Ah beterschap voor de kleine! Hopelijk zo weer eetlust en is er geen koorts? En dan zijn ze vaak zo weer de oude, zo snel als dat gaat
Och nee! Snap dat je daarom moet huilen en je verloren voelt. Dat is niet wat je voor ogen hebt... Knuf!
Ach dat is geen leuk nieuws, nee! De p-waardes zeggen mij verder niks.. ik weet alleen dat m’n buik ten opzichte van vorige week 1 cm is gegroeid en dat was goed. Wel eng hoor als je opeens zoiets hoort! Ik wil ook echt niet ingeleid worden, hopelijk komt het niet zo ver..
He, wat vervelend zeg! Fijn dat ze je nu extra in de gaten houden, maar je had het natuurlijk graag anders gewild. Ik heb zelf geen ervaring met inleiden, maar ik ken meerdere vrouwen die wel zijn ingeleid en die zijn allen heel positief. Wat je zou kunnen vragen, is om na het breken van de vliezen niet meteen de weeopwekkers aan te zetten, maar te wachten of je lichaam het zelf oppakt. Dan is het toch nog iets natuurlijker misschien.
De peuter is nog steeds ziek, helaas. Hij wil veel slapen, maar als hij wakker is ook veel getild worden en hij huilt veel. Ik ben zelf ondertussen ook doodop en heb veel harde buiken Ik kan niet wachten tot het eind van de dag is en mijn vriend weer thuis is, heb er echt even geen zin meer in.
Oh nee niet leuk… het is echt de dag doorkomen dan, zeker met zo’n toeter Sterkte, dan toch maar wat vaker/langer de ipad aan, en jijzelf ook lekker plat ?
Hier moet je verplicht 1 week op voorhand in zwangerschapsverlof en 6 weken maximum. Dus vandaar dat ik gekozen heb van zolang te werken, omdat ik dan meer verlof nadien nog over heb Ben 2 dagen geleden even naar spoed gegaan. Er was al 2 dagen lang iets serieus in mijn nek/schouder geschoten en ik had er echt heel veel pijn van. Ik kon zelfs niet meer gaan liggen op mijn rug of zij. Dus dat zag ik niet echt zitten om zo te bevallen... Deze VM ben ik gelukkig bij een osteopaat terecht gekunnen en die heeft alles weer losgemaakt. Ze zei dat het idd goed vast zat. Als ik na het weekend opnieuw last zou krijgen, moest ik haar terug contacteren. Maar voorlopig heeft het wel echt goed gedaan!
Oh jeetje, totaal niet wat je wil horen idd Ik kan snappen dat je je ongerust maakt nu! Gelukkig gaan ze je zo goed mogelijk opvangen en het allemaal in het oog houden. Dikke knuffel ! Bij mijn dochter is mijn water gebroken, maar ik had geen weeën ofzo. Dus ik heb weeënopwekkers gekregen. Dus hoort ook wel een beetje bij inleiden denk ik? De weeën bij weeënopwekkers doen wel meer pijn naar het schijnt dan natuurlijke weeën, maar ik kan het niet vergelijken ofzo. Ze hebben mij die rond half 1a gegeven en rond 17u had ik nog steeds maar 5 cm ontsluiting, dus toen heb ik wel om een epidurale gevraagd omdat ik toch nog wel wat kracht nodig had voor de bevalling zelf. Ik heb zonet ook weer een echo gehad. Baby doet het allemaal prima Ohja en vandaag heb ik de termijn van mijn dochter gehaald
Ugh, wat vervelend zeg. Voor de kleine man, maar ook voor jou! Hier geen geen zieke peuter gelukkig, maar wel 1 die vind dat alleen mama alles kan doen. En helaas moet hetook even, want papa mag niet zoveel wegens een binnenoor-operatie. De grootste dingen had ik al aangepakt, en nu is het zoals het is hoor. (Puinzooi voor mijn gevoel) Jeetje! Jij moet ook een beetje rustig aan doen dus. Hier vandaag ook controle gehad, nog wel in hoofdligging gelukkig. Maar nog steeds niet ingedaald, dus nog direct bellen (dat zou ik sowieso doen) als vliezen breken en gaan liggen. Mevrouw heeft wel al een matje in de nek
Oooh leuk dat je dat kan zien die haartjes, hahahaha! Bij een 2de (of 3de of ...) daalt de baby al minder snel heb ik ergens gelezen. Meestal dalen ze dan bij de bevalling zelf. En ook al is de baby ingedaald, dan zegt het nog niets en kan het dus nog weken duren Hier zat de baby ook nog steeds met het hoofdje naar beneden dus de gynaecoloog heeft mij verzekerd dat hij ook niet meer kan draaien met deze termijn
Grappig he, verwacht een beste bos! Day hadden de andere 2 ook wel, maar niet zo duidelijk al nu op de echo zichtbaar. Ik ben allang blij dat ze goed ligt En inderdaad, de andere 2 lagen al vanaf een week of 30 vast...
Ik verwacht hier weer amper haar, haha. Mijn dochter is 2 jaar en 4 maand en heeft nog altijd geen lang haar. Meer de lengte van een jongen
Hier is het haar tot op haar rug, en van de zomer 2e knipbeurt gehad, toch wel cm of 5 eraf gegaan. Kon al vroeg vlechtjes enzo maken
Deze tip gaf mijn verloskundige vandaag ook Ik mag maandagochtend al gelijk naar andere ziekenhuis (onze voorkeur ziekenhuis en waar ook ons zoontje is geboren), dus ik ben alweer beetje meer gerustgesteld. Het is al met al niet leuk, maar kan ook weer wat relativeren. Die afspraak met de gyn gisteren kwam gewoon heel erg rauw op mijn dak en ben ik nu 1,5 dag emo en in de stress van geweest. Vanaf nu weer draad oppakken alleen dan met een team in het ziekenhuis en niet meer eigen verloskundige. Vertrouwen is er weer dat het gewoon goed komt, gelukkig. nu gesloopt en slapen, morgen weer verder aanrommelen in babykamer en eindelijk mijn vluchttas pakken, ook nog niet gedaan
Fijn dat je weer wat nuchterder er naar kan kijken nu! Gaat vast helemaal goedkomen in je eigen ziekenhuis. Ik was gisteren bijna bang dat ik al ging bevallen Ik had ‘s avonds zoveel harde buiken en af en toe ook echt pijnlijk. Mijn darmen waren ook helemaal van slag geraakt en ik voelde me echt niet lekker. Gelukkig zwakte het uiteindelijk af, maar ik zag mezelf al bijna met een baby in de armen. Toch proberen komende dagen wat rustiger aan te doen, want dit was niet prettig.
Da's dan even schrikken hè, als het nog net te vroeg is om te bevallen. Rustiger aan doen is dan wel handig ja. Gelukkig kan dat nu ook beter denk ik Ik moet ook rustiger aan doen. Ben echt afgedraaid Moet het bij het hoognodige laten en proberen elke dag te rusten. Die laatste loodjes... pffff
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. ♡ @Sjuus - 39 jaar - 2de kindje ♡ @Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November ♡ @BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) ♡ @Frun - 42 jaar - 3e kindje 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: november: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. ♡ @Sjuus - 39 jaar - 2de kindje ♡ @Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November ♡ @BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) ♡ @Frun - 42 jaar - 3e kindje 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: november: 10 - 38 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)