Ik heb wel een naam voor een jongen waarvan ik denk dat kan em wel worden maar wij wachten eerst even het geslacht af. Alles waarvan ik nu denk ooh leuk schrijf ik op haha
Qua namen, we hebben al wel wat jongensnamen die we leuk vinden en tegenkwamen. wonen in een nieuwbouwwijk en veel baby's hier meisjesnamen hebben we er nu 2, 1 naam die als 2e keus was voor mijzelf en 1 naam die we beide leuk vinden en een combi is van onze namen. Officieel kan die ook voor een jongen maar die vinden wij meer passen bij een meisje.
Hier heettie Frummel hahaha. Woensdag de geslachtsecho, hier doen ze m met 14 weken. Ben zo benieuwd. Iedereen denkt dat een jongen wordt. Ikzelf ook. Alles is welkom, maar het wordt wel even schakelen als het anders blijkt
Oeh zo leuk @Labby hier doen ze t vanaf 14 ook maar heb hem 25 mei dan 15+3 ben ook zo benieuwd. Hier 50/50... Gewoon een baby dus
Hoi dames, Ook vanaf mijn kant geen goed nieuws helaas. Afgelopen donderdag had ik de termijnecho met 12+4 echter was het hartje gestopt met kloppen toen het 9+2 weken was. Ik ga jullie dus verlaten. Heb niet onwijs veel gesproken hier omdat ik zo druk was. Ik wil jullie allemaal een fijne zwangerschap wensen en dat jullie maar gezonde baby's mogen krijgen Hopelijk kan ik dat dit jaar nog over mezelf zeggen.