Mijn klachten verschillen ook best wel per dag. Goede en pittige dagen wisselen elkaar af. Mijn vorige zwangerschap was ik super misselijk van week 6-16. Dit is tot nu toe heel wat beter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar we allemaal wonen. Ik zal beginnen. Ik woon op de Veluwe. En jullie?
Yes fijn!! Op zich kan je bloeddruk toch ook weer dalen verder in de zwangerschap? Hopelijk hou je hem laag en blijf uit de buurt van dropjes Verder voel ik me okee, behalve dat ik geen ochtendmisselijkheid heb, maar avond/nacht misselijkheid! Vannacht ook om 03.30 uur wat biscuitjes weggewerkt, dat werkt... kijk wel uit naar volgende trimester, dat het hopelijk wat makkelijker en soepeler gaat, lichamelijk dan
Weet iedereen hier al wanneer en hoe jullie de familie/vrienden gaan vertellen? Mijn beste vriendinnen en mijn baas weten het al. We moeten nog wat leuks gaan bedenken voor het nieuws te vertellen aan alle oma’s en opa’s enz enz.
Dat kan natuurlijk! Als je straks nog de behoefte voelt terug te komen, ben je wat mij betreft van harte welkom!!!
Ik ga het met 13 weken op social media gooien, dan weten gelijk de meeste mensen het. Maar vrienden wat eerder. Ik zit eraan te denken om een video van ze te maken en dan zeggen “zeg …. is zwanger!” Dan zie je gelijk hun reactie daarop onze ouders weten het al sinds het begin ivm icsi traject
Ik heb trouwens misselijkheid in de avond! Super vervelend.. maar gelukkig niet overdag op werk dat zou veel erger zijn
Alles was goed met m'n kindjes. Baby 1 is 2,26cm en baby 2 is 2,22cm groot. Ik heb de meest gunstige 2ling zwangerschap want ze hebben ieder een placenta en vruchtzak. Dus krijgen allebij even veel binnen en groeien dan ook het zelfde. Als ze samen 1 placenta moesten delen kan je hebben dat de één van de ander weg snoept en blijft ander te klein. Mijn moeder die was mee die heeft een filmpje gemaakt van de echo. Super leuk want dan zie je de armpjes en beentjes bewegen en de hartjes kloppen. Ik woon ook op de Veluwe maar dat is nog al groot. Wij gaan het met de Pasen vertellen aan onze broers en zussen en de kinderen. Vanaf volgende week mag iedereen het weten kan ik tenminste weer normaal rond lopen en hoef ik niets mee te verbergen en kan ik weer leuke kleren aan met het mooie weer. Vandaag liep ik nog in mijn coltrui en winterjas want dat zijn zowat de enige kleren die het nog wat bedekken met m'n 2lingen buik. Foto, baby 1, baby 2 en alle 2 samen.
Wat fijn van de goede echo's!! Ik woon in een dorp in de randstad ongeveer 1,5 km van het strand 1 nadeel de huizenmarkt is echt 1 groot drama hier.. En ik zou graag nog willen verhuizen maar zit er niet in denk ik helaas haha. Wij hebben het de meeste mensen al verteld. Ik heb het afgelopen jaar zo veel zwangerschap moeten verbergen, hele tijd smoesjes, ik ben zowat meer zwanger geweest dan niet dus ik was dr helemaal klaar mee.. Maar nog niet aan de grote klok gehangen hoor.
Oh wat een geweldige echo plaatjes @Mayson !! Veel plezier met vertellen aan iedereen dit weekend! Ik kan ook niet wachten om het wereldkundig te maken, nog heel even wachten @Nikki25 ja dat snap ik ook, op een gegeven moment maakt het dan ook voor jezelf niet meer uit dat je het dan toch vroeg deelt. Hebben jullie nu een koophuis? Wij zijn ook aan het rondkijken, denk dat we binnenkort ook daadwerkelijk een aankoopmakelaar inschakelen, maar die huizenmarkt is gekte! (Zeker in stad als Utrecht). We kunnen goed verkopen maar willen natuurlijk ook iets terugkopen. Ach, geen haast. 1,5 jaar geleden verbouwd dus we hebben genoeg slaapkamers, babykamer plek en thuiswerkplek. En nog een plek voor de was (die je áltijd hebt met baby&peuter). Maar toch wat groter zou fijn zijn.
Wat een prachtige foto's!! Ik heb om 1 of andere reden nooit zo'n goede kwaliteitsfoto's terwijl het toch een goed gemoderniseerd ziekenhuis is Veel plezier met het te vertellen dit weekend! Onze ouders en 1 vriendin van mij weten het al. Met de rest gaan we proberen te wachten tot 12 weken (of tot na de nipttest). Op het werk ga ik het dan ook pas melden, maar ik ben er wel aan aan het denken om het bij de volgende goede echo tegen mijn bazin te zeggen. Het is een beetje vreemd dat ik 1,5 week geleden en volgende week tijdens de werkuren op consultatie moet. Dus ze zal dan ook wel een vermoeden krijgen. Naar de volledige buitenwereld (dus via social media) hebben we het vorige keer pas rond 26 weken gezegd
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Sjuus - 39 jaar - 2de kindje 19 November 20 November 21 November Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: April: 19 - Geodriehoek - eerste echo 19 - Jolo - tweede echo 22 - BB83 - intake verloskundige 23 - Nikki25 - voorlichting onderzoeken + echo 25 - Geodriehoek - intake verloskundige 26 - Mayson - echo gynaecoloog 27 - Ly009 - termijnecho 29 - Mayson - voorlichting (geen idee waar van) 29 - Nikki25 - termijnecho Mei: 2 - Kip89 - termijnecho 4 - Mayson - intake gynaecoloog 9 - BB83 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou.. ik kan de vaatwasser niet meer uitruimen zonder dat ik bijna over mijn nek ga ik vind het de laatste paar dagen zoooo stinken!! Vreselijk! Hopelijk gaat dit snel over
Owja, dat is ook echt soms zo’n butt-lucht, jekkkkes. Huishoud-tip van tante Corrie hier: een lege vaatwasser laten draaien op heetste programma met daarin een flinke schep baking soda en een bakje gevuld met azijn. Misschien helpt het je neusprikkels!
Goed idee! Alles beter dan die vreselijke geur moet wel ff baking soda aanschaffen Mijn man ruimt het uit maar de geur blijft zo lang hangen in huis.. jakkes
Vervelend! Een voordeel van corona, ik ruik bijna niets meer. Verder is het nog steeds prut, ik heb denk ik een bijholteontsteking en hoest me de longen uit mijn lijf. Zo pijnlijk en vermoeiend. De eerste echo morgen kan ik ook wel op mijn buik schrijven Echt balen, ik wil zo graag weten of het goed zit, zeker na deze ellende!
Ohh wat jammer zeg! Veel beterschap! Hopelijk voel je je snel beter en kan je een echo inplannen.. dat lijkt me echt verschrikkelijk! Dan is het al heel spannend en dan moet de afspraak verschoven worden
Oh nee heel vervelend!! En zoooo vermoeiend dat hoesten Beterschap! En hopelijk snel een echo te plannen!!!
De echo is verzet naar aankomende donderdag. Ik hoop zo dat het dan door kan gaan! Het gaat elke dag wel iets beter, maar nog niet zo snel als ik gehoopt had. Ik hoop dat ik snel van dat hoesten af ben, dan durf ik het wel aan om naar de verloskundige te gaan. Zit dan ook al op 10 dagen na eerste klachten, dus dan mag je officieel sowieso uit quarantaine.