@Sado Het late bellen komt wrsch omdat rond 17u vaak de dienst wordt overgedragen. En met name als een gynaecoloog je zou bellen, dan gaat dat misschien wel eerst via een arts in opleiding tot gyn, die weer moet overleggen met de gyn, voordat ze jou kunnen bellen. En bevallingen gaan dan voor een telefoontje, en dan is het zo 22u Andere optie als ze bellen: doen alsof je verbinding/wifi verbrak en later weer inbellen met oh sorry jongens, mn wifi deed het even niet heheheh
Nou, net gebeld.... Ik moet mijn medicatie gaan verdubbelen, 7 pillen per dag nu Heel vervelend, want merk dat ik sinds het weekend weer erg moe ben en weinig focus heb. Dikke kans dat het door de nieuwe medicatie komt en dan moet ik nu nog gaan ophogen ook Vrijdag weer controle, als de bloeddruk dan nog te hoog is komt er mogelijk een derde type medicatie bij. Pfff, snap het niet. Vorige zwangerschappen bleef m’n bloeddruk gewoon onder controle en ging het dik in het derde trimester pas stijgen. Balen dit Er is een notitie in het systeem gemaakt dat ik vrijdag ook een echo krijg (zou eigenlijk alleen bloeddrukmeting krijgen), zit me nl echt niet lekker al die pillen en die hoge bloeddruk.
Aan jezelf denken! Je werkgever krijgt de ziekte uren ook vergoed van het uwv... Ik ben ook altijd zo dat ik mijn collega's niet tot last wil zijn door mij ziek te melden. Maar k zit er echt ff doorheen. Iedere dag heb ik hoofdpijn... ik kijk het nog ff aan hoe het gaat
@Sado vervelend zeg van je bloeddruk... snap dat het je niet lekker zit.. hopelijk werkt de medicatie
Ja dat klopt, zit op dit moment nog maar op 50% ook. Het is voor mij ook meer het gevoel van ik ben er al zo lang uit geweest, het zijn me laatste maanden en mijn leidinggevende is ook nog een vriendin dus voel me daardoor nog eens extra schuldig. Is nergens voor nodig maar tja de hormonen hè. Ik heb wel al besloten voor mezelf dat meer als 50% zeker niet gaat lukken lichamelijk en hopelijk is de bedrijfsarts het hier ook mee eens. Jij ook aan jezelf denken hè!
He dat is vervelend nieuws Wel fijn dat ze je goed controleren maar idd dat doen ze niet zonder reden. Ga duimen dat het snel onder controle is
@Sado, heel vervelend voor je, goed dat ze je strak in de gaten houden, en probeer je niet te druk te maken he, das ook niet goed voor je bloeddruk. Dikke knuffel!
@Sado hopelijk is je bloeddruk snel onder controle, fijn dat je vrijdag toch even een echo krijgt. Hier de afgelopen dagen flink buikpijn gehad daardoor toch weer wat onzeker, vandaag toch de vk maar gebeld. Waarschijnlijk komt het van mijn maag door de bloedverdunners nu aan de maagbeschermers in de hoop dat het weg trekt. Wordt het hiermee niet minder en weg dan gaan ze verder kijken. Ik ben dus even wat stiller.
@Sado sterkte, ze zitten er gelukkig bovenop @Maev jij ook sterkte met die klachten, fijn dat ze je ook goed ij de gaten houden
Vervelend hoor alle klachten en kwaaltjes! Ik kan volgende week bij de bekkenfysio terecht, heel fijn!
Even eem vraagje met de aankomende geslachtsecho's, hoe gaan jullie het bekend maken of houden jullie het juist geheim? Bij dochter hebben we zo'n grote ballon gehaald, kapot laten prukken door de oudste en dat gefilmd en gedeeld. Nu twijfelen we nog of we het bekend maken of voor onszelf houden. Maar goed als we het bekend maken hoe gaan we dat dan dit keer doen. Heb al van alles gezien van rookbommen en voetballen tot bruisballen. Ballon willen we niet nog een keer en ik wil liever niet iets wat veel rotzooi geeft nu twijfel ik dus enorm over de bruisbal Probeer mezelf maar even af te leiden met iets positiefs.
De vorige keren hebben we het heel saai ‘gewoon’ verteld (zijn niet zo van de gender reveal parties enzo ). Deze keer hebben we bedacht de dag na de echo bij ons ouders langs te gaan met deze cakejes (met dus de juiste kleur binnenkant) http://mamakraamt.nl/mamabakt-gender-reveal-cupcakes/
Ik heb niet zoveel zin in die heisa Vooral omdat ik me nog steeds zo bagger voel dus eigenlijk nergens zin in heb
Heb even het filmpje gelinkt Zag het bij een echo bureau voorbij komen als nieuwe mogelijkheid dus ben gaan googlen
Wij hebben een aantal familieleden (schoonouders via iPad) en vrienden uitgenodigd op een mooi plekje in de natuur aan het water (Please, hopelijk beetje mooi weer) iedereen neemt een kleedje mee en wat te drinken en te happen (soort picknick) genoeg ruimte uit elkaar Ivm Corona en heb de kleurstof /confetti (natuurlijk afbreekbaar) niet in me huis die uit de grote ballon komen!