Hier ook 0.0 energie en totaal geen concentratie op het werk, heb al aantal keer foutjes gemaakt die ik anders nooit maak... maar goed, hopelijk verbeterd het nog in 2e trimester.. al ging ik in m'n 1e zwangerschap alleen maar slechter slapen en vermoeider voelen. Volgende week gelukkig maar 2 dagen en dan ff paar dagen de tijd om bij te komen en niks te doen.
Ik herken dit zo erg. Ik ben t klagen ook gewoon zat maar ben blij te lezen dat we in t zelfde schuitje zitten
Net bij de vk geweest.. Helderrood bloedverlies, maar een mooi hartje gehoord. Heerlijk dat we hier met elkaar kunnen 'zeuren' en herkenning vinden
@Spring Gelukkig is alles goed! Hier ook moe en snauwen. Ik heb volgende week tentamen maar studeren gaat echt voor geen meter.
@Spring ooow dat is schrikken... Wat fijn dat het goed is... .. En hier ben ik zoooo moe. Als k ook maar iets doe heb ik uren nodig om bij te komen. En vreetbuien tot de max. Hele dag honger...
@mum2be2 erg hè... Ik snaai de koelkast leeg de hele avond door dan weer koekje dan weer fruit en dan weer snoep haha .en kom maar niet van t honger gevoel af..
Hier ook onwijs veel honger! Maar het valt me wel op dat ik een voorkeur voor gezond heb. Eet veel boterhammen die ik rijkelijk beleg met lekkernijen als avocado, kaas, ei, bieslook, komkommer ed.
Ik heb het bij de andere 2 zwangerschappen ook gehad, het valt helaas niet te verklaren. Dus steeds maar uitsluiten dat er niks met de baby is
Vervelend dat het niet te verklaren is maar in ieder geval fijn dat de baby het goed doet !! Lijkt me best schrikken telkens bloed te zien
Had ik ook maar gezonde trek hier alleen maar trek in ongezonde dingen... gister waren roombroodjes in de aanbieding bij de bakker, moest ik weer hebben natuurlijk... warme wafel uit de oven met aardbeien en slagroom doet het ook goed... en snoep ... en chocola.. ijskoffies...
normaal gesproken ga ik watertanden bij dit soort dingen Nu ben ik al blij dat ik 2 broodjes pindakaas heb gegeten
Ooow echt ik krijg gelijk trek als ik dit lees dames! Ik heb heerlijke aardbeien gehaald die vanavond helemaal opgaan. .. en we gaan eten afhalen dus mmmmm
Jeetje fijn dat alles wel goed was. Wij hebben net een nieuwe fiets voor de oudste besteld, vraag me niet meer wat de uitleg was want ben het al weer kwijt, heb wel onthouden dat de ene beter afgemonteerd was en de andere lichter wel iets over het budget gegaan maar dat kwam voornamelijk doordat wij nog niet verwacht hadden een groter frame nodig te hebben en dat was dus wel het geval.