@hibiscusje Onderschat het beroerd zijn niet. Ik ben zeker van wat ik wil, maar door de beroerdheid die afgelopen dagen helaas helemaal niet minder wordt, ben ik steeds verdrietig en voel ik me machteloos. Enige wat helpt is bedenken dat het niet langer dan 6 maanden nog kan duren, maar als ik denk dat het na 16 weken nog zo door zal gaan word ik echt paniekerig. Nou heb ik geen mentale klachten gehad hiervoor, alleen catastroferen (doemdenken met vaak stress tot gevolg), maar als ik bedenk dat dat ook nu zou spelen terwijl ik moet kokhalzen, dan vind ik het heel logisch dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Een objectieve professionele hulpverlener kan m.i. helpen alles op een rijtje te zetten, samen erachter komen wat jij echt wilt, wat dat ook is. Fijn dat je niet alleen bent, met je man, en hier ook gewoon spuien! Vooral als eerste keer zwangere is het voor mij ook niet te overzien wat er allemaal op ons afkomt.
@hibiscusje, ik sluit me aan bij de andere dames. Superknap dat je dit al met ons wil delen, blijf dat vooral doen ook. Heel goed dat je aan de bel trekt, heel belangrijk. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! @Sado, ah wat leuk een meisje!!! Super!
Hahaha jaa... Ik ben benieuwd of ik maandag team roze of team blauw ga versterken hihi. wachten tot maandag duurt zolang opeens
Eigenlijk wisten we dit natuurlijk al haha. Maar mijn sterke voorgevoel klopt! TEAM BLAUW! Het is een jongen! Helemaal leuk en blij. Hij lag er goed voor en heeft zichzelf goed geshowd!
@hibiscusje wat knap dat je hiervoor uit komt. Zelf heb ik ook 2 jaar geleden een burn out gehad en liep ik toen ook al 2 jaar met een hele zware depressie die ik niet wilde onderkennen. Ik weet hoe het is als je hoofd het overneemt. Goed dat je hulp krijgt en heb gezocht. Probeer jezelf geen verwijten te maken. Dikke knuffel <3
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel jongen mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ voorgevoel jongen Labby - 27 jaar - 1e kindje Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel meisje 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ voorgevoel jongen 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel meisje Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Mei 26 mei - miikkaa - controle vk 26 mei - Rabi - geslachtsecho 26 mei - Spring - geslachtsecho (27 mei met gezin onthullen) 27 mei - Puckebell - geslachtsecho 27 mei - Spectre - geslachtsecho 27 mei - Riga01 - geslachtsecho 28 mei - Mum2be2 - controle gyn 30 mei - Maev - geslachtsecho 30 mei - hibiscusje - geslachtsecho Juni 2 juni - Labby - 16 weken echo 3 juni - Rabi - 16 weken controle vk 3 juni - Spectre 16 weken controle 5 juni - Banoe - 16 weken controle 5 juni - Sado - controle gynaecoloog 5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken 5 juni - Mosa - controle vk 16 weken +geslachtsecho 6 juni- Bloem4- geslachtsbepaling 8 juni - hibiscusje - controle vk 8 juni- Bloem4- controle vk 10 juni - 86Hoop - controle vk 12 juni - miikkaa - geslachtsecho 13 juni - 86Hoop - geslachtsecho 16 juni - Riga01 - controle vk 16 weken 22 juni - Rabi - 20 weken echo 22 juni - Maev - controle vk 18 weken 24 juni - Spring - 20 weken echo 25 juni - Puckebell - 20 weken echo 29 juni - Sado - 20 weken echo 29 juni - Mosa - 20 weken echo 30 juni - Banoe - 20 weken echo 30 juni - mikkaa - 20 weken echo Juli **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (1) | meisje (2) | verrassing (0)
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel jongen mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ voorgevoel jongen Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel meisje 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ voorgevoel jongen 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel meisje Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Mei 26 mei - miikkaa - controle vk 26 mei - Rabi - geslachtsecho 26 mei - Spring - geslachtsecho (27 mei met gezin onthullen) 27 mei - Puckebell - geslachtsecho 27 mei - Spectre - geslachtsecho 27 mei - Riga01 - geslachtsecho 28 mei - Mum2be2 - controle gyn 30 mei - Maev - geslachtsecho 30 mei - hibiscusje - geslachtsecho Juni 2 juni - Labby - 16 weken echo 3 juni - Rabi - 16 weken controle vk 3 juni - Spectre 16 weken controle 5 juni - Banoe - 16 weken controle 5 juni - Sado - controle gynaecoloog 5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken 5 juni - Mosa - controle vk 16 weken +geslachtsecho 6 juni- Bloem4- geslachtsbepaling 8 juni - hibiscusje - controle vk 8 juni- Bloem4- controle vk 10 juni - 86Hoop - controle vk 12 juni - miikkaa - geslachtsecho 13 juni - 86Hoop - geslachtsecho 16 juni - Riga01 - controle vk 16 weken 22 juni - Rabi - 20 weken echo 22 juni - Maev - controle vk 18 weken 24 juni - Spring - 20 weken echo 25 juni - Puckebell - 20 weken echo 29 juni - Sado - 20 weken echo 29 juni - Mosa - 20 weken echo 30 juni - Banoe - 20 weken echo 30 juni - mikkaa - 20 weken echo Juli **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (1) | meisje (2) | verrassing (0)
Helemaal mee eens. Het misselijk zijn zorgt ervoor dat je niet op een roze wolk bent en dat je niet van je zwangerschap kan genieten. Ik merk aan mezelf dat ik er vaak zat niet eens stil bij sta dat ik zwanger ben, want het misselijk zijn en spugen slokt al m'n gedachten en energie op. Daarnaast raak je op een bepaald punt ook lichamelijk uitgeput dus houd jullie lichaam goed in de gaten! Mijn helpende gedachte is om niet te ver vooruit te kijken want anders raak ik ook in paniek. Ik kijk daarom een dag vooruit en probeer niet verder te kijken, wat me vaak zat ook niet lukt trouwens. Iedere dag die je hebt gehad komt niet meer terug!
@hibiscusje Wat fijn dat je het hier met ons deelt, het is niet niets wat je allemaal voelt! Dikke knuffel voor jou. Wat al is gezegd, onderschat niet wat het fysiek zo lang niet goed voelen met je doet, ook mentaal. Dat is echt heel pittig, en sloopt je gewoon. Goed om aan de bel te trekken, hopelijk kunnen wat gesprekken met een professional je helpen om toch wat meer vertrouwen te voelen. Je gevoelens zijn echt normaal! Het komt vaker voor dat vrouwen door hormonen zich zo voelen, zeker als ze er gevoelig voor zijn. En al helemaal als ze zo ziek zijn. Ik herken de gedachten of je het überhaupt wel wil, dat voelde ik ook wel eens toen ik me ziek voelde. Echt, het is helemaal oke om dat te denken en te voelen!