Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Haha is het heel erg als ik al begonnen ben? :rolleyes: Ik ben al een week bezig met kasten uitruimen en de zolder, de kelder, alles leeg te maken. Wij willen ook gaan verhuizen, het liefst dit jaar maar dan is het huis alvast opgeruimd haha :oops:
    En het ledikantje en de commode stonden nog want onze jongste is net twee geworden en sinds twee maandjes in een groot bed (zodat ik bij háár kan gaan liggen ipv zij bij ons). Wij hebben helaas slechte slapers dus voor de jongste mag ik er nog 2 a 3 x uit snachts. Ach, dan ben ik alvast in het ritme. Vannacht sliep ze opeens tot 4.00 en lag ik vanaf 2.00 naar het plafond te staren natuurlijk. Gelukkig ging het bij onze oudste met 2,5 jaar over en die slaapt nu lekker. Is het trouwens ook heel erg dat ik al een eerste pakje heb gekocht hahaha :roflmao:

Maev en Puckebell vinden dit leuk.
  2. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Ik heb de eerste echo met iets meer dan 7 weken, maar in het ziekenhuis omdat we daar in de mmm zaten

3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Banoe haha meen je niet.
    Wij zijn ook alvast wat dingen aan het uitzoeken aangezien er heeeeeel veel weg moet en zullen van de week alvast een ritje milieu straat doen (als dat nog kan natuurlijk)
    En ik denk dat we toch binnen enkele weken de slaapkamer en salon dus om gaan draaien zodat ik langzamerhand verder kan. Als het eenmaal in me hoofd zit dan blijft dat ook zo haha.
    Eerste pakje is hier ook al aanwezig hoor ;)

ooh wat vervelend soms dat je zulke moeilijke slapers hebt, maar wat je zegt zit je vast in het ritme. Hopelijk is de aankomende babe een geweldige slaper.

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier krijg ik een vroege echo op medische gronden, 1 bewezen bbz met spoedoperatie, 1 vermoedelijke bbz vanwege complicaties bij de miskraam en herhaalde miskramen. En heel cru als ik op vrijdag getest had dan had ik wel nog in het zkh onder controle geweest maar omdat ik op zondag testen en maandag belde omdat ik het niet verwachtte lopen we nu onder begeleiding van de vk tot ze in het zkh ons weer mogen aannemen, zoals ze uitgelegd hebben. Zouden sowieso onder de gyn vallen deze keer. Maar heb een goed contact met de vk. Ze snapt ook onze spanning omtrent de echo volgende week en het alleen gaan. Want met een negatieve ervaring daarmee wordt het echt niet makkelijker om alleen te gaan.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.855
    18.602
    113
    Vrouw
    @Ilse84 vervelend dat je pas zo laat een echo krijgt. Is dat via de verloskundige?
    Bij ons werken ze met een echo praktijk. Ik heb gewoon 2 formulieren van de verloskundige gekregen om een afspraak te maken(vroege en termijn), mijn eerste echo heb ik met 7,5 week... de afspraak centrale heeft niks gezegd over wel of geen vroege echo, mag alleen mijn partner niet meenemen.

6. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja duurt lang hè.. maar nu blijkbaar heel normaal vanwege Corona.
    Ik heb mijn eerste echte met 7+5 maar dat is ook bij de gyn vanwege mmm.

niet teveel nadenken over wat als het niet goed zit. Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker!

7. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Ja loop deze keer bij een gewone verloskundigepraktijk. Ik heb geen medische reden om bij de gyn te lopen nu.. Fijn dat jij dan wel een vroege echo krijgt.

Ik moet maar even wat langer geduld hebben, en idd maar niet over de nare dingen denken, maar dat is niet mijn sterkste kant o_O

Heb mezelf ter compensatie dan maar een 3d echo beloofd :) heb ik bij m'n vorige zwangerschappen niet gedaan...

Spectre en Puckebell vinden dit leuk.
  8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Ilse84 3d echo is zeker een aanrader hebben wij bij de jongste ook gedaan. Willen we nu ook weer doen. En een gipsenbuik en een fotoshoot. En als het kan een verwendagje sauna voor zwangeren :rolleyes: die krijgen we waarschijnlijk van mijn ouders dat hadden ze bedacht toen we van de jongste zwanger waren maar het weekend dat we dat zouden doen voelde ik haar niet meer en hebben we het hele weekend in het zkh gezeten:confused:

Ilse84 en Areca vinden dit leuk.
  9. Jo90

Jo90 Lid

1 sep 2019
    62
    44
    18
    Vrouw
    ""

Ik begreep dat ze pretecho's enz nu sowieso geschrapt hebben? :(

10. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Ik snap dat ze pretecho's schrappen. Ik vind een vitaliteitsecho alleen geen pretecho....

Ik hoop tegen de tijd van als wii 28 weken zwanger zijn de corona storm een beetje is gaan liggen :)

11. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Pff ben ik niet misselijk van de zwangerschap. Krijg ik wel dusdanige hoofdpijn dat ik daar misselijk van wordt...

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier ook de insteek dat rond de 28 weken de pretecho's wel weer mogen. Mocjt het eerder al wel weer mogen voor de 20 weken echo dan willen we wss nog wel een geslachtsecho laten maken.

13. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier krijg ik, mocht het doorgaan, 14 april een vroege echo op 8 weken.
    Er is bij mij geen reden voor een vroege echo, maar de praktijk waar ik zit doet dit standaard als extra service.
    Erg fijn, want bij mijn vorige zwangerschappen (bij een andere praktijk) kreeg ik de eerste echo ook pas op 11/12 weken.
    Bij mijn laatste zws ben ik toen ik 6 weken was, zelf maar naar een pretecho bureau gegaan ivm bloedverlies.

Spectre en Ilse84 vinden dit leuk.
  14. Jo90

Jo90 Lid

1 sep 2019
    62
    44
    18
    Vrouw
    Nee, maar je had het over een 3D echo.. dat valt daar wel onder, toch?

Ilse84 vindt dit leuk.
  15. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Ja dat is wel een pretecho! :)

16. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Wat fijn!

Hier heb ik ook wat geboekt op 14 april bij een pretecho bureau. Dikke kans dat het niet doorgaat naar ja niet geschoten.....

Hoe is het met de dames die wat bloedverlies hadden?

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.070
    113
    #937 Sado, 25 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2020
    Het is hier bij het ene veegje bruin ruim 24u geleden gebleven...Dus nu voor nu doe ik voorzichtig mijn 6 weken dansje:thumup:

Banoe, Spectre, Labby en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier vanmorgen de clearblue gedaan. Ook hier de 3+. Nu op naar de echo. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Bijgevoegde bestanden:

Banoe, Spectre, novemberzes en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Hier ook een 6 weken dansje. En gestart met moeders voor moeders.

Wat een ding met die echo's hè.. Heb een vroege op 6 april. Ik duim echt dat die doorgaat..

Verder ben ik echt extreem moe. Blijf maar slapen, niet vooruit te branden. De misselijkheid blijft me gelukkig vooralsnog bespaard.

Ilse84, Puckebell en Spectre vinden dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.070
    113
    Ben jij mij? :D Vandaag precies 6 weken, 6 april eerste echo én extreem moe:roflmao:

novemberzes, Labby en Banoe vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina