Och meiden, ik heb me een partij buikpijn. Krampen en stekend. Is dat wel normaal? Zo bang dat ik morgen opeens weer een blanco test heb
@Gliss ooh wat vervelend, het kan erbij horen.. hopelijk valt t mee. @novemberzes ja wauw!! Een mooie knaller!!
Jeeej vandaag weer een dagje verder! Herkennen jullie dat, ik sta dus iedere ochtend op met die gedachte @Gliss Oh niet fijn.. ik heb het nooit zo erg gehad maar volgens mij komt het wel vaker voor. Hopelijk is je baarmoeder gewoon flink aan het groeien! @novemberzes Kijk dat is een mooie!
Het kan erbij horen, gevoel alsof je ongesteld moet worden. Hopelijk gewoon weer een mooie test vandaag
Wauw! Die is mooi! Maakt je toch iedere keer weer een beetje blijer hè, zo’n donker wordend streepje. ik ga morgen weer testen, vandaag even niet.
Oh wat vervelend! Het kan er wellicht bij horen, maar zo extreem herken ik het niet. Hopelijk is het gauw over.
Nou hier ook zo een! Ben erg blij maar het is ook zooo onzeker. Vanochtend laatste test voor het ziekenhuis en dit was echt een knaller ook! Nu niet meer testen. Stond net wel te snel op dus nu bandenpijn, auw
Dit inderdaad. Heel fijn! Vind het wel heel spannend weer, maar ben iedere dag weer blij met de dingen die ik voel en merk aan m’n lichaam.
Je test ziet er prachtig uit! Ik denk dat ik ook stop.. testen zijn ook zo goed als op nu. Ja nog van een ander merk 2 testen liggen maar daar heb ik niks aan want nog niet mee getest. Heb knallers gehad en het is goed zo
Haha hier dus ook, daarom kijk ik die dagen ook echt weg. Steeds als ik mn banner weer een dagje extra zie aangeven vind ik dat er toch beter uitzien dan de dag daarvoor. Ik ben ook blij als ik het eerste trimester voorbij ben ja! Zeker de fase dat je je buik echt begint te zien en de kleine voelt bewegen vind ik het fijnst!
Gaan jullie trouwens mee doen aan moeders voor moeders? Ik dit keer niet. Bij mijn zoontje wel gedaan, maar k vind de tassen echt opvallend en herkenbaar. Veel buren zullen het zeker herkennen en ik hou het liever nog even stil. Plus ik vond het best een gedoe ook. Al vind ik het mooi dat het bestaat, deze keer sla ik over
Ik heb me wel aangemeld maar wil wel meer info voordat ik definitief ja zeg. Omdat ik er zelf baat bij heb gehad voelt t voor mij of ik iets terug kan doen.
Nou ik had m'n nachtje wel hoor, pff! Zoveel kramp en steken gehad, amper geslapen Ik denk in combinatie met de ontlading/spanning eindelijk zwanger te zijn. Gelukkig rond 6.00 in slaap gevallen en manlief werkt vandaag, dus kan zo nog even terug. Ga zo testen, ik vind t best spannend