♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. Sjuus - 39 jaar - 2de kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 19 November 20 November 21 November 22 November 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: Mei: 9 - BB83 - termijnecho 10 - BB83 - bloedprikken NIPT 11 - Mayson - 13 weken echo en bloed prikken NIPTtest 18 - Ly009 - 13 weken echo 20 - Jolo - termijnecho 31 - kip89 - controle Juni: 29 - Ly009 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ah zo. Ik heb de termijnecho al met 9 weken gehad (ben nu 12 weken) dus is voor ons al even geleden. Wij hebben in traject gezeten en dan word je eisprong en de inseminatie geplant dus staat het termijn ook gelijk vast.
Hier nog wat foto's van de 2ling. We kunen ze nu onderscheiden met Baby A en Baby B (zie op echo foto's). Ze blijven nu steeds op de zelfde plek zitten. Baby A zit onder en Baby B licht er boven. Ze liggen het zelfde als in een stapelbedje zei de gynaecoloog. Een bedje (vruchtzak en baby) boven en onder. De onderste (Baby A) zal dan ook als eerst geboren worden omdat die het dicht bij het geboortekanaal licht.
Mooie echo’s, @Mayson ! Wij hadden vanochtend een kennismakingsgesprek met de zelfstandige kraamverzorgsters. Ze was erg aardig en haar visie komt goed overeen met de onze. Ik moet nog even opzoeken wat voor soort verzekering ik heb en dan ga ik me bij haar aanmelden. Ik vind het echt een fijn idee dat ik weet wie er straks gaat komen!
Wat fijn dat jullie een goede indruk hebben gekregen van de andere verloskundige. Fijn dat je toch verder bent gaan zoeken naar een betere praktijk.
Dit ging over de kraamzorg he, ik ben ontzettend blij met mijn verloskundigepraktijk Loop jij nu volledig in het ziekenhuis of heb je ook nog afspraken bij een gewone verloskundige?
Jaaaa! Wij mochten vanochtend voor de termijn echo!! Alles was goed en werd zelfs (4!) dagen vooruit gezet. Want ze had ook een meting van 12 weken, op vandaag!! Terwijl dat theoretisch nooit om omdat ik zeker weet van mijn eisprong vanwege de ovitrelle. Nu gaan ze me vanmiddag bespreken in het VK overleg en hoor ik straks mijn definitief uitgerekende datum. anyway, al met al gewoon een goede baby met alles er op en er aan en zelfs fotootje met gestrekt beentje
Wat fijn dat alles goed was! En mooie foto's weer, zo leuk om te zien! Ben benieuwd wat je uitgerekende datum wordt en welke redenatie de verloskundigen daarin aanhouden. Hoe voel je je verder? Ga je nog voor de NIPT en de 13-weken echo?
Ja echt zo heerlijk!!! Laat dat tweede trimester maar komen! ja, morgen de nipt en 13 wkn echo moet ik nog even plannen, dus ergens volgende week denk ik zo.
Wat fijn dat het er goed uitzag @BB83. Toch weer een geruststelling. En naar voren gezet worden is toch fijn, al zegt het uiteindelijk weinig. Ik ben 3 dagen naar voren gezet. Voelt als 3 dagen bonus
Zeker fijn! Dus ik voel me nu ook echt een stuk zekerder deze zwangerschap. Het echte veilige gevoel zal pas na 20 wkn echo komen. Maar voor nu alles okee en nu nog even bedenken hoe we het nog aan de ouders gaan vertellen
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. Sjuus - 39 jaar - 2de kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 19 November 20 November 21 November 22 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: Mei: 10 - BB83 - bloedprikken NIPT 11 - Mayson - 13 weken echo en bloed prikken NIPTtest 18 - Ly009 - 13 weken echo 20 - Jolo - termijnecho 31 - kip89 - controle Juni: 7 - BB83 - controle verloskundige 29 - Ly009 - 20 weken echo Juli: 11 - BB83 - 20 wkn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. Sjuus - 39 jaar - 2de kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 19 November 20 November 21 November 22 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: Mei: 11 - Mayson - 13 weken echo en bloed prikken NIPTtest 18 - Ly009 - 13 weken echo 19 - BB83 - 13 weken echo 20 - Jolo - termijnecho 31 - kip89 - controle Juni: 7 - BB83 - controle verloskundige 29 - Ly009 - 20 weken echo Juli: 11 - BB83 - 20 wkn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo, de 13 weken echo is hier ook gepland. Ik ga morgen weer naar kantoor (werken hybride) maar zijn ook weer extra veel collega’s aanwezig en denk al over het nieuws vertellen, vooral omdat ik het heel vermoeiend/vervelend begin te vinden om te camoufleren. En natuurlijk omdát het leuk is om te vertellen nu we goede termijnecho gehad hebben. De uitslag van de nipt zou de volgende mijlpaal zijn, maar dat is pas uiterlijk over twee weekjes. En dan heb ik ook mijn 13 weken echo al gehad dus, dan is het wel okee om te vertellen aan je collega’s toch?
Je moet zelf doen waar je je het beste bij voelt Stel dat het toch nog mis gaat (wat ik niet denk en hoop natuurlijk!), dan komen ze het ook te weten. Ikzelf ga het pas vertellen bij een goede nipt test, zolang ik mijn buik nog verborgen kan houden en dat lukt tot nu toe nog heel goed. Bij mijn dochter heb ik het zelfs pas met 16 weken gezegd, omdat je toen pas iets begon te zien Maar dat is allemaal eigen keuze en je moet vooral doen waar jij je het beste bij voelt.