bij de eerste echt een top kraamverzorgster had (was de moeder van een oud klasgenoot) maar zij was toen al met pensioen. Een vriendin van ons is ook kraamverzorgster en zou graag willen komen maar woont en werkt op een uur rijden van ons in een hele andere regio. Zij heeft ons vorige keer samen met het cb weer op weten te lappen en zelfvertrouwen gegeven maar ook geholpen met de oudste aangezien die met regelmaat getuige was van gesprekken van de kraamzorg met haar praktijkopleider waarbij ze deden alsof de jongste nog net niet dood was (en dat heeft hem heel erg veel gedaan). Dus twijfel nu wel heel erg. Denk dat ik maar aan mijn nichtjes ga vragen wie zij hadden, maar wil sowieso een ervaren iemand en niemand in opleiding ofzo. Vriendin komt sowieso in de kraamweek paar keer langs, ga nog wel even vragen of zij evt alsnog hier kan komen maar dat zal wel niet.
Ik heb afgelopen week na de echo aangemeld voor kraamzorg.. Hier in de provincie niet veel verschillende. Ga eens kijken hoe de uren ingevuld kunnen worden. Vind het fijn dat er kraamzorg is, voor in huis, voor eventueel visite.. maar k vond het bij de 1e ook een soort van ongemakkelijk, hele dagen een 'vreemd' persoon in huis hebben. Ze waren ook nog met z'n 2 (stagiaire erbij).. gevoel dat er op m'n vingers gekeken werd als ik met de baby bezig was en iedere dag werd er een planning gemaakt van zo en zo laat baby in het badje en voeding etc.. nee was blij dat ik het na die week lekker zelf mocht gaan doen in mijn eigen ritme
Goedemorgen Dames! Fijne Moederdag! Ben benieuwd.. Hoe staan jullie tegenover vaccinaties? Ik lees zoveel tegens maar ook heel veel voors dat ik het even niet meer weet.
Jaaa fijne Moederdag, meiden! Mijn kinderen hebben vaccinaties gekregen en ook de baby zal deze krijgen.
Hele fijne moederdag! Vandaag gaan we t onze ouders vertellen ❤ wij zijn gewoon van plan te vaccineren.