Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wauwie overduidelijk! Geen twijfel meer mogelijk!
    Hopelijk mogen we allebei eind november dat wondertje verwelkomen ❤️
     
  2. Nikki25

    Nikki25 Actief lid

    12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Die bovenste is goed ik denk dat die dipstick niet heel goed kleurt.

    Voor de koorts zou ik paracetamol nemen om het te onderdrukken!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hebben jullie al kwaaltjes trouwens?

    Bij mijn dochter had ik een klein beetje last van pijnlijke borsten.

    Na de bevalling is mijn hormoonhuishouden compleet verandert. Waar ik bijvoorbeeld elke maand bij de eisprong dit extreem duidelijk aan mijn borsten voelde dat deze in aantocht was, voelde ik nu geen enkele cyclus iets. Ik dacht in het begin zelfs dat ik helemaal geen eisprong meer had, haha !

    En nu voel ik dus ook letterlijk NIETS ondanks mijn HCG gisteren al 490 hcg was.

    Niet dat ik klaag ofzo hoor, maar het dringt zo niet echt door dat ik echt wel zwanger ben :roflmao: Alleen door de knallende zwangerschapstest geloof ik het.
     
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Check! Gisteren liep mijn temp op tot 38,5 nu blijft ie 38 dus valt mee en maak me al iets minder zorgen. Gisteren wel nog even naar HA post gebeld vanwege de koorts, maar veel meer kan ik niet doen, uitzieken en pmcl.

    qua zwangerschap kwaaltjes mijn boobies!! En hoofdpijn en misselijk, maar kan ook komen van mijn griepje…
     
  5. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ik heb alleen hele gevoelige borsten en vermoeidheid. Maar verder ook echt helemaal niks! Voel helemaal niet dat ik zwanger ben :D maar ben ook eerder niet zwanger geweest dus geen idee hoe ik me “hoor” te voelen :)
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Iedereen voelt natuurlijk iets anders en ook bij elke zwangerschap is het anders :D Dus gelukkig zijn daar geen regeltjes van!

    Ik vroeg het mij af, omdat ik niets voel :rolleyes:
    Bij mijn vorige zwangerschap gedurende begin tot einde alleen mijn borsten.
    En ohja, op het einde dikke olifantenpoten van de hitte :roflmao:
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  7. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Welkom aan alle "nieuwe"! En gefeliciteerd!

    Hier ook nog weinig kwaaltjes.. Word je toch onzeker van dus heel dom nog eens getest. Test streep donkerder dus dat is goed. Maar geen garantie natuurlijk.
    Vriend vandaag positief op corona.. en zoontje ook koorts maar denk ik ook van de vaccinaties van gisteren.. denk dat ik zelf dan niet onder corona uit kom nu. Voor nu nog negatief! Geen idee of het gevolgen heeft voor de zwangerschap als het wel positief word ?

    Oja en ik heb wel een mega opgezette buik al een week, echt verschrikkelijk. Kan een paar broeken al niet meer aan.
     
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dat laatste is een duidelijk zwangerschapskwaaltje wel natuurlijk :roflmao:
    Ik ben benieuwd of je deze keer sneller iets gaat zien van mijn buik.
    Met 12 weken nog niets zichtbaar en met 16 weken begon het lichtjes.

    Ik kijk al uit naar die mooie buik weer ❤️

    Corona heeft 'normaal' gezien geen invloed op de embryo.
    Moest de baby geboren worden terwijl je corona hebt, dan natuurlijk wel.
     
  9. Kip89

    Kip89 Actief lid

    28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Och, die corona... dat blijft ook maar hè :confused:

    Ik ben nog niet misselijk gelukkig. Verwacht dat dat nog wel gaat komen. Vorige zwangerschap van wk 6 tm 16 dag en nacht:cry: Maar de eerste zwangerschap weinig last van misselijkheid. Hopelijk blijft het me nu ook bespaard. Nu wel meer vermoeid en last van opstopping en stemmingswisselingen. Dat laatste vind ik vooral vervelend. Voel me dan zo schuldig als ik te weinig geduld op kan brengen tegenover de kinderen. Zij kunnen er niets aan doen dat ik zwanger ben;)
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  10. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Bleh, nog 2 volle weken vooraleer de echo is haha.
    Ik ben mij dood aan het stressen dat het weer een mola gaat zijn :|
    Ik ga zo blij zijn als alles gewoon goed is.

    Vandaag nog 1 x een testje gedaan aangezien ik een testfreak ben en joepie, de testjes van sensitest geven nu een donkerdere teststreep dan de controlestreep weer :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Baloetje en BB83 vinden dit leuk.
  11. Nikki25

    Nikki25 Actief lid

    12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    bah die onzekerheid he. Ik merk het echt, ik slaap echt nog amper en kan me niet meer concentreren. Überhaupt normaal functioneren zit er niet meer bij eigenlijk..

    Ik ben ook zwaar testverslaafd, de vorige zwangerschap waren mijn testen namelijk niet goed.. Maar ik heb vandaag echt de allerlaatste gedaan, een clearblue die 3+ aangaf bij precies 5+0, dus ik ben daar tevreden mee zijn. Nu ga ik de controle dus echt verliezen.. Ik heb geen houvast meer aan testen of HCG levels, ik moet echt afwachten, nog een week of 8 zeker.. :( oh wat een stress.. Ik moet nog zo'n 11 dagen.
     
  12. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Oh ik snap je helemaal!! Ben nog steeds aan het testen vanwege de onzekerheid! Mijn laatste test is van afgelopen maandag :) doe mijn best om niet iedere dag te testen maar elke paar dagen.. hopelijk gaan deze 2 weken heeeeel snel! Kan echt niet wachten op de echo :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83 vindt dit leuk.
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, hier ook zwaar testverslaafd hoor, haha !

    Geeft toch een beetje een opgelucht gevoel weer als ik zie dat het nog steeds een mooi streepje is. Al vind ik dat die van mij al heel hoog stond op 14 dpo (490 hcg) en dan doet het mij weer heel veel twijfelen. Het is ook nooit goed hoor haha. Het zal altijd wel iets zijn :p
    Toen ik zwanger was van onze dochter heb ik ook regelmatig zelf een doppler gebruikt als ik haar even niet voelde.
    En op het einde begon ik te stressen, want ik had schrik om over te dragen en dan ben ik uiteindelijk 3,5 week te vroeg bevallen haha :roflmao:

    Hopelijk kan ik na de 12 weken wat meer beginnen genieten :)

    Ja, jij gaat volgens mij de eerste zijn met een echo he? Zo spannend!
     
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ziet er super uit hoor!! ❤️
    Ik ga vanaf nu ook proberen niet elke dag meer te testen. Dat beloofd :roflmao:
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag mijn laatste testjes gedaan, nu het Grote Wachten Op De Eerste Echo… :rolleyes:

    Zelfs Telano dipstick was overduidelijk vanmiddag (zie onderste foto, onderste test)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ly009 en Jolo vinden dit leuk.
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Zit wel met de griep, vandaag nog steeds 38,4 graden, gisteren was het zelfs even 38,7… dat zit me nu dan vooral niet lekker :$
     
  17. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
     
  18. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 30 november 2022
    -----------------------------------------


    16 November
    Ly009 - 28 jaar - eerste kindje
    Baloetje - 31 jaar - eerste kindje

    17 November

    BelleJ - 31 jaar - tweede kindje

    18 November


    19 November

    Mayson - 37 jaar - 2e kindje (1ste samen)

    20 November


    21 November

    Dana - 29 jaar - 2e kindje
    Kip89 - 32 jaar - 3e kindje

    22 November

    23 November

    Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje

    24 November
    BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM)


    25 November

    26 November

    27 November

    28 November

    Jolo - 31 jaar - 2de kindje

    29 November

    30 November


    ------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend 9)
    ------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:
    Maart:
    31 - Mayson - eerste echo

    April:
    4 - Nikki25 - eerste echo
    6 - Ly009 - eerste echo
    6 - Dana - eerste echo
    6 - Jolo - eerste echo
    8 - BelleJ - eerste echo
    11 - Nikki25 - intake verloskundige
    11 - BB83 - eerste echo zkh
    11- Baloetje - eerste echo
    11 - Kip89 - eerste echo



    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  19. Mayson

    Mayson Bekend lid

    22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Hoi dames, ik mag vast nog wel mee doen en heb me daarom ook op de lijst gezet:oops:. Ik was een beetje voorzichtig met mezelf in een groep aanmelden want wij zijn nu volgende maand 2 jaar bezig. Ik heb al eerder in een lijst gezeten (uitgerekend 10 mei 2021) maar dat bleek een miskraam te zijn. Toen heb ik me een beetje afzijdig gehouden en zijn we 1 jaar na de miskraam in traject gegaan. Nu 5de IUI poging met 3 follikels :eek: zwanger. Het is nog even de vraag of het er 1, 2, of 3 zijn :confused:. Nog 6 dagen wachten dan hebben wij onze 1ste echo. Het idee van een meerling maakt het extra spannend en angstig. Ook al zijn we nu 2 jaar bezig en heb ik veel ervaring met kinderen van o tm 4 jaar omdat ik gastouder ben en daar zit ook een 2ling bij en dat is (zachtuitgedrukt) heeeeeel pittig:cool:.

    Jullie mogen mij vanalles vragen. Ik zal zo veel mogelijk terug lezen in de vorige pagina's dan weet ik ook jullie verhaal/achtergrond:).

    Liefs Mayson
     
    Ly009 vindt dit leuk.
  20. Ly009

    Ly009 Bekend lid

    22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Welkom in de groep!! Super hoor dat het gelukt is! En dan ook nog eens een meerling misschien, wauw! Blijft wel spannend natuurlijk, vooral de periode voor de echo! :) ik moet nog 12 dagen wachten. Duurt lang :D
     
    Mayson vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina