Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de tips! :)

2. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Dit is wel een nadeel idd want dat doe ik eigenlijk ook best vaak. Nja ik moet er maar iets van maken :D

3. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ah, lief van je dat je wat van mijn vragen en onzekerheden hebt kunnen en willen beantwoorden. Heb jij ze trouwens samen in 1 bedje/wiegje gedaan in het begin of juist niet?
    En welke fb pagina bedoel je? Ik zie er 2 groepen die deze naam hebben (zie foto's).
    Heel veel er over lezen doe ik sowieso nu sinds we weten een 2ling te krijgen. Ook vlogs van 2ling mama's ben ik constant aan het kijken met hoe hun zwangerschap verloopt en tips en trucs. Was jij trouwens veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik heb al een buikomvang van 109cm en weeg nu al 79.3kg. Elke week kom ik wel 2cm buikomvang aan en 1kg:eek::eek:.

Hoe was jou echo vandaag of heb je hem pas in de middag? Ik ben zo benieuwd :rolleyes:

4. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ja dat had ik precies zo bij mijn dochter. Ik zat in het groepje 15 t/m 30 september 2015 maar ze is 3 weken te vroeg geboren. We hebben nu ook al een soort band met elkaar opgebouwd dus net zo leuk om bij elkaar te blijven en niet weer naar een ander groepje te moeten overstappen en alles weer opnieuw van iedereen inlezen en leren kennen:confused:. Daar ben ik niet zo van. Blijf liever bij m'n oude vertrouwde groepje ;)

5. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Wel grappig want volgens mij heb ik bij frutsels of zelfs bij een paar van deze groep in het groepje mei 2020 gezeten. Ik was toen 10 mei uitgerekend maar heb toen een miskraam gehad met 10,5 week.

6. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ja ik kan al een paar weken mijn broeken niet meer aan. Met mijn dochter was ik 7 weken toen ik positiebroeken aan moest. Zwangerschap van de miskraam nog eerder. Nu al vanaf week 5 positiebroeken en voedingsstoffen bh's aan. Met beugel doet mij te zeer. Mijn borsten zijn al flink gegroeid dus pas de cupmaat sowieso niet meer. Soms last van steken en mijn tegels zijn heel gevoelig. En ik moet nu ineens sinds ik zwanger ben veel niezen en dat doet zo'n pijn in mijn buik. Bandenpijn. Nu weet ik weer precies waar ze zitten die banden onder in m'n buik :confused:. Misselijkheid heb ik niet echt last van. Wel om de 2 uur weer enorme honger alsof ik een dag niet heb gegeten zo'n gevoel.

Ly009 vindt dit leuk.
  7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Okay. De misselijkheid is hier weer helemaal terug hoor jongens!
    bleghhh (jippie jippie :D)

Jolo en Ly009 vinden dit leuk.
  8. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ogh ja dat hongergevoel! Kan eten wat ik wil maar lijkt alsof ik nooit vol raak :roflmao::roflmao:

Mayson vindt dit leuk.
  9. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Nee idd je Iet er niets van hoor als je een oositiebroek aan hebt. Ik draag daar ook gewoon skinny spijkerbroeken van alleen het draagt gewoon veel comfortabeler. Niemand die het door heeft en je zit zelf niet met knellende broeken om je buik. En je kan ze heel je zwangerschap door dragen want rekken lekker mee dus waarom zou je ze niet aan doen? Des te eerder je er gemak van hebt des te langer je de broeken aan hebt en er plezier van kan hebben. Daarna draag je ze waarschijnlijk nooit meer als je hierna geen kinderwens meer hebt.

Ly009 vindt dit leuk.
  10. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Heb zojuist een paar besteld! Wil het toch even proberen. Mocht het niks zijn stuur ik ze gewoon terug ;) deze knellende broeken die ik nu heb is ook niks!

11. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Mijn broek gaat ook al strakker zitten maar ga echt voorlopig nog niks kopen. Durf het echt niet aan, haha. Volgende week kunnen we jurkjes aan dus dat scheelt! Het elastiekje door je knoop is ook een goede :)

12. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Nou ik deed van de week m'n positiebroek even aan en toen zag ik wel duidelijk verschil :roflmao: al m'n truien en shirts zijn te kort voor op die broek.. dus dan zie je het meteen. Met gewone broek is de knoop veel hoger en dan is het shirt ook op maat. Maar kan aan mijn kleding liggen

13. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    @Layali01 oeps foto's vergeten bij te voegen

Bijgevoegde bestanden:

Layali01 vindt dit leuk.
  14. Kip89

Kip89 Actief lid

28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Hoi! Ik ben niet zo'n actieve schrijver, maar wel een actieve meelezer ;).
    Fijn dat de echo's tot nu toe goed zijn! Ik mag maandag. Heel spannend. Ik vind de dagen zo lang duren. En niet leuk om met een geheim te leven nu. Maar wij willen het pas tegen onze kinderen zeggen (2 jongens van 26 april 2016 en 1 sept 2017) en wereldkundig maken na de termijnecho. Duurt nog ong een maand :eek: Hier zijn de kwaaltjes ook heel wisselend. En ook mijn broeken zitten al strak. Na het avondeten idd knoopje los of joggingbroek aan:D

Ik ga vast actiever meeschrijven als ik in de zwangerschap durf te geloven. ;)

Ly009 en BB83 vinden dit leuk.
  15. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Hoi dames

even een update van mij. Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en er zijn inderdaad twee vruchtjes van ongeveer 5 weken. Er is nog geen hartactiviteit. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij want ik heb het gevoel alsof ze gestopt zijn met groeien en ik een miskraam krijg. Volgens de arts ben ik waarschijnlijk korter zwanger dan ik dacht en dat is waarschijnlijk ook zo. Misschien is het gewoon een grote angst. Tegelijkertijd ben ik ook gewoon erg bang om weer zwanger te zijn van een tweeling omdat wij eigenlijk maximaal 3 kinderen wilden, dat worden er nu (als alles goed gaat) 4. Het zijn echt allerlei gevoelens die door ons heen gaan nu. Ik mag over anderhalve week terug dan zou ik 7 weken zijn en kunnen we beter zien wat er zich heeft ontwikkeld verder. Ik denk dat ik wat minder ga meeschrijven hier omdat ik het wil proberen zo veel mogelijk los te laten en gewoon even de echo over anderhalve week af te wachten.

Geodriehoek en Ly009 vinden dit leuk.
  16. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    @Mayson het is die tweede groep van meer dan 8000 leden. Super leuke groep.
    Bij ons lagen ze wel kort (denk 2 weken) bij elkaar in bed en daarna ieder z’n eigen bedje. Vooral lekker naar video’s en blogs kijken/lezen. Er komt echt super veel op je af maar je hebt gelukkig 8/9 maanden de tijd om je erop voor te bereiden. Het is echt heel leuk en bijzonder om een tweelingmama te mogen zijn ❤️

Mayson vindt dit leuk.
  17. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    O
    Dat is inderdaad allemaal wel wat! Als je 5 weken bent is het logisch nog geen hartactiviteit te zien op de echo. Het is gewoon afwachten, begrijp je time-out hier. Veel sterkte, xxx

ps. Duim voor je dat het allemaal goed afloopt en je een mk blijft bespaard.

Layali01 vindt dit leuk.
  18. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Dat is ook zo.. het wordt gewoon even afwachten. Dank je wel voor de support en hopelijk tot snel allemaal ❤️

19. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ik begrijp je keuze! Hopelijk krijg je goed nieuws. Zal voor je duimen ❤️

Layali01 vindt dit leuk.
  20. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad allemaal wel heftig! Als je 5 weken bent is het normaal dat je nog geen hartje(s) ziet kloppen. Het is gewoon afwachten allemaal, begrijpelijk dat je even afstand doet. Veel sterkte en iefs.

Layali01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina