Hier valt de misselijkheid nog wel mee. Na de middag en in de avond wel erg misselijk, denk voornamelijk omdat ik dan moe begin te worden. Bij de gedachte aan eten moet ik dan al kokhalzen...
Hier eigenlijk helemaal niet misselijk. Als ik in de ochtend wakker wordt dan een klein beetje dan ga ik eruit om wat te eten en dan is het goed. Ik kan de hele dag door van alles eten en drinken.
Een beetje bezorgd.. veel last van mijn baarmoeder. Een beetje verkrampt zeg maar. Doet me heel erg denken aan ongesteld zijn. Mijn miskramen zijn inmiddels al meer dan 8 jaar geleden dus ik kan het me allemaal niet zo voor de geest halen. Het voelt in ieder geval niet goed. Maar geen bloed geeft moed. Gelukkig dinsdag kijken maar ik hoop zo dat het daarvoor niet mis gaat, want dat is iets waar ik nu serieus rekening mee houd
@Froezel wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte! Hier begint de misselijkheid ook te komen. Vorige keer helemaal geen last van gehad..
@Banoe ik duim met je mee, hoop heel erg dat het puur het groeien van de baarmoeder is en het oprekken van de banden.
@ banoe ik snap je helemaal.. Voel me ook heel erg bezorgd juist omdat het zo een andere zwangerschap is dan de andere keren. Hier vannacht wakker gelegen van de buikpijn. Ik herken dit niet van m'n vorige zwangerschappen. Het rommelde echt, eigenlijk zoals de eerste beginnende weeën, uiteraard minder heftig. Het is niet echt menstruatiepijn. Gelukkig bloed ik niet. Gezien het feit dat ik niet misselijk ben( heb opnames gehad ivm uitdroging in voorgaande zwangerschappen) , en dat ik wel misselijk ben geweest en mijn (beperkte kwalen) weg zijn, heb ik er ook geen goed gevoel over. Konden we de tijd maar even een maand of twee opschuiven.....
@Banoe wat fijn dat je in elk geval dinsdag kan kijken al. Hopelijk haalt dat je zorgen iets weg! Wij duimen voor je en hopelijk gaat t allemaal goed! Dikke knuffel.
@Ilse84 Ik had de eerste 2 weken ook hele erge buikpijn, toen bedacht ik me dat t wss t groeien was van me baarmoeder en plaatsmaken was. Hopelijk is dat het ook bij jou! Alle zwangerschappen zijn anders! Dus hopelijk zit t allemaal goed! Ik wou inderdaad ook al dat ik de tijd kon skippen.
Hier ook weer erg onzeker... Gisteravond wat rood bij afvegen, niet veel (paar papiertjes met vegen) en geen stolsels oid verloren. Vannacht en vanmorgen weer wat bruinverlies, sindsdien niets meer. Kwaaltjes nog volop aanwezig, maar helaas begrijp ik dat dat - en goed opgelopen testen - ook geen garanties bied. Ik ga voor nu maar even uit van een slechte afloop, kan het alleen maar meevallen...
@Sado Misschien toch even morgen bellen of je even tussendoor kan? Als je je zorgen maakt? en gelukkig geen stolsels/etc.... Dat is goed nieuws!
@Sado nee niet weer toch. hoop echt dat het verder goed blijft gaan het een gesprongen adertje is ofzo. Wanneer had jij de echo ook alweer?