@Flowerbomb54 Jeetje heftig hoor, maar toch gaat het je allemaal echt wel lukken! Gefeliciteerd met je wonder!
Hier ook mega moe en lig ‘s avonds vaak om 21 uur al knock out (nadat m’n oudste naar bed is gegaan). Overdags slapen doe ik ook niet meer; daar kan ik me zo ziek van voelen! Ik herken heel erg dat gevoel dat die eerste weken wel vooruit gespoeld mogen worden, begin het wel steeds meer zat te worden. Ik kijk er zo naar uit om me weer fit te voelen!
Dankjewel! Ik heb het een aantal naasten verteld en ze reageerden tot nu toe positief. Het zal inderdaad fijn zijn om met medezwangeren te praten over de kwaaltjes
Hier verschilt het echt per dag, ene dag om 9 uur knock out in bed.. andere dag hou ik makkelijk vol tot 11 uur. Heb niet echt tips, toegeven aan je vermoeidheid, lekker op tijd je bed in en voldoende slaap pakken. Overdag gaan liggen voel ik mij ook alleen maar beroerder door.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36jaar - 3e kindje ♡ Areca - 27 - 1e kindje. 17 november Rabi - 33 jaar - 3e kindje Sado - 27 jaar - 3e kindje♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje♡ 19 november Kikki1 - 33 jaar - 3e kindje RS87 - 32 jaar - 2e kindje 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ Aoibhe - 29 jaar - 1e kindje Fiona1 - 36 jaar - 1e kindje 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Jo90 - 29 jaar - 3e kindje Riga01 - 27 jaar - 2e kindje 24 november jolicoeur - 37 - 2e kindje 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje 27 november Hoop86 - 33 jaar - 1e kindje Silani - 29 jaar - 2e kindje 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje 30 november Silver85 - 34 jaar - 2e kindje ------------------------------------ Afspraken: April 10 april - novemberzes - gesprek 14 april - Lovely123 - intake + vroege echo 15 april - Riga01 - 8 weken echo 15 april - Hoop86 - 7.5 week echo 15 april - fiona1 - 1e echo 16 april - Rabi - termijnecho 20 april - Maev - intake 21 april - Labby - intake 22 april - Rabi - intake verloskundige 22 april - Jo90 - vroege echo 9wkn + intake 22 april - Ilse84 - telefonische intake 23 april - RS87 - eerste echo 24 april - jolicoeur - eerste echo 28 april - Aoibhe - eerste echo 28 april - Puckebell - telefonische intake 29 april- areca - termijnecho 29 april - Puckebell - termijnecho 29 april - Sado - counseling NIPT-test 29 april - mum2be2 - termijnecho Mei 1 mei - Silver85 - termijnecho 1 mei - miikkaa - termijnecho 1 mei - Banoe - termijnecho 1 mei - Sado - termijnecho 4 mei - Labby - termijnecho 6 mei - Jo90 - termijnecho 6 mei - Aoibhe - intake 6 mei - Spectre - termijnecho 7 mei - novemberzes - eerste echo/termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo 11 mei - Silani - eerste echo Juni 5 juni - Sado - controle gynaecoloog Juli 3 juli - Sado - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss - 5wk Froezel -6wk Zonnestraal123 7missme1987 ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Welkom @Flowerbomb54 en gefeliciteerd! Wat een heftig verhaal, hopelijk helpt het je dat je hier af en toe je ei kwijt kan. @Sado Ik ben ook totaal energieloos (en misselijk en chagrijnig ). En zoals heel vaak, weer een sleepless night vandaag. Gelukkig lukt het mij wel van namiddags even een dutje te doen. Leuk om zwanger te zijn? Momenteel kan ik mij dat nog moeilijk inbeelden Hier is het gewoon aftellen naar november. Maar wie weet (en hopelijk) verandert mijn mening daar nog over na het eerste trimester
@Fiona1 ook hier vooral aan het aftellen naar het 2e trimester. Toen voelde ik me bij allebei de andere zwangerschappen beter, op die momenten na dat er een hittegolf was dan.
Ohhh dat was me een ochtendje al wel Vanmorgen oud bloedverlies, geen krampen niks. Dus zal of innestelingsbloed zijn of een adertje wat gesprongen is? Heb toch de verloskundige gebeld zodat het genoteerd staat. Ik had bij mijn dochtertje ook bloedverlies met 8 weken en 4 dagen. 3 dagen later dan dat ik nu ben. Ondanks dat ik weet dat het erbij kan horen vind ik het wel eng. Maandag een super goede echo gehad en daardoor gaf de verloskundige aan dat ze zich al helemaal geen zorgen maakt. Dat geeft mij ook wel een geruststelling. Maar het blijft niet leuk!
Altijd schrikken, bloed! Bruin is indd oud bloed, dus zeker na je mooie echo zou ik me geen zorgen maken Heb in m’n 1e zwangerschap in het eerste trimester regelmatig bruinverlies gehad. (En in deze natuurlijk ook)
Haha dames toch! Heb hier nergens last van. Behalve die extreme moeheid.. die herken ik wel. Kunt gewoon niks.
Ik moet me helaas alweer afmelden van deze groep. Het is helaas niet goed gegaan Vanmorgen (7 weken precies) een hele lichte bloeding waarvan we eerst dachten dat het na de gemeenschap van gisteren kwam, maar dat zette binnen 2 uur door in behoorlijk wat bloedverlies. Nu vloei ik al sinds einde ochtend. Helaas... Even rustig verwerken en dan gaan we er over een tijdje weer tegenaan.
Jeetje, wat een vreselijk heftige berichten de laatste tijd.. mag het alsjeblieft goed blijven gaan bij alle lieve mamas in spe Konden we maar wat weken vooruit spoelen