Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.047
    113
    Haha die ik had andersom! Heeeeeel misselijk in de zwangerschap van mijn zoon.

Maev en Labby vinden dit leuk.
  2. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Haha wat grappig dat voorgevoel. Ik roep al een jaar dat onze eerste een jongen wordt. Ik lach me dood als het toch een meisje blijkt te zijn. Maar nog steeds heb ik het gevoel dat het een jongen wordt.

Maev, novemberzes en Puckebell vinden dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @novemberzes
    Als ik op kwaaltjes af moet gaan denk ik het merendeel van de tijd dat het een jongen is. En af en toe een meisje. Maar heb een genetische kans op een tweeling weten we, dus wie weet klopt dat gevoel wel. Maar gezien het semen van man juist een grotere kans op een meisje wat familiair gezien aan zijn kant echt in de familie lijkt te zitten, hij is de enige naamhouder van zijn generatie, zijn enige oom heeft geen kinderen kunnen krijgen.

Bij dochter was ik overtuigd dat het een meisje was vanaf het begin. Bij zoon overtuigd dat het een jongen was, ook vanaf het begin. Mijn oma daarintegen was bij mijn zoon overtuigd dat het een meisje was want had veel pukkels. Nu weer maar wel anders dan toen, wat mijn gevoel enerzijds sterkt voor een jongen en anderzijds de twijfel of het er niet 2 zijn. :|

We zouden beide leuk vinden qua geslacht, als het er 2 zijn dan denk ik dat ik wel even op adem moet komen na de echo :roflmao: en we toch serieus een grotere auto nodig hebben :rolleyes:

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.839
    18.590
    113
    Vrouw
    Ik denk een jongen haha, mijn zoontje zegt zelf ook als ik vraag of het een baby broertje of zusje wordt; 'baby broertje'. Maar wij zouden met beide geslachten heel blij zijn hoor.

Labby, Maev, novemberzes en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha leuke vraag.
    Ik denk een jongetje.. Maar dat komt wellicht ook omdat ik mezelf echt als een jongens moeder zie :D is het een meisje dan zal het een hele stoere een worden haha

Labby, Maev, mum2be2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.839
    18.590
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste dacht ik echt dat het een meisje zou zijn en wilde ook wel een meisje. Het bleek een jongen en uiteraard was ik ook daar helemaal blij mee. Ik dacht altijd dat ik ook graag een meisje wilde, maar nu zie ik mijzelf toch meer als jongens mama haha. Goh zo benieuwd :) nog wel lang wachten voor we het weten :p

Labby, Maev, novemberzes en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.839
    18.590
    113
    Vrouw
    Vind het trouwens best spannend de 1e echo.. 'Wat als' scenario's gaan regelmatig door mijn hoofd..
    Gelukkig hier dan wel een vroege echo. Lijkt mij niet fijn als je tot 12 weken moet wachten.

8. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook!

Puckebell vindt dit leuk.
  9. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik stond bijvoorbeeld de eerste weken helemaal onder de puisten met de zwangerschap van mijn zoontje. Alle baker praatjes wezen uit naar een meisje, ook de Chinese kalender.
    FOUT! :o:

Nou ben erg benieuwd nu.

Spectre vindt dit leuk.
  10. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Wij denken een jongen...maar dat is alleen op basis van een droom die me vriend had die hij had een week voordat we wisten dat ol zwanger was.

Maev en novemberzes vinden dit leuk.
  11. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook hoor.. gelukkig hoeven we inderdaad niet heel lang meer te wachten

Spectre vindt dit leuk.
  12. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Haha wat geinig! Ik denk dat t veel zegt hoor!
    Ik had dit namelijk ook toen met mijn zoontje.
    Ik was dus overtuigd van een meisje en een dag voor de echo droomde ik dat t een jongen was.

Nu droom ik over een zusje en toch denk ik dat het een jongetje is.
    Maar misschien meer omdat ik mezelf meer als jongens mama zie zoals meerdere hier zeggen.

7Missme1987 vindt dit leuk.
  13. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Mijn man is hier heel goed in, haha. Bij onze dochters had hij het goed en bij vrienden van ons ook al een aantal keer. Hij is er nu van overtuigd dat we een jongetje zullen krijgen. Ik heb dit keer overigens geen voorgevoel, bij de twee meiden wel een meisjesgevoel.

We zullen nog een poosje af moeten wachten. Pretecho’s gaan nu natuurlijk ook niet door? Benieuwd hoe lang dit alles nog gaat duren, anders weten we het allemaal pas rond de 20 weken. :eek:

14. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik dacht altijd; mocht er nog een vierde komen dan wordt het vast een jongentje.
    Maar nu ik zwanger ben weet ik het eigenlijk niet, het zou zomaar eens een meisje kunnen zijn..
    Man en zoontje zijn team jongen, mijn oudste dochter denkt ook een meisje:rolleyes:

Spectre vindt dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.839
    18.590
    113
    Vrouw
    Ik zou er best van balen als het nog zo lang gaat duren dat er geen pret echo's gedaan worden. Heb daar zo'n leuke herinnering aan bij onze eerste.. samen met partner in spanning naar de geslachtsecho, erachter komen wie van ons gelijkt had :)
    Het lijkt mij gewoon een stuk minder 'echt' als je naar de 20 weken echo gaat, in je eentje, en daar het geslacht hoor. Maarja we gaan het zien, als het zo is dan is het zo, niks aan te doen.

Vond de vrouw van de afspraak centrale wel kattig toen ik een afspraak ging maken voor de 1e echo. Ze zei echt zo kortaf; 'partner mag niet mee vanwege corona en het is niet toegestaan om film of beeld materiaal te maken aangezien het een medisch onderzoek betreft.'
    JA en bedankt hè, alsof het no big deal is dat je in je eentje naar een 1e echo moet en dan ook nog niet eens even kan videobellen zodat je nog een klein beetje het gevoel hebt dat partner bij je is..

16. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020
    16 november
    Spectre - 29 jaar - 2e kindje
    mum2be2 - 36jaar - 3e kindje

17 november
    Rabi - 33 jaar - 3e kindje

18 november
    Puckebell - 31 jaar - 1e kindje
    Froezel - 32 jaar - 2e (3e) kindje
    Sado - 27 jaar - 3e kindje
    Labby - 27 jaar - 1e kindje
    Banoe - 31 jaar - 3e kindje

19 november
    Kikki1 - 33 jaar - 3e kindje
    RS87 - 32 jaar - 2e kindje

20 november

21 november
    Zonnestraal123 - 29 jaar - 2e kindje
    Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen)
    7missme1987 - 1e kindje

22 november

novemberzes - 23 jaar - 2e kindje
    Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje
    Mosa - 27 jaar - 2e kindje

23 november
    Jo90 - 29 jaar - 3e kindje

24 november
    jolicoeur - 37 - 2e kindje

25 november
    Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje

26 november

27 november

28 november
    Bloem4- 29 jaar - 3e kindje

29 november
    Ilse84 - 35 - 3e kindje

30 november

------------------------------------
    Afspraken:

Maart

31 maart - Banoe - 1e (vroege) echo

April
    1 april - Spectre - intake vk (telefonisch)
    3 april - Maev - 1e echo
    3 april - Spectre - 1e echo
    3 april - Sado - 1e controle gyn + vitaliteitsecho
    6 april - Sado - telefonische intake medisch verloskundige
    6 april - Miikka - 1 echo + intake
    6 april - Labby - 1e echo
    6 april - Puckebell - 1e echo gyn
    6 april - Mosa - 1e echo
    8 april - mum2be2 - 1e afspraak gynaecoloog
    8 april - Froezel - 1e echo
    9 april - Zonnestraal123 - vroege echo
    9 april - 7missme1987 - 1e echo
    10 april - novemberzes - gesprek
    14 april - Lovely123 - intake + vroege echo
    15 april - Bloem4 - 1e echo
    16 april - Banoe - intake + termijnecho
    16 april - Rabi - termijnecho
    20 april - Zonnestraat 123 - intake + termijnecho
    20 april - Maev - intake
    22 april - Rabi - intake verloskundige
    22 april - Ilse84 - intake verloskundige
    23 april - RS87 - eerste echo

Mei
    7 mei - novemberzes - eerste echo/termijnecho
    11 mei - termijnecho.

**Sterretjes**
    Gliss - 5wk

------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

17. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Hahaha grappig al die verhalen.. Hier twee totaal dezelfde zwangerschappen (aka nergens last van, heerlijk) en toch echt een meisje en een jongen. Nu weer helemaal nergens last van dus ik denk.. een meisje of een jongen :rolleyes: ik vrees dat ik het pas te weten kom in november..
    Trouwens, ik geloof het nog steeds niet helemaal.. ik voel echt helemaal NIKS. Dinsdag mag ik een kijkje nemen, 08.30! Zooo spannend

novemberzes en Spectre vinden dit leuk.
  18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij werden net even bruut terug in de realiteit getrokken. Kregen net te horen dat de zus van mijn oude buurvrouw, zijn voor ons tantes en ooms zo noemen we ze dus ook hun kinderen zijn als nichtjes en aangetrouwde neven voor ons, lang verhaal kort wij zijn echt opgegroeid in een wijk dat meer een ons kent ons dorp was binnen de stad. Voor mij was het dus bijvoorbeeld ook compleet normaal om ze met verjaardagen, bruiloft geboorte etc uit te nodigen en ze kwamen ook altijd. Ze is na een week in het zkh vandaag overleden aan corona. Haar man zit al 3 weken thuis met corona. Hadden het niet eerder willen vertellen omdat ze vonden dat we genoeg op ons bordje hadden met de uitslag van mijn oom.

Moet er wel bij zeggen dat ze al wel onderliggend ziek was, maar schrik er toch wel van.

Sorrie maar duvelde even van mijn wolkje af waar ik opgeklommen was na de vraag over het geslacht.

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik riep bij dochter ook wordt een stoere meid, totwe het zeker wisten en ik het gewoon niet voor elkaar kreeg om andere kleuren dan roze te kopen :roflmao: uiteindelijk man op pad gestuurd maar die was nog erger dan mij :roflmao: ondertussen heeft ze wel wat meer kleur in haar garderobe en ook stoere kleren, staat haar super leuk met die ondeugende blauwe oogjes.

Banoe vindt dit leuk.
  20. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Ah jeetje @Maev Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina