Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaah, het is dan eindelijk zover
    Het is bekend wat wij krijgen. Een jongetje en een meisje en daar zijn wij met zijn 3e super blij mee. Stiekem wel gehoopt maar nooit verwacht dat het ook uit zou komen. Ben gelijk al gaan shoppen en heb hele leuke jongens kleertjes gekocht en een paar meisjes kleren en alles van onze dochter van de kleine maatjes uitgewassen en liggen al in de kast klaar :roflmao::roflmao:. Wb de voorbereiding kunnen ze al komen want we hebben alles al klaar en aangeschaft. Afgelopen vrijdag de 2ling wandelwagen in elkaar gezet samen met dochterlief.

    Wij zijn zo blij en kunnen er nu nog meer naar uit kijken. Leuk nu ook dat ze verschillend zijn in mijn buik. Anders weet je nooit welk meisje of jongetje het is als de arts er over praat tijdens de echo. Het meisje ligt rechts en is boven gemiddeldo_O qua groei en de drukste in mijn buik. Ze ligt iets hoger dan het jongetje. Het jongetje ligt links en is boven, boven gemiddeldo_Oo_O qua groei en tot nu toe het rustigste van de 2. Hij ligt het meest onder dus kan de eerste zijn die geboren zal worden maar ze kunnen nog veranderen qua ligging.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kip89, BB83, Jolo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Mayson vindt dit leuk.
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Mayson Wat leuk een jongen en meisje!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Mayson vindt dit leuk.
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 30 november 2022
    -----------------------------------------


    16 November
    ♡ Ly009 - 28 jaar - eerste kindje
    Baloetje - 31 jaar - eerste kindje

    17 November

    ♡ BelleJ - 31 jaar - tweede kindje

    18 November

    Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht.
    ♡ Sjuus - 39 jaar - 2de kindje
    Kip89 - 32 jaar - 3e kindje

    22 November
    ♡ BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM)
    ♡ Frun - 42 jaar - 3e kindje

    23 November

    ♡ Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje

    26 November

    ♡ Layali01 - 28 jaar - 3e kindje

    27 November

    ♡ Jolo - 31 jaar - 2de kindje

    30 November

    ♡ Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------
    Jongen (2) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (6)
    ------------------------------------------

    Sterretjes:

    Bluebell14

    Afspraken:
    Juni:

    17 - Jolo - 16 weken echo
    29 - Ly009 - 20 weken echo

    Juli:

    4 - Frun - 20 weken echo
    5 - Kip89 - 20 weken echo

    6 - Mayson - echo
    8 - Mayson - 20 weken echo (GUO/SEO)
    11 - BB83 - 20 wkn echo
    12 - BB83 - controle verloskundige
    14 - Jolo - 20 weken echo

    19 - Mayson - echo

    augustus:

    9 - Jolo - vroedvrouw
    10 - Jolo - 24 weken echo
    30 - Jolo - 27 weken pretecho 3D

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  5. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Wat leuk! Gefeliciteerd!
     
    Mayson vindt dit leuk.
  6. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    @Mayson, super leuk dat jullie krijgen waar jullie zo op hoopten. Lekker enthousiast geweest met voorbereidingen ook:D
     
    Mayson vindt dit leuk.
  7. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Ik ben wel benieuwd; voelen jullie je kindje(s) al?
     
  8. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Ik nog niet, maar ben ook pas 16 weken. En bij de 13-wekenecho zei de echoscopiste dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus ik denk dat het ook nog wel even gaat duren. Wel jammer, bij mijn zoontje voelde ik hem al met 17 weken en kon mijn vriend hem ook al heel snel aan de buitenkant voelen. Dus ik hoop dat het toch komende weken gaat gebeuren, vind dat altijd zo bijzonder!
     
  9. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Soms denk ik dat ik hem al wel voel, maar helemaal zeker ben ik niet...

    Gisteren was ik bij de vroedvrouw en toen voelde ik weer iets. Ze was de harstlag aan het zoeken en toen ze de dopler op de plaats zette waar ik iets gevoeld had, was ook de harstlag.

    Maar het is nog erg verwarrend met de darmen bij mij in ieder geval :roflmao:
     
  10. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Haha, dat ken ik ja! Dan denk ik dat ik de baby voel, en dan ontsnapt er daarna wat lucht. Oeps, toch niet...;)
     
    Kip89 en Jolo vinden dit leuk.
  11. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Ik heb dit nog niet geschreven, of ik voel ineens kleine plopjes onderin mijn buik. Zou dat dan toch de baby zijn? Zou zo leuk zijn!:)
     
  12. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Af en toe een beetje aan de zijkanten van mijn buik/lies/heup. Placenta ligt wel voor, maar voel daar duidelijk gepor soms. Zelfde gevoel als met E. En zelfde plek...geen fijn plekje, hoop niet dat deze dat steeds daar doet net als haar zus.:rolleyes:
     
    Geodriehoek vindt dit leuk.
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Vandaag de 16 weken echo gehad en oooh wat heb ik ervan genoten! ❤️

    Echt alles was tot in de detail bekeken.
    Meting van kaak, meting van neusbotje, hersenen in detail bekeken, oogkassen, mondje, hartje met alles erop en eraan, blaas, maagje, ruggengraat, armen, benen,... Noem maar op :D
    Alle afmetingen klopten voor de termijn dus volledig goedgekeurd weer :rolleyes:

    Nu al zo verliefd ❤️
     
    BB83, Kip89 en Frun vinden dit leuk.
  14. Geodriehoek

    Geodriehoek Actief lid

    28 mrt 2022
    332
    310
    63
    Hoe gaat het met iedereen? Wij hebben een leuk, maar druk weekend gehad waarbij ik veel heb gelopen. En ik moet zeggen, dat voel ik wel in mijn bekken. Zowel qua bekkenpijn als echt zo'n zwaar gevoel. Twijfel een beetje of ik daar al mee naar een bekkenfysio moet gaan of niet. Zijn er hier dames met ervaring?

    Zijn jullie trouwens al bezig met een naam verzinnen? Ik ben wel al aan het nadenken, maar mijn vriend nog niet echt. Zo irritant, want ik wil het er graag alvast over hebben. Vooral jongensnamen vind ik echt moeilijk te verzinnen, het lijkt net of er veel meer leuke meisjesnamen zijn ofzo. Volgende week gaan we op vakantie, dan gaan we het er hopelijk over hebben.
     
    Kip89 en BB83 vinden dit leuk.
  15. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hier gaat alles lekker. Even paar dagen niets gedaan, na afgelopen week 2 kamers omgewisseld en ingericht te hebben. Maar de dames zijn blij.

    Helaas geen ervaring met bekkenpijn, althans niet zodanig dat er fysio voor nodig is. Ik neem gewoon zoveel mogelijk rust. Zwaar gevoel heb ik paar keer per dag, maar denk dat ze dan wat meer voorin ligt ofzo. Dan is mijn buik ook dikker:o:

    Wat betreft namen, daar zijn we al vanaf het begin mee bezig. Ieder een lijstje in telefoonnotities en dan roepen we wat namen. Namen die we beiden leuk vinden blijven op onze lijstjes. Soms gaan daar ook weer een paar vanaf.
     
  16. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Ik heb elke zwangerschap last van ischias. Helaas is daar in mijn geval weinig aan te doen. Vooral in beweging blijven. Ik merk dat het met veel lopen wel erger wordt. Balans dus in beweging en rust. Al valt rust met 2 jongens in huis niet zo mee:roflmao: Gelukkig is het nog wel te doen. :o:

    Wij hebben al een naam:thumup: Die lag nog op de plank en we vinden hem nog steeds heel leuk. Ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker dan jongensnamen. En ik heb dat wel meer vrouwen horen zeggen. Gek hè? Ik zou echt geen leuke jongensnaam meer weten die ook nog leuk bij de namen van onze jongens past:eek:. Maar dat hoeft gelukkig niet. Tenzij het toch een jongetje blijkt te zijn:cool:
     
    Frun vindt dit leuk.
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heee damessss, ik was even wat minder actief hier (vooral thuisfront was druk met voorbereidingen vakantie, werk afronden vakantie overdracht én nog zieke peuter thuis met vorige week heel de week koorts…) oh my! Afgelopen zaterdag een goede autorit gehad gelukkig naar Italië waar we nu heerlijk genieten van de zon, cappuccino en ijsjes!
    Hier voel ik de baby al vroeg (in de 12 week al ofzo) maar dat zijn dan een paar propjes en dan een week helemaal niks. Nu om de twee dagen ofzo steeds duidelijker, echt leuk :) kan niet wachten tot het ook voor mijn man en zoontje voelbaar is, zo leuk!!
    Namen moeten we nog bedenken, we bekijken wel nadat we we het geslacht weten met de 20 wkn echo. Lekker praktisch haha :roflmao:

    en zo leuk @Mayson een jongen én een meisje, wat geweldig!!

    groetjes uit heerlijk Italië ;)
     
    Mayson, Kip89 en Frun vinden dit leuk.
  18. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Mogguh!

    Gisteravond hebben we de kleine meid aan de buitenkant voelen schoppen! Ik voel haar al een tijdje af en toe. Maar gister op bed voelde ik, helemaal onderin, net boven schaambeen wat gewiebel. En ja hoor, papa kon het ook voelen:D daar zal dan net geen placenta zitten denk ik?

    @BB83 Wat heerlijk zeg, geniet ze daar in Italië
     
    Kip89 en BB83 vinden dit leuk.
  19. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Hoii! Ik voel mijn meisje nog niet, hopelijk binnenkort!! We gaan dit weekend de kamer inrichten :D heb er super veel zin in!

    Qua namen zijn mijn man en ik het er nog niet over eens.. maar we hebben nog ff! :oops:
     
    Frun vindt dit leuk.
  20. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hier voel ik sinds eergisteren de baby ook regelmatig. Vooral dan als ik op mijn rug lig. Als ik rechtsta dan voel ik niets :roflmao: Superfijn wel, want maakt het meteen wat 'echter'.

    Hier weten we het geslacht al van 14 weken, maar nog niet nagedacht over een naam eigenlijk. Ik vind jongensnamen ook echt zo moeilijk. Ik ben zelfs nog niet bezig met spulletjes, kinderkamer,... Ik heb het gevoel dat ik weer superlaat in actie ga schieten en denk dat het toch noh veraf is terwijl het dichtbij komt eigenlijk... :p

    Geniet ervan in Italië!
    Hier groetjes vanuit Gran Canaria :D
     
    Mayson, BB83 en Frun vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina