♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. ♡ @Sjuus - 39 jaar - 2de kindje ♡ @Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November ♡ @BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) ♡ @Frun - 42 jaar - 3e kindje 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: Oktober: 31- BB83 - extra groeiecho ziekenhuis en doppler meting november: 2 - BB83 - gesprek gyn ziekenhuis over groei 3 - BB83 - afspraak verloskundige 3 - Jolo - echo gynaecoloog 3 - Frun - Controle verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb de lijst even aangepast en iedereen erin getagd. Ben toch ook wel benieuwd hoe het met de andere dames gaat van wie we al een poos niks hebben gehoord. Hahaha @Jolo, hier ook straks maar even instructies geven. Ik heb zo het gevoel dat het hier opeens rap kan gaan. Lopen is nu echt wel vervelend aan het worden, nu toch wel af en toe wat oefenweeën. En gevoel dat mijn schaambotje los zit rotgevoel zeg. @Geodriehoek heerlijk dat je bijna verlof hebt. Ook wat rust proberen te pakken he! Vond nog terug dat ik 4 dagen voor de geboorte van E. de oven en magnetron grondig had schoongemaakt en het toen ook rommelde. Maar bij F. Had ik 3 weken last van oefenweeën...dus nog steeds geen pijl op te trekken.
Zo heb ik één dag voor de geboorte van de oudste nog een worteltaart staan bakken, inclusief het raspen van een kilo wortels. Weet wel nog dat ik daarna vrij moe was
Bij mijn dochter had ik geen oefenweeën, maar dus een dikke week geleden wel. Gelukkig nadien niet meer, want deed èèèèècht niet goed Hopelijk heb je er niet te lang meer last van en kunnen de echte weeën beginnen
Dat staat hier op de planning zo meteen. Appelcake Ik heb bij dochter 2 dagen ervoor nog een hele uitgebreide bbq gegeven en alles zelf voorbereidt haha. Ik was toen ook wel heel moe moet ik zeggen! En de dag ervoor had ik nog een fotoshoot van mijn buik. Was toch ook wel vermoeiend vond ik Maar zooooo blij dat ik dus nog foto's had !!
Ivm verlof... ik heb echt pas de allerlaatste week mijn zwangerschapsverlof ingezet wanneer je verplicht bent. Dus de 17de zou pas mijn allerlaatste werkdag zijn (als ik nog niet bevallen ben daartegen). Vandaag maken wij de brug met het werk en morgen is het dan feestdag. Vrijdag en maandag heb ik zelf een dagje verlof ingezet. 11 november is het wapenstilstand dus dan is het ook verlof. Dus nog 10 dagen in totaal werken
Wauw, dat je dat zo lang vol kunt houden! Hier in Nederland moet je 4 weken van te voren met verlof (je mag vanaf 6 weken). Ik ben op zich wel blij dat ik nu met verlof ga hoor, ben het werken wel zat en zeker naar kantoor gaan kost gewoon heel veel energie. Hopelijk is het voor jou nog vol te houden en kun je wel een beetje rusten voordat de bevalling begint.
Nou heb het geboortebord binnen! We waren tot sinds kort nog aan het twijfelen over de naam maarrr nu is het toch 100% dat we erover uit zijn gelijk maar dat bord besteld, het ziet er zooo leuk uit! Kan niet wachten om het in de tuin te plaatsen
Wat leuk! En fijn dat jullie nu 100% zeker van de naam zijn. Plaat je te zijner tijd een foto van het bord?
Woehoe, vandaag mijn laatste dag werken! Ik heb niet heel veel meer te doen en werk thuis vandaag, dus het wordt een heerlijk rustig dagje. En dan morgen met verlof Ik heb toch nog die zwangerschapsmassage geboekt voor morgen, dus ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Hopelijk kom ik er heerlijk ontspannen van terug en kan ik helemaal relaxed aan mijn verlof beginnen.
Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Kleine beeb ligt in mijn bekken maar verder geen tekenenen van start van bevalling of iets ze ligt denk ik prima zo kunnen niet meer doen als wachten
Nou, dat staat even op losse schroeven. Mijn zoontje is niet fit vandaag, dus die kan misschien niet naar de opvang morgen Lekker begin van mijn verlof zal dat worden, als ik meteen met een ziek kind thuis zit. Hij ligt nu te slapen, dus ben hard aan het duimen dat hij vanmiddag gewoon weer opgeknapt is. Ondertussen ga ik maar proberen of ik de massage eventueel kan verzetten, dan ben ik tenminste niet ook nog mijn geld kwijt. Fijn dat de controle bij de verloskundige goed was. Gewoon rustig afwachten en leuke dingen blijven doen, die baby komt vanzelf wel een keer
Ohh jee dat is wel minder! Hopelijk knapt ‘ie snel op! En anders idd proberen te verzetten dat je wel gewoon een andere keer kunt gaan. Zou wel heel zonde zijn mocht dat niet kunnen!
Hi, hier vandaag de afspraak gehad in ziekenhuis en ik word geadviseerd te bevallen met hartfilmpje voor de baby (ctg) omdat de groei nu achter blijft. Nou wat een domper, dit was helemaal niet wat ik verwacht had, begon me daar potje te huilen, voel me beetje verloren nu ze sprak ook over inleiden (wat ik absoluut niet wil) dus niet te lang wachten. De groei was gemiddeld op p40 en nu kwam hij uit op p10… ik heb morgen nog afspraak bij eigen verloskundige, maar vanaf volgende week dan telkens in ziekenhuis bij de gyn. Spookt nu toch door mijn hoofd over de (grotere) risico’s bij een achterblijvende groei zoals zuurstoftekort bij bevalling of overlijden Die kans acht ze heel klein, maar toch als dat gezegd wordt effe en je niet verwacht dat je uitkomst nu zo is, ik voel me klote nu en inleiden lijkt me ook niks, wil zo natuurlijk mogelijk en dat gaat dan niet door, zijn hier ervaringsdeskundigen die met eerdere bevalling zijn ingeleid? Hoe vond je dat?