En mijn tepels zijn echt huge geworden merk ik vandaag op (sorry haha). Klaar om melk te geven Ik herken het echt niet van mijn vorige zwangerschap toen ik echt 0 kwaaltjes had. En nu komen ze precies sinds vandaag op
Dat met dat vage gevoel heb ik vandaag voor het eerst ervaren! Niet echt misselijk, maar heel ongemakkelijk geen zin in iets maar idd ook weer wel.. nu is het een soort van weg maar een paar uur terug werd ik er niet goed van! Ben toen maar ff gaan liggen
Ja dat ja! En afgelopen nacht werd ik gewoon wakker van tepelpijn (is dat een woord ?? ) ik ben een buikslaper, maar dat gaat dus ook al niet meer echt nu
Ohja, tepelpijn is hier ook present sinds gisteren. Grappig dat wij precies dezelfde kwaaltjes hebben hahaha Ik ben gelukkig een zijslaper, dus ideaal met de toekomstige dikke buik
Heel erg maar heb zojuist een broodje roomkaas naar binnen gewerkt kreeg opeens zo’n honger aanval! Dit wordt nog wat hoor..
Haha ook zwanger van een 2ling? Ik heb om de 2 uur al weer mega veel honger . Ik moet er nu steeds aan denken dat als ik van huis ga tussendoortjes mee moet nemen.
Ik slaap op m'n buik en dan 1 been op getrokken. Kan ook niet echt meer. Vandaag met m'n moeder naar de Prenatal geweest zwangerschaps kleren gekocht. Zo fijn om weer aan te hebben en zit gelijk veel comfortabeler. Ook een voedings bh gekocht want m'n gewone bh's pas ik er nog maar net 2 van. Ik kan nog maar 1 trui aan die nog een beetje wijd is voor de buitenwereld en mijn buik bedekt. Op m'n vrije dag die trui dan maar aan. Hopelijk kunnen we snel de zwangerschap vertellen aan iedereen kan ik gewoon lekker openbaar zwanger zijn. Ik slaap ook niet zo vast en gedroomd van de baby's dat ze uit de stoel vielen toen wilde ik ze opvangen maar duuwde de stoel verder om. Dat was dus mijn vriend die naast mij lag en die bijna naast het bed lag
Meiden ik ben een beetje aan het stressen.. ik had voor het laatst 2 weken geleden getest en vandaag weer getest, maar de test van vandaag ziet er toch echt lichter uit moet ik me zorgen maken? Mijn eerste echo is pas aanstaande woensdag.. zie foto’s voor de testen (bovenste is van 2 weken terug, onderste is van vandaag)
Komt waarschijnlijk door het hook-effect. Dan heb je veel te veel hcg in je lichaam en dat kan het testje niet aan. Dan gaat je teststreepje er lichter uitzien. Dus nog geen reden tot onzekerheid hoor
Hoi lieve mama’s en mama to be’s mag ik ook meeschrijven? Op 28 maart ben ik erachter komen dat wij in verwachting zijn van ons derde kindje. Totaal onverwacht. Onze jongen/meisje tweeling is nu 3,5 jaar en we vonden het wel goed zo. Althans voorlopig nog wel. Het nieuws is inmiddels geland en het lijkt mij leuk op weer mee te schrijven op zwangerschapspagina. Als het goed is ben ik nu 6+1 en heb woensdag aanstaande de eerste echo. Aangezien we een tweeling hebben zit de angst erin dat ik weer zwanger ben van een tweeling. Dat zei de gynaecoloog namelijk na mijn laatste controle van 6 weken na de bevalling dat als je lichaam eenmaal doorheeft hoe het 2 eitjes kan laten rijpen springen dat het dit vaker kan doen. We gaan het zien haha hopelijk is het 1 baby want wij wilden we altijd graag 2 of 3 kinderen. Ik zag dat er al een een andere mama was die een tweeling verwacht @Mayson gefeliciteerd! Wat leuk, het is echt geweldig om een tweelingmama te zijn. Alle andere mama’s ook gefeliciteerd!
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! 19 November 20 November 21 November Dana - 29 jaar - 2e kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 25 November Bluebell - 36 jaar - 4de kindje 26 November Layali01 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend 11) ------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 31 - Mayson - eerste echo April: 4 - Nikki25 - eerste echo 6 - Ly009 - eerste echo 6 - Dana - eerste echo 6 - Jolo - eerste echo 6 - layali01 - eerste echo 8 - BelleJ - eerste echo 11 - Nikki25 - intake verloskundige 11 - BB83 - eerste echo zkh 11- Baloetje - eerste echo 11 - Kip89 - eerste echo 14 - Mayson - tweede echo 19 - Geodriehoek - eerste echo 22 - BB83 - intake verloskundige 25 - Geodriehoek - intake verloskundige Mei: 5 - BB83 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb me een partij stress / paniek voor de eerste echo. Ik zou het liefst m'n kop in 't zand steken en niet gaan.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! 19 November 20 November 21 November Dana - 29 jaar - 2e kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 25 November Bluebell - 36 jaar - 4de kindje 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend 11) ------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 31 - Mayson - eerste echo April: 4 - Nikki25 - eerste echo 6 - Ly009 - eerste echo 6 - Dana - eerste echo 6 - Jolo - eerste echo 6 - layali01 - eerste echo 8 - BelleJ - eerste echo 11 - Nikki25 - intake verloskundige 11 - BB83 - eerste echo zkh 11- Baloetje - eerste echo 11 - Kip89 - eerste echo 14 - Mayson - tweede echo 19 - Geodriehoek - eerste echo 22 - BB83 - intake verloskundige 25 - Geodriehoek - intake verloskundige Mei: 5 - BB83 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wauw, wat superspannend wel !! Het zal druk worden woensdag, want we zijn al met 4 die woensdag een echo hebben! Hopelijk gaat het bij iedereen een prachtige echo zijn
Ik zag het ja! Het is heel gek, de tijd voor de eerste echo is iedereen zenuwachtig en je gaat bijna twijfelen aan jezelf of je wel echt zwanger bent. Maar hopelijk hebben we allemaal goede echo’s en kunnen we nog meer van onze zwangerschappen genieten