Ah fijn jullie reacties! Ga vanavond en morgen gewoon weer even proberen. Ik heb ook het idee dat mn placenta aan de voorkant zit, dus kan me voorstellen dat het vinden van de hartslag daardoor ook moeilijker wordt. @Sado het gaat hier steeds beter! Ik ben met de medicijnen gestopt en ik hoef erg weinig meer te spugen. Blijf licht misselijk en aan het einde van de dag flink misselijk, maar het gaat zoveel beter dan een paar weken geleden! Echt een opluchting. Hoe is het bij jou? Is de misselijkheid bij jou nu helemaal weg? En blijft je bloeddruk stabiel?
Oh wat fijn joh!!! Goed om te horen dat het stukken beter gaat Ik meet mijn bloeddruk nu bewust niet thuis. Bij de vorige controle twee weken geleden was-ie super netjes en ik weet na al die jaren hypertensie wel een beetje hoe het bij mij werkt; stress doet een boel. Dus stel ik meet thuis en zie een verhoogde bloeddruk, schiet ik in de stress, blijft-ie hoog, stress, hogere bloeddruk, nouja, een vicieuze cirkel zeg maar Vrijdag weer controle bij de gynaecoloog, dus wordt dan weer gemeten. Ben benieuwd wat uit de meting komt.
Het is een lief klein jongetje Zooo schattig! Ook echt weer gek om na 8 jaar weer een klein jongetje straks erbij te hebben. Ben nu best roze georiënteerd! Ooh mijn zoon is zooo blij, die danst al een half uur door de kamer. ik had het gefilmd toen ze de doos openmaakten en ik baal echt dat die schoonmoeder van mij er wéér eens doorheen klept Oh en placenta bovenachter dus die gaan we heerlijk voelen zei ze
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ voorgevoel meisje 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ voorgevoel meisje 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Juni 3 juni - Rabi - 16 weken controle vk 3 juni - Spectre 16 weken controle 5 juni - Banoe - 16 weken controle 5 juni - Sado - controle gyn 5 juni - Puckebell - controle vk 16 weken 5 juni - Mosa - controle vk 16 weken +geslachtsecho 5 juni - Lovely123 - controle vk 6 juni- Bloem4- geslachtsbepaling 8 juni - hibiscusje - controle vk 8 juni- Bloem4- controle vk 10 juni - 86Hoop - controle vk 12 juni - miikkaa - geslachtsecho 13 juni - 86Hoop - geslachtsecho 16 juni - Riga01 - controle vk 16 weken 19 juni - Areca - 20 weken echo 22 juni - Rabi - 20 weken echo 22 juni - Maev - controle vk 18 weken 24 juni - Spring - 20 weken echo 24 juni - Labby - 20 weken echo 25 juni - Puckebell - 20 weken echo 26 juni - Mum2be2 - 20 weken echo 29 juni - Sado - 20 weken echo 29 juni - Mosa - 20 weken echo 30 juni - Banoe - 20 weken echo 30 juni - mikkaa - 20 weken echo Juli 3 juli - bloem4 - 20 weken echo 3 juli - Maev - GUO 7 juli - Lovely123 - GUO **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (6) | meisje (6)
Zijn er meer die de 22 wekenprik gaan halen? Ik had me vrijdag aangemeld en vandaag een bericht dat ik 23 juli mocht komen, wel even gebeld want wil hem rond 30 weken en 23 juli staan we nog op de camping. Dus nu verplaatst naar 8 september. Ik zie de meerwaarde niet van hem met 22 weken zetten ten opzichte van 30 weken en die konden ze me ook niet vertellen. Bij H. Was het advies om he tussen 28-32 weken te zetten en heb hem toen rond 30 weken gehad dus had er een beter gevoel bij dat nu ook te doen.
Dit is nieuw voor mij, ik denk dat de vk mij wel meer erover zal vertellen morgen! Zal de prik wel gaan halen denk ik.
Kleine update. 9 juni heb ik de intake. Vooralsnog voel ik me nog steeds niet goed. Spuug ook nog steeds en heb angst aanvallen. we waren 1.5 week samen vrij maar vandaag moest mijn vriend weet gaan werken wat zich net weer uitte tot een paniekaanval. Ik kan dingen wel beter relativeren dan vorige week. Ik weet niet of ik dit al gezegd had maar had t dossier doorgestuurd gekregen van de vk. En na de bloedtest vertelde ze dat me suiker iets verhoogd was en dat ik die nuchter nog eens moest prikken. Nu ben ik zelf gaan lezen in t dossier en mijn suiker was 6.2 NIET nuchter. En met een diabeet als moeder weet ik dat dat gewoon netjes is na een witte boterham met pindakaas. Dus ik zit nu ook in 2 strijd over de vk. Ik voel me in de maling genomen. En heb nu steeds meer puntjes dat ik denk hmmm dit is raar. Nu eerst maar de intake in t ziekenhuis afwachten.
Gelukkig kun je volgende week al terecht voor de intake. Betreffende suikertest mij is altijd uitgelegd dat wanneer hij bij begin zwangerschap tegen de bovengrens zit niet nuchter dat ze hem dan nuchter willen controleren. Of ze het als indicatie gebruiken om een suikertest te laten doen verder in de zwangerschap. Dacht dat de waardes ook iets lager waren dan bij niet zwangere, althans mijn waarde waren bij de jongste prima bij de suikertest als je keek naar de normale waardes maar zaten precies op het randje voor zwangerschalsdiabetes. Gelijk even opgezocht waarde niet nuchter is 7 max bij zwangerschap en 5,5 als onderwaarde (begin zwangerschap)en terwijl zonder zwangerschap tussen de 4 en 8 prima is vermoed dus dat het mede is omdat er suikerziekte in de familie zit en dus een 'better safe then sorry' gevalletje. Bij mijn suikertest vorige keer zat hij na het vieze drankje op 7,8 en dat was precies de grenswaarde, was toen wel 36 weken en 6 dagen en moest hem doen vanwege teveel vruchtwater. Hier wordt hij regelmatig getest aangezien ik soms dipjes heb maar dus nog nooit verkeerde waardes zonder zwangerschap. Krijg hem deze zwangerschap nu sowieso aangezien er bij beide vorige zwangerschappen een reden voor was begreep ik.