Bij mij heeft de verloskundige nu ook alleen bij de intake mijn bloeddruk gemeten en verder niet meer. Ik denk dat dat later in de zwangerschap vaker wordt gedaan, net als het meten van de buik. Nu valt er natuurlijk ook nog niet zoveel te meten Al is dat bij jou met een tweeling misschien wel anders. Heb je het idee dat je buik ook dubbel zo snel groeit? Bij mij begin je nu wel echt een klein buikje te zien. Ik heb sinds deze week ook de zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast getrokken, die zitten toch een stuk lekkerder dan mijn gewone broeken. Zijn jullie inmiddels ook overstag?
Ik moet geloof ik over vier weken weer laten controleren om te kijken of de ijzerpillen hun werk doen. Maar het is misschien ook wel anders, aangezien jij ze soort van preventief slikt en ik natuurlijk nu al een te laag hb en ijzervoorraad heb. Ik ben heel benieuwd of het over vier weken beter is, hoop van wel! Niet zo'n zin om de rest van de zwangerschap die dingen te moeten slikken...
Alles was goed hoor bij de bloeduitslagen van de NIPT. Nevenbevindingen hebben we ook gedaan en daar is ook niets uit gekomen.
Ja joh, het gaat zo snel hier met de groei van mijn buik. Ik zie er uit en voel me als 6 a 7 maanden zwanger terwijl ik nu 4 ben. Mijn baarmoeder ligt ook al veel hoger dan bij een eenling zwangerschap. Ik zal het spits afbijten met een buikfoto . Maar dames trek je niets aan van mijn grote buik he want jullie buikje gaat ook echt wel groeien en vergeet niet, ik heb al eerder een kind gebaard dus dan groeit het sneller en mijn baarmoeder word nu extra opgerekt door de 2 vruchtzakken, 2 placenta's en 2 baby's. Ik wil jullie niet deprimeren ofzo. Ben gewoon een uitzondering. Het kost veel energie en ben veel moe. Op mn rug liggen lukt niet meer dan word alles plat gedrukt en krijg ik minder lucht.
Ohhh jongens.. heb zooooo gebaald vandaag!! voel me er nog steeds zooo k*t door! Heb vandaag een geslachtsbepaling echo gehad en had aangegeven dat ik het nu niet wilde weten maar op ‘n briefje zou worden geschreven. Wij willen binnenkort een gender reveal houden met vrienden en familie vandaar. Alles ging goed ze kon het zien en tijdens die momenten moest ik mijn ogen dichthouden. Toen de vk klaar was met de echo heeft ze 3 echo foto’s geprint om eentje ervan in de brief te stoppen omdat daar het geslacht op staat. Nu gaf ze alle 3 de foto’s aan mij en zei dat die voor mij waren.. niet wetend dat op 1 van de foto’s het geslacht op stond!!! En ik heb dat dus gezien!! Ze pakte het heel snel terug en ik deed gewoon alsof ik het niet gezien had.. maar ik baal hier ZO ENORM van! Wilde zo graag dat ik het pas tijdens de reveal zou zien! Nu is de hele verassing voor mij verpest mijn man heb ik niks verteld dus voor hem is het nog wel een surprise. Wij krijgen dus een meisje en terwijl ik dat ZO graag wou voel ik me de hele dag al zoooo somber door wat er gebeurt is.. kan het maar niet van me afzetten..
Yes kom maar door met die fotootjes hoor, ik kan er niet genoeg van krijgen. En vind het juist interessant hoe dat dan bij een tweeling eruit ziet! Voel je al wat beweging in je buik trouwens? Met twee lijkt me dat ook eerder het geval of is dat niet per se zo hier bloeddruk opgemeten met de intake, vanaf komende week (16 weken) wordt het bij mij iedere controle bij de VK standaard gedaan. En ze gaan ook voelen hoe ver de fundushoogte komt (niet met meetlint, vingermethode).
Dat is idd wel heel vervelend. Ik had in de voorbereidingen van onze bruiloft destijds een vergelijkbare situatie. Ga je het stil blijven houden voor je man? Wel super leuk dat je een meisje krijgt, wat je zo graag wilde!
Ja, hij weet wel wat er gebeurt is maar weet het geslacht niet. De gender reveal gaat gewoon door en dan doe ik maar alsof ik verrast ben want verder weet niemand dat ik het al weet.. vind het wel zo balen joh! heb nog niet eens blij kunnen zijn dat we een meisje krijgen..
Wij hebben gisteren een pretecho gehad. De baby zag er goed uit. Ze draaide zich halverwege om en ging lekker duimen Onze oudste zoon heeft ademloos zitten kijken, terwijl hij echt geen rust in zijn gat heeft over het algemeen. De jongste heeft bijna de hele tijd zitten spelen en kwam af en toe even kijken Wij verwachten deze keer ook een meisje. Daar hoopten onze oudste en ik zo op. Ben daar zo blij mee. Na 2 jongens nu een meisje! Ook makkelijk met een naam. Voor een jongen zou ik het echt niet meer weten. Heb alle internetlijstjes al een paar keer doorgespit, maar geen goede optie tegen gekomen. De meisjesnaam lag al op de plank
Da's wel jammer ja. Hoe lang moet je het nu nog voor jezelf houden? Anderzijds is het misschien ook goed om wat te relativeren. Na de bekendmaking weet ook iedereen het
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November Ly009 - 28 jaar - eerste kindje Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November BelleJ - 31 jaar - tweede kindje 18 November Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje (1ste 2 samen). Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. Sjuus - 39 jaar - 2de kindje Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 19 November 20 November 21 November 22 November BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) 23 November Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 24 November 25 November 26 November Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November Jolo - 31 jaar - 2de kindje 28 November 29 November Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje 30 November ------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (1) | Verrassing (0) | Onbekend (10) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: Juni: 1 - Mayson - belafspraak uitslag NIPT/bloed 7 - BB83 - controle verloskundige 8 - Mayson - echo 14 - Jolo - controle vroedvrouw 17 - Jolo - 16 weken echo 23 - Mayson - 20 weken echo 29 - Ly009 - 20 weken echo Juli: 5 - Kip89 - 20 weken echo 6 - Mayson - echo 11 - BB83 - 20 wkn echo 14 - Jolo - 20 weken echo 19 - Mayson - echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oh wat balen is dat dan zeg! Hopelijk is het inmiddels wat gezakt en komt er snel wel de blijdschap voor in de plaats ennn shop plezier!!!
Wat leuk zo’n pretecho! @Kip89 Hoe is de verhuizing gegaan trouwens? Gaan jullie helemaal een nieuwe kinderkamer aanschaffen nu je weet dat het meisje is? Ennn wat leuk al die buikfotootjes, I looove itttt!! Wauw wat prachtig al @Mayson lekker smeren smeren insmeren die buik En @Jolo ook al zo’n leuke haha, hieronder de mijne, van 14+1 Zal dinsdag nieuwe maken (dan ben ik precies 16 wkn)… En @Geodriehoek mijn eigen broeken draag ik al niet meer sinds dat ik 5 wkn zwanger ben.
Het is nu wel een beetje gezakt maar iedere keer als ik eraan denkt word ik er echt niet goed van… pffff.. nja ben natuurlijk wel heel blij dat ze gezond is verder!