7 +3 dat was dinsdag. Verloskundige kon er ook niet veel over zeggen omdat de eerste echo's wel vaker ernaast zitten. En omdat ik mijn datum zelf geschat heb met een datum waarvan ik wist dat ik ongesteld was ( of dat nou de 1e of laatste dag was weet ik dus niet ) is t nu beetje koffiedik kijken
@hibiscusje welkom en gefeliciteerd! Al meer dames last van de onder rug/bekken? Ik heb al jaren rugklachten door een zwaar ongeluk, maar dit ging al zeker 1,5 jaar goed zonder behandeling. Denk alleen wel dat mijn lichaam dus sneller last zal krijgen daardoor.. morgen gelijk maar de fysio bellen. Beter op tijd erbij zijn
Ik heb deze keer in ieder geval nu wel last van onderrug, niet zozeer bekken wel heup. verwacht niet dat ze er hier echt iets mee gaan doen behalve adviseren om mijn rolstoel vaker te gebruiken. Ook door een ongeluk trouwens, maar vorige zwangerschap eigenlijk alleen de laatste weken last van omdat er weer een slijmbeursontsteking zat in mijn heup.
Thanks! Ik heb ooit mijn rug gebroken en is altijd zwak gebleven dus zal t moeten aankijken hoe of wat.
In huis bijna niet tenzij ik een slechte periode heb, buitenshuis eigenlijk wel maar ben best eigenwijs daarbij is het nogal een ding om met de rolstoel en kinderwagen alleen op pad te gaan, dus rondje lopen is hier max einde van de straat en terug. En dankzij mijn invalidekaart kan ik bijv wel kleine boodschapjes doen bij sommige winkels. Mag nu een aangepaste aanvragen met ondersteuning zodat ik wat meer mogelijkheden heb en daardoor zelfstandiger wordt/blijf. Aanvraag was klaar maar ook daarin zit alles redelijk op hold, moet een keuring krijgen om te kijken welke ondersteuning en welke aanpassingen verbetering is. Al is elke verbetering nu zo ongeveer beter ten opzichte van de standaard transfer rolstoel die ik nu al 5 jaar heb buiten dat die zwaar is 18kg, is hij ook enorm groot en niet makkelijk zelf voort te bewegen. De aangepaste kan ik bijv makkelijk met de kinderwagen in de auto doen en zijn heel veel lichter. 8kg of 18 scheelt dan ineens heel veel.
Af en toe last van rug, moet opletten op mijn houding. Bij mijn eerste zwangerschap begon het rond de 20 weken.. toen best veel last gehad. Enige waar ik nu wel écht last van heb zijn mijn darmen, obstipatie en snel een vol/ misselijk gevoel na wat eten.
Jep, hier helaas ook, maar dat ik heb sowieso lagerugklachten overgehouden aan mijn tweede zwangerschap. Volgens de fysio een logisch gevolg van 7 maanden na de bevalling weer zwanger zijn Merk dat de dagelijkse lage-rugpijn nu regelmatig wat heftiger is, nu er van alles gebeurt in die regio. Goed van je om de fysio binnenkort weer op te zoeken, ga ik denk ik ook maar doen. Beter ergere schade voorkomen
Ik weet niet of hij gisteren ook in de aanbieding was maar voor 20 euro vind ik het een hele leuke jurk
@Silani Veel sterkte hoor @hibiscusje Welkom en gefeliciteerd! Ik ben wat minder online, maar ik voel me een beetje down de laatste dagen, ik maak me druk in alles! Gisteren nog maar even langs de huisarts geweest (ik heb al een verleden met een depressie) en ze raadde me aan om veel meer afleiding te zoeken, wandelen, fietsen, skypen met vriendinnen... Teveel achter mijn tablet zitten is nergens goed voor zegt ze Dus ik volg nu maar even haar raad op en hopelijk voel ik me na het lange weekend weer wat stabieler. Maar ik blijf hier volgen hoor dames
Goed dat je op die manier even aan de bel hebt getrokken. Ik duim dat je je na het weekend wat stabieler voelt. @hibiscusje ik denk dat ik hem wel ga bestellen vandaag even de rest van mijn kleding uitzoeken. Ze hebben hem ook in een korte versie maar dat betekent doorgaans bij mij alsnog over de knie, deze zal ik ook wel in moeten korten (ben niet zo lang )
Jaa ook bij de H&M 20% vandaag. Dus even 2 broeken gekocht! trouwens voor alle nieuwe mensen @Areca een berichtje sturen als je in de appgroep wilt En dit is de link naar het facebookgroepje: https://www.facebook.com/groups/580603069223014/?ref=share