@Lovely123 , ah wat leuk een meisje! @novemberzes, nogmaals sterkte! Hopelijk gaat het vlot voor je. @Puckebell, ik denk een meisje....
Haha ja wel hè.. ik zou nog steeds heel verbaasd zijn hoor maar ik begin het ook te denken dat het een meisje is nu
Als je zo kijkt zou het zo een hamburgertje zijn maar die zijn niet zichtbaar vanuit zijaanzicht aleen bij pottyshot zoals lovely deelde
Ja precies. Ach die babywatcher is ook niet echt perfect daarvoor en kindje is telkens dwars aan het liggen Nog een dikke week wachten dan weten we het hopelijk zeker haha
Ik heb zojuist de bruisballen besteld. Ze houden nu een levertijd aan van 5 werkdagen dus denk bestel ze nu dan komen ze in de loop van volgende week binnen uiterlijk.
Moest wachten tot 25 mei ondanks dat het er al 3 weken zat. De kan was klein dat het zelf zou komen, maar moest toch wachten van de gynaecoloog... Dus heb gisteren gebeld en gezegd dat ik echt niet wil wachten en toen kon ze het recept meteen klaar leggen, heel vreemd. Maar ik ben blij! Weet alleen niet zo goed wat te doen qua werk. Ben nogal afwezig. Werk als huishoudelijke hulp en het valt de klanten op dat ik er niet bij ben met mijn hoofd. Voor morgen heb ik vrij omdat ik dan sowieso begin met de tabletjes, maar twijfel of ik vandaag ook niet thuis moet blijven. Heb wat krampjes en misselijkheid door de 1e tabletten.
Ik zou me gewoon ziek melden. T is niet niks waar je straks nog doorheen moet. Neem de tijd voor jezelf.
Eens met Hibiscusje, ik zou me ziek melden... Los van het fysieke zit je ook met het mentale, dit is echt niet niks! Goed voor jezelf zorgen, hoor!
@Spectre Ik droomde dat jij hier - helemaal verbaasd - een berichtje postte dat je een meisje krijgt Het was zo echt dat ik net nog ging zoeken naar je post, maar kom ‘m uiteraard niet vinden
@ ijskoffie bedankt meiden .... Ik ben een dolce gusto koffie drinker (dus geen gewone koffie) zag t weekend dat ze ook ice cappuccino hadden. Dus meegenomen en drink er max 1 per dag. Puur omdat ik zo graag iets van afwisseling wil in mijn eet en drink patroon. Tot nu toe nog steeds aan het spugen en hele dag misselijk. Ik heb voor mezelf gezegd dat ik het tor week 16 aankijk als t dan niet af heeft genomen ga ik met de dokter babbelen voor andere medicijnen. Ik trek dit niet tot het einde van de zwangerschap. Ik leef of witte broodjes pindakaas en avond eten blijft vaker niet zitten dan wel. gisteren tomaat komkommer met feta kaas op en stukje kip. vervolgens lig ik 4 uur lang te vechten met mezelf en de misselijkheid om het binnen te houden. Tijd voor verandering hoor. laat die misselijkheid nu maar afnemen. Heb mijn portie wel gehad.