Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rabi, 8 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver85

Silver85 Lid

13 nov 2017
    77
    155
    33
    Vrouw
    Wat een verdrietige berichten de laatste dagen. Heel veel sterkte voor iedereen waarbij het niet goed gegaan is.
    Hopelijk zijn het er nu genoeg geweest..

Ik voel me gelukkig alleen maar heel erg moe. Word wel een beetje onzeker als ik lees dat het bij anderen misgaat, maar probeer te vertrouwen op mijn eigen lichaam. Nog drie weken wachten en dan weten we gelukkig meer...

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Wat verdrietig :( :( Heel veel sterkte!

3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.845
    18.593
    113
    Vrouw
    Hebben jullie nog tips voor leuke, betaalbare positie kleding?
    Heb nog wel wat van mijn 1e zwangerschap, maar dat is voornamelijk herfst + winter spul.. Heb toen bijna de hele zomer gewoon eigen kleding kunnen dragen.
    Maar merk dat het nu bij de 2e toch wat sneller gaat de buik:p

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Weet niet wat je onder ‘betaalbaar’ schaart, maar ik droeg/draag graag positiekleding van H&M en ASOS. Zara heeft sinds kort ook een positielijn!

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hmmm... ik heb een shirtje via wish laten komen toen we officieel met de pogingen begonnen, maar dat is echt om de weken af te tellen. De rest durf ik daar niet zo goed qua kleding.
    Vorige keer wel kleding bij h&m gehaald winkels zijn dicht maar online kun je wel bestellen.
    Prenatal, noppies etc maar had ook een of andere kortingssite zal hem eens opzoeken die hebben regelmatig outlet van positiekleding.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.845
    18.593
    113
    Vrouw
    Ik denk dat h&m en bonprix wel het meest betaalbaar zijn, maar dan alsnog vind het soms best duur :oops: vind het echt zonde van het geld, zie ik zo'n leuke jumpsuit, kost zo €40. Om dan een zomer garderobe bij elkaar te kopen met zulke prijzen vind ik jammer, je draagt het maar eventjes. :|

8. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb een aantal dingen aangeschaft die me heerlijk zitten en straks in de zomer ook goed kunnen met een buikje maar het is niet positie kleding.
    Als je kleding koopt met veel stretch ( jurkjes, rokken) kom je al een heel eind.
    De laatste maanden is dan weer kijken maar dat duurt nog even

Spectre vindt dit leuk.
  9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Spectre otrium.nl en limango hebben regelmatig leuke deals waar je dan echt niet veel betaalt, zo heb ik vorige keer mijn garderobe uitgebreid van de oudste had ik niks meer, had dat ter gebruik aan iemand gegeven maar nooit terug gehad. En meestal bij lidle of aldi 2x per jaar hebben ze ook positiekleding.

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik wil deze gaan bestellen denk ik. Twijfel nog een beetje. https://www.otrium.nl/product/dress-sl-long-pip-aop-multi-color/

Wij (ik maar ook mijn schoonzus) krijgen als we zwanger zijn altijd een set kleding van mijn ouders en dan dus redelijk in het begin zodat we er zo lang mogelijk plezier van hebben.
    Overigens is het soms ook interessant om op marktplaats en facebook bij verkoopgroepen voor kids etc te kijken.

11. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oooh my.. ineens moet ik gewoon kapsalon hebben :roflmao: ik eet het nooit en momenteel staat vlees me sowieso behoorlijk tegen maar ik moet het echt gewoon hebben haha. Snel besteld dus hopen dat ze opschieten :p

mum2be2, Rabi, Labby en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hoi meiden! Hoe is het hier? Helaas zie ik een aantal verdrietige berichten. Sterkte voor de betreffende meiden. Ik duim voor jullie dat jullie droom uit mag komen. Hier werkt mijn nieuwe strategie super, denk dat ik daarom ook wat minder 'online' ging. Heb de afgelopen dagen genoten van mijn zwangerschap, zo'n cadeautje, en ook volledig in mijn lichaam geloofd. Gelukkig is vriendlief ook heel positief ingesteld. Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten! Liefs, zon en een goed weekend toegewenst :)!

Banoe, mum2be2, Rabi en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Haha, herkenbaar, ik had dat gisteren met kroket (???). Eet smakelijk!

mum2be2, Maev en Puckebell vinden dit leuk.
  14. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha dankjewel

15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Eet smakelijk @Puckebell nu heb ik eigenlijk ook zin in een kapsalon :roflmao:

Ik heb zojuist de oudste zijn haren geknipt en geschoren... nu kan hij weer een week of 3/4 vooruit:D ziet er nog best netjes uit vind ik zelf.

Puckebell vindt dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.845
    18.593
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tip! Limango staan indd wel leuke dingen op

Maev vindt dit leuk.
  17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ben er nog niet over uit wanneer ik precies ben uitgerekend maar ik ga er vanuit dat t deze periode is !

Ik ben ongepland zwanger geworden met een regelmatige maar langere cyclus. Aangezien wij er niet mee "bezig" waren heb ik geen idee wanneer mijn laatste menstruatie precies was.

Dinsdag zijn we voor het eerst bij de verloskundige geweest echo gemaakt hartje zien kloppen! Mooi knippertje zei de verloskundige.

29 april heb ik de termijn echo bij een echoscopist. Dat is een service die mijn verloskundige me aan bood omdat ze daar betere echo apparatuur hebben en in deze corona tijd ik misschien geen pret echo's kan laten doen gunde ze ons een mooie echo met de termijn echo.
    Heel fijn dat ze met ons mee denkt.

Nu ik het "blopje" op de echo heb gezien heb ik er wat meer besef bij. Eerste test was heel surrealistisch en heb echt even gedacht waarom nu? Maar geen haar op me hoofd die dacht dat t niet welkom was. Wij hadden t idee om volgend jaar na de zomer eens te gaan "proberen". Ons blopje diende zich eerder aan.
    Heel oneerlijk tegen over vriendinnen van me die al hele poos proberen zwanger te worden. Ik ben te zwaar en rookte (na pos test direct gestopt). Deze meiden leven gezond en lukken het maar niet....

Voor de rest vind ik zwanger zijn tot nu toe echt super stom.

mijn borsten doen zo pijn en elk ding wat er tegen aan komt is zo naar.
    Misselijk niet te filmen spuug minimaal 1 keer per dag. doe mijn best te blijven drinken en kleine beetjes te eten.
    Daarnaast ook flinke buikkrampen PDS en zwanger is momenteel geen goede combinatie. T ene moment darm krampen t andere moment mijn baarmoeder.
    En ben ontzettend moe de misselijkheid werkt ook niet mee word snachts regelmatig wakker van de misselijkheid en dan wil ik mijn ogen niet eens dicht doen.

Dit was mijn klaagzang! hahaha

misschien kom ik wat hard over maar we zijn oprecht blij met ons blopje en hoop dat ik na de 12 weken gigantisch kan genieten van mijn zwangerschap.

Rabi, mum2be2, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Welkom! Denk wel dat je, gezien je termijn, net een groepje eerder uitkomt? ;) (15nov?)

Vervelend dat je je zo rot voelt, hoort er helaas een beetje bij.... Hopelijk is de ellende gauw voorbij nu het tweede trimester dichterbij komt:thumup:

19. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja volgens mijn eerste echo ben ik dus minder ver. Vandaar dat ik me hier maar heb aangemeld :)

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Aah zo :) Dat kan natuurlijk. Waar kwam je meting op uit?

Deel Deze Pagina