Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @Sado Het late bellen komt wrsch omdat rond 17u vaak de dienst wordt overgedragen. En met name als een gynaecoloog je zou bellen, dan gaat dat misschien wel eerst via een arts in opleiding tot gyn, die weer moet overleggen met de gyn, voordat ze jou kunnen bellen. En bevallingen gaan dan voor een telefoontje, en dan is het zo 22u :)

Andere optie als ze bellen: doen alsof je verbinding/wifi verbrak en later weer inbellen met oh sorry jongens, mn wifi deed het even niet heheheh

Sado vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Nou, net gebeld.... Ik moet mijn medicatie gaan verdubbelen, 7 pillen per dag nuo_O Heel vervelend, want merk dat ik sinds het weekend weer erg moe ben en weinig focus heb. Dikke kans dat het door de nieuwe medicatie komt en dan moet ik nu nog gaan ophogen ook :(
    Vrijdag weer controle, als de bloeddruk dan nog te hoog is komt er mogelijk een derde type medicatie bij.

Pfff, snap het niet. Vorige zwangerschappen bleef m’n bloeddruk gewoon onder controle en ging het dik in het derde trimester pas stijgen. Balen dit :(

Er is een notitie in het systeem gemaakt dat ik vrijdag ook een echo krijg (zou eigenlijk alleen bloeddrukmeting krijgen), zit me nl echt niet lekker al die pillen en die hoge bloeddruk.

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.641
    113
    Vrouw
    Aan jezelf denken! Je werkgever krijgt de ziekte uren ook vergoed van het uwv...
    Ik ben ook altijd zo dat ik mijn collega's niet tot last wil zijn door mij ziek te melden. Maar k zit er echt ff doorheen. Iedere dag heb ik hoofdpijn... ik kijk het nog ff aan hoe het gaat

Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.641
    113
    Vrouw
    @Sado vervelend zeg van je bloeddruk... snap dat het je niet lekker zit.. hopelijk werkt de medicatie

Sado vindt dit leuk.
  5. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    @Sado He wat enorm vervelend :( Ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt.

Sado vindt dit leuk.
  6. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jeetje wat zuur zeg! :(

Sado vindt dit leuk.
  7. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja dat klopt, zit op dit moment nog maar op 50% ook. Het is voor mij ook meer het gevoel van ik ben er al zo lang uit geweest, het zijn me laatste maanden en mijn leidinggevende is ook nog een vriendin dus voel me daardoor nog eens extra schuldig.
    Is nergens voor nodig maar tja de hormonen hè.
    Ik heb wel al besloten voor mezelf dat meer als 50% zeker niet gaat lukken lichamelijk en hopelijk is de bedrijfsarts het hier ook mee eens.

Jij ook aan jezelf denken hè!

Spectre vindt dit leuk.
  8. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw

He dat is vervelend nieuws :(
    Wel fijn dat ze je goed controleren maar idd dat doen ze niet zonder reden.
    Ga duimen dat het snel onder controle is :thumup:

Sado vindt dit leuk.
  9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Sado, heel vervelend voor je, goed dat ze je strak in de gaten houden, en probeer je niet te druk te maken he, das ook niet goed voor je bloeddruk. Dikke knuffel!

Sado vindt dit leuk.
  10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sado hopelijk is je bloeddruk snel onder controle, fijn dat je vrijdag toch even een echo krijgt.

Hier de afgelopen dagen flink buikpijn gehad daardoor toch weer wat onzeker, vandaag toch de vk maar gebeld. Waarschijnlijk komt het van mijn maag door de bloedverdunners nu aan de maagbeschermers in de hoop dat het weg trekt. Wordt het hiermee niet minder en weg dan gaan ze verder kijken. Ik ben dus even wat stiller.

Sado vindt dit leuk.
  11. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @Sado sterkte, ze zitten er gelukkig bovenop

@Maev jij ook sterkte met die klachten, fijn dat ze je ook goed ij de gaten houden

Maev en Sado vinden dit leuk.
  12. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Sterkte met de klachten meiden..

Maev vindt dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Thanks, meiden!

14. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend hoor alle klachten en kwaaltjes!

Ik kan volgende week bij de bekkenfysio terecht, heel fijn!

Spectre, mum2be2, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Even eem vraagje met de aankomende geslachtsecho's, hoe gaan jullie het bekend maken of houden jullie het juist geheim?
    Bij dochter hebben we zo'n grote ballon gehaald, kapot laten prukken door de oudste en dat gefilmd en gedeeld. Nu twijfelen we nog of we het bekend maken of voor onszelf houden. Maar goed als we het bekend maken hoe gaan we dat dan dit keer doen. Heb al van alles gezien van rookbommen en voetballen tot bruisballen. Ballon willen we niet nog een keer en ik wil liever niet iets wat veel rotzooi geeft :D nu twijfel ik dus enorm over de bruisbal :roflmao:

Probeer mezelf maar even af te leiden met iets positiefs.

Sado vindt dit leuk.
  16. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    @Maev Hoe werkt zo'n bruisbal?

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    De vorige keren hebben we het heel saai ‘gewoon’ verteld (zijn niet zo van de gender reveal parties enzo :p). Deze keer hebben we bedacht de dag na de echo bij ons ouders langs te gaan met deze cakejes (met dus de juiste kleur binnenkant)
    http://mamakraamt.nl/mamabakt-gender-reveal-cupcakes/

Spectre en Maev vinden dit leuk.
  18. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik heb niet zoveel zin in die heisa :$
    Vooral omdat ik me nog steeds zo bagger voel dus eigenlijk nergens zin in heb :(

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb even het filmpje gelinkt

Zag het bij een echo bureau voorbij komen als nieuwe mogelijkheid dus ben gaan googlen

20. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wij hebben een aantal familieleden (schoonouders via iPad) en vrienden uitgenodigd op een mooi plekje in de natuur aan het water (Please, hopelijk beetje mooi weer) iedereen neemt een kleedje mee en wat te drinken en te happen (soort picknick) genoeg ruimte uit elkaar Ivm Corona en heb de kleurstof /confetti (natuurlijk afbreekbaar) niet in me huis die uit de grote ballon komen!

Labby, Maev en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina