Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Goeiemorgen ladies!

Hoe gaat het met de (rommelende?) buikjes?

Hier gaat het lekker, babymeisje doet het goed en peutermeisje is wat aan het landen. Ondanks dat ze heel lief is voor haar zusje, was ze erg aan het uittesten en meeeega druk. Sinds gister is ze weer wat haar normale zelf. Is ook niet niks, opeens een zusje erbij.

Ik ben zo blij en trots dat bv goed gaat nu, 3 maal is scheepsrecht :roflmao:

margarethd, Kip89, Geodriehoek en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen, klinkt echt als jullie je draai beginnen te vinden allemaal? Wat heerlijk!

hier rommelde het gisteren avond, voelde gewoon soort van weeen ook in mijn linker been wegtrekken, heel naar was dat! Maar in de avond werd het rustiger en toch nog geslapen… wel veel te kort, dus nu net nog even dutje op de bank gedaan. Maar in tussentijd is hier het gerommel ook weer begonnen met echt wel scherpe menstruatie achtige pijntjes in de onderbuik. Ik kan me niet voorstellen dat dit nog een week zo gaat duren en ik ingeleid zou moeten worden volgende week… daarvoor voel ik al teveel denk ik zo. En hoop ik het gewoon heel erg natuurlijk :)
    Nu is het een ‘waiting game’ geworden :p
    Kom maar opppp, baby :rolleyes:

Ly009 en Frun vinden dit leuk.
  3. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Spannend hoor! Heb zelf nog totaal geen last van menstruatie achtige klachten ofzo alleen pijn in mijn bekken en harde buiken. Klinkt zo alsof jij de volgende kan zijn! :D Het is wel afwachten natuurlijk

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik wil vers baby nieuws hieeerrrr !! :D
    Ik ben echt ongeduldig voor iedereen hier, haha.

En ik zou graag ook zsm willen afkomen met 'de baby is geboren!!!' :roflmao:

@Frun zo fijn om te horen dat je helemaal je draai hebt gevonden en sinds vandaag de rest van het gezin ook wat beter. Je klinkt alsof je heel erg geniet en op die roze wolk zit. Heerlijk :rolleyes:

@BB83 Klinkt alsof het idd niet meer te lang gaat duren. Maar met die voortekenen weet je natuurlijk nooit. Koppige baby's dat het zijn :roflmao:

BB83 vindt dit leuk.
  5. Geodriehoek

Geodriehoek Actief lid

28 mrt 2022
    333
    313
    63
    Spannend, @BB83! Klinkt inderdaad als flink voorwerk. Hopelijk zet het een dezer dagen door, want die voorweeën kunnen erg vermoeiend zijn.

@Jolo, knap dat je nog zolang doorwerkt zeg! Ik hoop dat jij straks ook nog even van verlof kan genieten voordat de baby er is. Wel fijn dat je alles al klaar hebt, dat scheelt dan weer.

@Ly009 , ik had bij mijn eerste ook totaal geen voortekenen, totdat ik ineens weeën kreeg. Meteen ook regelmatig om de 3 minuten, dus het kan echt zomaar beginnen! Ik snap dat je ongeduldig bent, maar probeer ook nog even van de rust te genieten met z’n tweetjes.

@Frun, wat fijn dat de borstvoeding nu goed gaat! Hopelijk houden jullie het lang vol en kun je genieten van die momentjes samen. Ook fijn dat de peuter wat begint te wennen, het is ook niet niks voor de kleintjes.

Hier gaat het wel goed. Het gerommel is weer wat gestopt, dus heb een paar betere dagen en nachten gehad. Dat is meteen ook een stuk beter voor mijn humeur :) Ik ben zo juist nog even naar de prenatal geweest voor de laatste dingetjes. Ik wilde nog een extra mutsje en er moest nog een kruikenzak komen. En ik kon een te schattig tuinbroekje niet laten liggen natuurlijk! Vandaag verder lekker rustig, de peuter is naar de opvang. Dat zijn wel echt de relaxdagen hoor!

BB83 vindt dit leuk.
  6. Geodriehoek

Geodriehoek Actief lid

28 mrt 2022
    333
    313
    63
    @Kip89 , bijna vergeten op jou te reageren! Vervelend dat het bij jou ook steeds niet doorzet. Kun je wel nog een beetje slapen ‘s nachts?

BB83 vindt dit leuk.
  7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heerlijk ja als die oudste bij de opvang is! Morgen issie thuis, ik kijk semi uit dus naar morgen, omdat het behoorlijk zwaar is met die hoogzwangere piepende en krakende buik :roflmao:

fotootje van je aankopen??

het is inderdaad serieus voorwerk denk ik, maar inderdaad ook vermoeiend omdat het zo twijfelachtig is of nu wel/niet doorzet. De gynaecoloog zei gisteren, het lijkt eigenlijk een beetje op zo’n tellertje en slaat al een paar keer uit en gaat dan op één moment ineens over de grens en is het niet meer te stoppen en ga je bevallen.

8. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ennn, toch als we fotootjes delen, de babykamer hier :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Jolo en Ly009 vinden dit leuk.
  9. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    @Geodriehoek echt interessant hoe dat bij iedereen zo kan verschillen! Ja dat probeer ik maar nu het einde nadert is dat toch wel lastig :)

Vandaag voel ik de kleine niet zo vaak :$ ik voel d’r wel af en toe maar minder krachtig lijkt het wel. Al dat constante zorgen maken is ook zo vermoeiend af en toe.. ze kan er maar beter uit nu denk ik dan

10. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Leuk gedaan! Mooi printje op de muur ook!

11. Geodriehoek

Geodriehoek Actief lid

28 mrt 2022
    333
    313
    63
    Gewoon de verloskundige bellen als je je zorgen maakt, hoor!

12. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Oeh, toch wat voorwerk zo te lezen bij een aantal! :o:

@Ly009 Gewoon even de verloskundige bellen hoor. Al is het voor je gemoedsrust.

@BB83 mooi kamertje hoor! En zo lekker ruim ook.

@Geodriehoek Fijn dat je wat betere nachten hebt gehad, scheelt zoveel!

We zijn inderdaad heerlijk aan het genieten. Ben ook erg blij dat de kraamhulp morgen afgerond wordt. Maandag grote E. maar weer naar de speelgroep en trakteren.
    Kleine E. is flink aangekomen vandaag 70gr, en de twee dagen hiervoor 30gr per dag. Ze zit nu nog maar 15 gram onder haar geboortegewicht :thumup:

Jolo, Geodriehoek en BB83 vinden dit leuk.
  13. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Nou ik heb toch maar de verloskundige gebeld want ik raakte lichtelijk in paniek.. ze zei dat ik even een uurtje op mijn zij moest liggen en als ik dan nog geen 6 bewegingen voel weer moet bellen. Dan zouden ze een ctg doen. Maar het moment dat ik de telefoon ophang begint mevrouw met bewegen…. Pfff :confused: heb er al meer dan 6 in 10 minuten dus dan is alles wel gewoon oke denk ik

margarethd, Jolo, BB83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Goed dat je hebt gebeld. Paniek/stress bij de moeder is ook niet goed, dus altijd bellen. Maar fijn dat er weer leven te voelen is, het gaat dan toch gek door je hoofd effe als je niets meer voelt. X

Ly009 vindt dit leuk.
  15. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ja ik was er echt de hele dag mee bezig! Totaal niet goed :( maar ben nu wel weer gerustgesteld en heb morgenochtend sowieso een controle staan! :thumup:

BB83 vindt dit leuk.
  16. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wauwie, wat een ontzettend mooie babykamer !! Kan zo uit de boekjes komen :rolleyes:

Hier zal de babykamer pas 2 maand na de geboorte zijn ofzo, want moet ook behangen worden en niemand heeft tijd momenteel, zucht :roflmao: Ze hebben alleszinds een deadline, want als de baby 3 maanden oud is, wil ik hem overdag aan zijn kamertje laten wennen voor korte dutjes. Heb ik ook zo gedaan bij dochter.

BB83 vindt dit leuk.
  17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Zo typisch :roflmao:
    Kleine deugnieten zijn het nu al !!

Ly009 vindt dit leuk.
  18. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Nou vandaag is eigenlijk DE dag maar dat wil nog niks zeggen natuurlijk.. :D heb straks controle ben benieuwd of er al iets anders is, zelf voel ik me zoals iedere andere dag dus we will see! :)

BB83, Geodriehoek, Frun en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte :rolleyes:

Ly009 vindt dit leuk.
  20. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd! Hebben ze je ook inwendig even gechecked om te weten of er al iets daar staat te gebeuren? Hopelijk verder alles okee :thumup:

Deel Deze Pagina