Dat is ook flink schrikken fijn dat alles toch goed is. Ik heb nog geen babyboxen aangevraagd, denk dat ik die van wij jonge ouders en ouders van nu wel weer aanvraag, daar zaten de vorige keer wel handige dingen in, die van kruidvat vond ik erg tegenvallen al was de tas waarin je alles kreeg wel leuk. Die gebruik ik nu als we gaan zwemmen of de jongste uit logeren gaat. Ben wel benieuwd wat er in die van babydump zit, hebben wel gezegd dat qe naar wat babyzaken gaan binnenkort gewoon ook voor het gevoel en denk dat we toch een babynestje gaan halen. En een extra babyfoon, twijfel nog over met of zonder camera, hebben er nu een zonder camera.
pfff dan schrik je je idd een hoedje! Gelukkig is alles goed maar ik denk dat ik ook in paniek zou raken !
Hoe is t met de misselijkheid en spugen van jullie. Ik heb t idee dat t alleen maar erger word. gisteren 12 x gespuugd en ben doodop. Ik kijk het vandaag even aan voordat ik aan de bel ga trekken. Ik baal er enorm van en moest er vannacht ook voor uit. met 12 weken hoort het toch af te nemen en niet erger te worden of hoopte ik daar gewoon op
Wow, jeetje, dat is wel echt heel veel! Doorgaans zie je inderdaad wel dat ‘t afneemt in deze periode. Zou het zeker even overleggen, hoor Gebruik je al medicatie?
Ik heb emesafene gebruikt maar daar ben ik al een week of 2 mee gestopt omdat ik daar down van werd en totaal geen verschil merkte. Ik heb t wel nog liggen en twijfelde om t vandaag toch weer te nemen
Hmm, soms heeft medicatie natuurlijk even tijd nodig om z’n werk te gaan doen, maar ik lees hier wel vaker dat Emesafene niet voor iedereen werkt. En er down van worden kan ook niet prettig zijn.... Je zou Primperan kunnen vragen? Volgens mij heeft dat niet de voorkeur, maar als Emesafene het niet voor jou is en je nog op 12x per dag spugen zitten moet je toch wat... Ik zou in elk geval zeker de verloskundige even bellen, hoor! Sterkte, hopelijk vandaag een betere dag...
Jeetje! Je zou inderdaad denken dat je nu t ergste gehad moet hebben hier gaat wel wel iets beter. Wel gewoon nog hele dag misselijk maar hoef al week niet over te geven en ik kan weer een boterham eten. Veder nog nul eetlust maar goed na 7 kilo afgevallen te zijn is een boterham behoorlijke winst
@Areca, gelukkig is alles goed! Wel schrikken zo! @hibiscusje , hier is de misselijkheid zo goed als weg, moet wel blijven eten. Gewoon even overleggen met de VK. @BabyBoxen, ik heb die van ouders van nu en de blije doos (zijn beide de moeite waard)
@hibiscusje jeetje dat is wel heel vaak hoor! Hoorde van mijn vk dat emesafene heel vaak andere klachten geeft of juist meer klachten. Misschien inderdaad nog even wat anders. Zou zeker even bellen want dit is ook niks op deze manier voor je! @BabyBox hier de zwangerbox van ouders van nu, vond ik juist tegenvallen. Blije doos aangevraagd Maar nog geen afhaal bericht en was die van de baby dump vergeten toen ik er was maar die zit aardig om te hoek dus kan ik zo ophalen
Ik heb in mijn 2e zwangerschap geen enkele babybox aangevraagd. Kwam inmiddels om in de mini-potjes sudocreme door de boxen uit mijn 1e zwangerschap en werd er gek van om de haverklap benaderd te worden door allerlei instanties die gelinkt waren aan de boxen. (Snap best dat voor niets de zon opgaat, maar ik werd een jaar na dato nog gebeld door hardnekkige verkopers met bepaalde boekenabonnementen, etc) Deze keer dacht ik, laat ik er weer eens 1 proberen. Afgelopen weekend die van Ouders van Nu opgehaald en dat was 3x niks. Er zat een hydrofiel washandje in, 1 luier van Pampers, diverse tijdschriften uit oktober/november 2019 en vooral erg veel folders. Ik denk dat ik het wat betreft babyboxen ook maar hierbij laat
Ik twijfel over die baby dozen, ik zit echt niet te wachten op benaderd te worden door allerlei bedrijven... Gender reveal, ik wil dat met de kinderen doen. Dat we hun een confetti kanon of iets dergelijks laten knallen, en dat filmen. Voor hun een leuke manier om er achter te komen, en zo hebben we ook een leuk filmpje om het met de rest te delen. @hibiscusje Wat rot dat je je nog steeds zo ziek voelt! Hier is de misselijk wel grotendeels weg, al moest ik afgelopen weekend wel weer overgeven. Nu vooral last van gaarheid, al lijkt dat vandaag ook wat beter te gaan weer.
Ik heb nog geen dozen aangevraagd maar kreeg een tip van een vriendin maak een email aan speciaal voor dat soort dingen. Dat heb ik nu wel. dus dan krijg je die reclame niet op je gewone mail allemaal
Eigenlijk vind ik ze best lelijk. Maar even de vader erbij betrekken, merk wel dat dat zo'n derde zwangerschap minder is Hahaha!