Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij doen ook geen gender reveal feestje ofzo, hebben we vorige keer ook niet gedaan. Was letterlijk wij en de oudste ;) en daar zal nu hoogstens de jongste ook bij zijn.
    Hadden eigenlijk voor dit keer ook gezegd dat we na de geboorte een babyborrel wilde, maar denk dat dat een duur grapje wordt rond kerst en oud en nieuw :confused: maar misschien doen we dat dan in januari ofzo.

Puckebell vindt dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vanwege die rotzooi hadden wij vorige keer dua mini ballonnetjes, die hebben nog bijna een week tegen het plafond gehangen :roflmao:

Puckebell vindt dit leuk.
  3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hihi hier zou ik echt stiknerveus van worden!

Maev vindt dit leuk.
  4. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha ja nou het was niet eens mijn bedoeling (met mijn 30e verjaardag namelijk het hele huis onder de glitter en confetti :roflmao:) maar toen wou een vriend het gaan organiseren en toen dachten we ho ho dat doen we dus echt niet. Nja en zo steeds meer vragen of we een reveal deden. Nou dan maar zo, wel leuk even denk ik

Maev vindt dit leuk.
  5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb partypoppers gekocht, voor beide kinderen één. En dan de jongens- en meisjesversie. Na de echo laat ik de echoscopiste de juiste in mijn tas stoppen.. Zoiets... T plan moet nog iets beter op detailniveau worden uitgewerkt :p.

Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  6. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Wij willen het denk ik op een briefje in een envelop en dan eventjes met zn 2en uiteten of iets dergelijks en dan samen openen..

86Hoop, Maev, Puckebell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.636
    113
    Vrouw
    Hier geen gender reveal.. hou ook niet van te veel heisa. Vorige keer gewoon verteld. Nu leek het me wel leuk om roze/ blauwe cadeautjes in te pakken en m'n zoontje uit te laten pakken en dat te filmen, of een confetti canon, maar weet niet of m'n zoontje al de leeftijd daarvoor heeft om dat te snappen hoe hij dat moet doen:p

Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Denk dat als we dat doen ik bonje heb met de oudste die vraagt nu al wanneer we het weten. Hebben hem nu wijsgemaakt dat we de 30e enkel een echo doen omdat de 20 weken nog lang duurt en papa het nog niet met eigen ogen heeft gezien en dat geslachtsbepaling extra kostte en we dat dit keer niet speciaal wilde laten doen. (Is bij onze vk niet maar goed hij trapte erin) hij was al helemaal blij dat hij het gisteren door e klas mocht roepen van de juf en de meester van de andere groep 7 daarop naar de deur kwam om hem te feliciteren (alsof die nog van niks wist :roflmao:)

9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zo hebben wij het ook bedacht met die ballen net, klinkt stom maar als het dan ergens bekend is wil ik het zelf ook zo snel mogelijk weten :roflmao: en niet dan pas bestellen met een mail van de vk en er dan nog 5 dagen op moeten wachten.

Sado vindt dit leuk.
  10. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Hahaha schattig! Nou wij gaan dus mooi naar die echo onder schooltijd.. weet ik ook alvast of ik hem erop moet voorbereiden als het géén broertje wordt (vreselijk! :roflmao:)

Maev vindt dit leuk.
  11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Enigszins herkenbaar, hier gaf hij aan dat hij hoopte dat het een jongen was maar hij vond een meisje ook wel leuk en niet erg.
    Hier is de echo op zaterdag.

Banoe vindt dit leuk.
  12. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al van die soort cadeauboxen/dozen aangevraagd? Welke zijn aanraders?

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.636
    113
    Vrouw
    Ik heb enkel voor de blije doos aangemeld en denk dat ik de Kruidvat box nog ga aanvragen.. daarin zitten meestal nog wat bruikbare spullen, verder is het allemaal reclame haha

14. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Hallo dames,

Zo hier heeft de kleine ons ook goed late schrikken.
    Werd opeens beetje onwel en kreeg een lichte bloeding.
    Mocht gelukkig gelijk komen!

Maar gelukkig doet onze baby het fantastisch! Alleen ligt de placenta wat aan de lage kant wat bloedingen kan veroorzaken.
    Maar dat is geen probleem verder gelukkig. Heel blij en nu uitrusten hihi...

Labby en Rabi vinden dit leuk.
  15. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    @Spectre

Ik heb die van Babydump en daar zaten ook leuke spullen in! Is ook een aanrader!

Spectre vindt dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.636
    113
    Vrouw
    Fijn dat het met de kleine allemaal goed is!! Lijkt me best schrikken indd

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.636
    113
    Vrouw
    Hier helaas geen babydump in de buurt. Of bezorgen ze het thuis?:roflmao:

18. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Nee bezorgen niet thuis! Aaah balen dat hij niet in de buurt zit. Hier 5km dus maar gaan halen hihi

En ja... Scrok me wild. Maar kreeg prachtige foto's en alles was perfect... *Kan weer ademhalen*

19. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oeh dat lijkt me echt schrikken ja! Fijn dat alles toch gewoon goed is

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Oef, dat is schrikken! Gelukkig zat alles goed!

Deel Deze Pagina