Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik vind het af en toe nog best moeilijk om te geloven dat we gewoon echt zwanger zijn en het spontaan gelukt is. Hebben er meer zoiets? Ik verwacht op een bepaalde manier gewoon dat we alsnog van die roze wolk afgedonderd worden, terwijl het nergens op slaat 2 goede echo's, een goede nipt uitslag en door naar het 2e trimester, een buik die flink groeit, baby die ik soms ook al voel. Het overheerst overiges niet en belet me ook niet, anders moest ik aan de bel trekken, maar soms komt dat gevoel echt zo even op en zit ik dus echt vol verbazing naar mijn buik te kijken.

Ilse84 en 86Hoop vinden dit leuk.
  2. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Schijnt dat babywatcher een foutje heeft gemaakt en dat ie daardoor vandaag al is geleverd. Nu krijgen we dus 2 extra dagen en dus ook 6 extra echo’s.
    Net 1 gedaan, Super leuk!
    Zo lui al die kleine bij de vk was, zo druk is ie nu.
    Vanavond weer lekker spieken ❤️

riga01, Spectre, Ilse84 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Leuk! :) Heb ‘m in m’n eerste zwangerschap ook thuis gehad, volgens mij met een week of 20.

Denk dat ik ‘m over een paar weken ook weer ga huren, mijn dochter vraagt steeds of ze naar de baby kijken mag :)

Maev en Puckebell vinden dit leuk.
  4. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja echt heel leuk! Ook zeker voor de andere kids om mee te kijken!
    Mijn man mag niet mee naar de geslachtsecho dus dit is nu super voor hem
    Wij misschien later in de zwangerschap ook nog wel een keer.

Maev vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Wat jammer! Waarom mag hij niet mee? :( Regels daar niet versoepeld?

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Waarom mag je man niet mee? Zelfs hier mag man mee naar de geslachtsecho (brabant) anders hadden we gewacht op de 20 wekenecho aangezien hij dan wel mee mocht vanwege de GUO.

7. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Heb precies t zelfde hoor! Soms denk ik, bij de volgende echo zeggen ze: oh nee toch niet, grapje!

Maev vindt dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Ik heb geen verleden met de medische molen of moeilijk zwanger raken, maar de ‘angst’ dat het alsnog misgaat (inderdaad: ondanks goede NIPT uitslag en meerdere mooie echo’s) is wel aanwezig.
    Ik heb er geen verklaring voor want ik heb nooit een miskraam of slecht nieuws gekregen in een zwangerschap, maar toch... Ik denk dat het in mijn geval de behoorlijke controlfreak in mij is. Ik heb natuurlijk totaal geen grip op het welzijn van de baby (naast zelf gezond leven enzo, natuurlijk) en dat vind ik soms best moeilijk.
    Ik probeer maar zoveel mogelijk te genieten van m’n groeiende buik en de zachte bewegingen die ik daarbinnen voel, maar soms neemt dat stemmetje het eventjes over :)

Maev en hibiscusje vinden dit leuk.
  9. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Sado @Maev ja stom hè. Mja dat mogen ze zelf bepalen. 20 weken echo mag ie wel weer mee en de controle bij de vk ook. Maar dat zijn beide weer andere bedrijven dan waar de geslachtsecho word gedaan. Ach het is niet anders, we hebben ons er nu al op ingesteld

10. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik snap t helemaal.

Dit is ons eerste kindje en onverwachts melde het zich aan.

Nu ben ik zoiezo wel een pietpaniek. En heb ik idd elke x zoiets van zie je dit kan helemaal niet zo gaan. (dikke navelstreng, te hoge suiker)

En het erge is dat ik eigenlijk gewoon vrijdag een slechte uitspraak verwacht met die echo. Ik spreek het niet uit maar t zit wel in me hoofd. Ik heb ook helemaak geen shop drang ofzo. Terwijl ik normaal gesproken alles al geregeld wil hebben. Ik hoop natuurlijk op een goede echo vrijdag en dat ik dan ook kan gaan genieten.
    Maar mijn fysiek en mentaal zorgen totaal niet voor de roze wolk en zit te wachten eigenlijk op slecht nieuws.

Maev vindt dit leuk.
  11. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    He stelletje doemdenkers :p (nee hoor snap jullie helemaal, zelf ook 2 miskramen gehad) maar moeten jullie nou toch eens kijken, wát een geweldige moedergevoelens wij al hebben ontwikkeld! Het zorgen (maken) is nu al begonnen. En geloof me, na 8 jaar maak ik mij nog dagelijks zorgen of mijn kind wel veilig is en gelukkig. Ik moet wel zeggen dat ik nog elk jaar huil de avond voor de datum dat hij geboren is want dat was traumatisch en ik door een geweldige zwangerschap en bevalling van de jongste nergens last van heb. Ik maak mij dan ook nog steeds altijd zorgen om hem en minder om haar. Zij is nooit ziek en komt overal mee weg. De oudste had/heeft heftige allergieën en het eerste jaar ook nog eens vaak het zk gezien.
    Bij nummer drie vergeet ik weleens dat ik zwanger ben..:oops: is dat een voorbode?
    We gaan deze zwangerschap allemaal keihard rocken vanaf nu af aan! De eerste schopjes komen eraan en binnen een paar weken weten de meesten zelfs het geslacht al! Laat het shoppen dan maar komen..
    liefs aan iedereen die zich toch een beetje zorgen maakt.. dat mag, zeker hier in dit groepje ♡

Labby, Spectre, Ilse84 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Echt jammer..... Heb jij de primeur? Of vraag je bijv of het opgeschreven kan worden? :)

Je hebt de geslachtsecho lekker vroeg! Hier in de buurt is ‘t overal vanaf 15 weken, dus daarom direct volgende week zaterdag maar, haha :p

mum2be2 vindt dit leuk.
  13. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nee ik laat het opschrijven en dan laten we een grote ballon maken en die gaan we poppen ergens op een mooi plekje met wat vrienden en fam (soort picknick)

Ik heb em ook met 15 weken precies. Kan hier al eerder maar met 15 weken is het vaak mooier zichtbaar dus dat maar gedaan.

zo benieuwd wat we allemaal krijgen ❤️

Maev en Sado vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    O ik ben in de war met @Labby denk ik haha, die heeft ‘m geloof ik vrij vroeg (als in: voor 15wkn)

Wat een super leuk idee, spannend!! :) Heb je een voorgevoel?

Puckebell vindt dit leuk.
  15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ergens lucht het me wel een beetje op dat ik er niet de enige in ben. Thnx dames. @hibiscusje ik heb ook nog niet erge shopdrang terwijl we bij de vorige zwangerschap nu zeg maar al klaar waren qua grote aankopen :oops: ben wat dat betreft ook wel heel blij als de 20 wekenecho is geweest denk dat ik als die goed is of alleen klompvoetje(s) ik wel echt op mijn roze wolk kan klimmen en kan gaan genieten. En ergens denk ik dat ik exact hetzelfde gevoel had gehad als het wel via de mmm was gebeurd, het zwanger worden dan he.

@Puckebell hier is de geslachtsecho in dezefde praktijk als de vk, kromme hier is dat hij niet mee mag naar de vk maar wel naar de geslachtsecho?

Qua shopdrang heb ik wel heel erg de behoefte om de spullen te kopen die ik überhaupt al een tijdje wilde aanschaffen, andere raamdecoratie voor beneden en een ontkalk apparaatje etc. Dus die zijn besteld. Maar is meer iets wat ik steeds uitstelde.

Spectre en Sado vinden dit leuk.
  16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    We kunnen hier geen poll open gooien of wel? Ben wel benieuwd wat iedereen denkt te krijgen en of dat achteraf ook klopt:D

riga01, Spectre, Puckebell en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Nee maar wel aan de lijst toevoegen denk ik? :D Ff zien

18. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee vriendlief denkt een knul. Maar praat onbewust in zij/ze/haar vorm. :roflmao:Dus schiet ik niks mee op

Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020
    13 november
    Areca - 27 jaar - 1e kindje♡

14 november

Sado - 27 jaar - 3e kindje voorgevoel: meisje

16 november
    Spectre - 29 jaar - 2e kindje
    mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje
    Banoe - 31 jaar - 3e kindje

18 november
    Puckebell - 31 jaar - 1e kindje
    Labby - 27 jaar - 1e kindje
    Mosa - 27 jaar - 2e kindje

19 november
    Rabi - 34 jaar - 3e kindje

20 november

hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje
    Spring - 33 jaar - 3 kindje ♡
    Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen)

22 november

novemberzes - 23 jaar - 2e kindje

23 november
    Riga01 - 27 jaar - 2e kindje
    Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje

24 november
    Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje

27 november
    86Hoop - 33 jaar - 1e kindje

28 november
    Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡

29 november

Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje

------------------------------------
    Afspraken:

Mei
    16 mei - 86Hoop - 12 weken echo
    18 mei - maev - controle vk
    20 mei - Labby - geslachtsecho
    22 mei - hibiscusje - echo controle navelstreng
    23 mei - Sado - pretecho geslachtsbepaling
    26 mei - miikkaa - controle vk
    26 mei - Rabi - geslachtsecho
    27 mei - Puckebell - geslachtsecho
    27 mei - Spectre - geslachtsecho
    27 mei - Riga01 - geslachtsecho
    28 mei - Mum2be2 - controle gyn
    30 mei - Maev - geslachtsecho
    30 mei - hibiscusje - geslachtsecho

Juni
    2 juni - Labby - 16 weken echo
    3 juni - Rabi - 16 weken controle vk
    3 juni - Spectre 16 weken controle
    5 juni - Banoe - 16 weken controle
    5 juni - Sado - controle gynaecoloog
    5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken
    5 juni - Mosa - controle vk 16 weken +geslachtsecho
    6 juni- Bloem4- geslachtsbepaling
    8 juni - hibiscusje - controle vk
    8 juni- Bloem4- controle vk
    12 juni - miikkaa - geslachtsecho
    22 juni - Rabi - 20 weken echo
    24 juni - Spring - 20 weken echo
    25 juni - Puckebell - 20 weken echo
    26 juni - Sado - 20 weken echo
    29 juni - Mosa - 20 weken echo
    30 juni - Banoe - 20 weken echo
    30 juni - mikkaa - 20 weken echo

Juli

**Sterretjes**
    Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1

------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

Puckebell vindt dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Gewoon zoiets? :D en na de geslachtsbepalingen kunnen we het hartje in blauw of roze veranderen?

Is er eigenlijk iemand die het geslacht als verrassing houden wil? :)

Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina