Ik zit nu idd in de wachtzaal. Binnen 10 minuutjes is mijn afspraak (maar loopt vaak wel uit). De zenuwen gieren door heel mijn lichaam. Mijn borsten zijn groter geworden en gevoeliger, dus op dat vlak zit het wel 'goed', maar kwaaltjes zeggen helaas niet altijd alles. Ik hoop zo dat dit kleintje verder gegroeid is.
De echo was goed!! 2 weken geleden was ik nog heel angstig omdat ik 3 dagen minder ver geschat was dan gedacht, maar dat is nu ingehaald. Op basis van 2 weken geleden had ik 7 weken en 5 dagen moeten zijn, maar ik ben nu gezet op 8 weken en 2 dagen ❤️ Dus toch weer gezet op een november kindje, haha !
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Sjuus - 39 jaar - 2de kindje 19 November 20 November 21 November Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: April: 19 - Geodriehoek - eerste echo 22 - BB83 - intake verloskundige 23 - Nikki25 - voorlichting onderzoeken + echo 25 - Geodriehoek - intake verloskundige 26 - Mayson - echo gynaecoloog 27 - Ly009 - termijnecho 29 - Mayson - voorlichting (geen idee waar van) 29 - Nikki25 - termijnecho Mei: 2 - Kip89 - termijnecho 4 - Mayson - intake gynaecoloog 9 - BB83 - termijnecho 20 - Jolo - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
oh wat fijn @Jolo ! @BB83 we hebben wel een koopwoning ja, maar de rente stijgt nu heel hard dus ben benieuwd hoe dat gaat lppen. Daarnaast zit het hier echt muurvast er staat echt amper iets te koop waar ik echt blij van word Dus ik denk dat we het er maar even mee moeten doen.
Hetzelfde probleem hier. We schrijven ons ook in op nieuwbouw projecten, maar dat doen met ons nog zo’n 300 anderen… Ach, geen haast met verhuizen, maar wel binnen 1,5 jaar. Moet lukken, denken we
Niezen doet me toch een pijn soms! Moest hardop auww roepen van de pijn net.. waarschijnlijk bandenpijn maar jeetje wat kan die steek in de onderbuik gemeen zijn!
Oehhh ja! Heb ik ook met abrupt opstaan of van bukken (voor de rits van je peuter dicht te doen) en dan weer recht… alles dus maar tandje langzamer enne, het is officieel: zojuist mijn eerste (online) Zwangerschap aankoop gedaan: een geribde positie-jurk met extra buikstof
Heb ook een paar jurkjes op het oog maar ik wacht nog eventjes af! Er zijn hele leuke voor in de zomer! Maar dat duurt nog ff
Oh ja dat niezen inderdaad. Krijg ik helemaal steken van in mijn liezen. En ik heb lekker hooikoorts nu
Niezen is inderdaad geen pretje. Ik moet af en toe nog zo hoesten dat ik het idee heb dat ik dat hele embryo er uit aan het hoesten ben. Dus het is ondertussen lastig bepalen wat bandenpijn en spierpijn is Maar goed, het lijkt wel iedere dag ietsjes beter te gaan qua hoesten en verkoudheid, dus we houden de moed er maar in. Hebben jullie veel zwangerschapskleding eigenlijk? Nu ik er over nadenk wat ik vorige zwangerschap had, was dat eigenlijk best wel weinig. Twee broeken, drie t-shirts en één jurk. Hoe heb ik me daar ooit mee kunnen kleden? Misschien deze keer toch nog maar wat bijkopen en weer zelf wat naaien.
Ik heb tot nu toe alleen 2 broeken, maar doe ze nog niet aan want ik heb niet zoveel losse shirts en met een strak shirtje valt het teveel op
Ik heb ze ook nog niet aan hoor. Ik ben nu "team knoop-open" en hopen dat niemand het ziet Vandaag een jurkje aan, dat zit lekker los bij mijn buik.
Ik heb nog niks ik wil echt eerst die goede termijnecho volgende week tot die tijd moet ik alles gewoon maar passen haha en eventueel broek los aan het einde van de dag
Ik heb van vorige zwangerschap 3 zwangerschapsbroeken. 1tje is wat smaller aan de buik en de andere 2 voor een dikkere buik. En 2 (inmiddels wel versleten) voedingstopjes haha. Verder had ik jurkjes besteld die zowel tijdens als nog na de bevalling gedragen konden worden. Ik vind het anders wat geldverspilling en zonde van de kleren. Maar voedingstopjes (die al gedragen kunnen worden tijdens de zwangerschap) moet ik wel nog bij aanschaffen.