Nou, hier vandaan dan toch babynieuws! Gisteravond om 23.13 is onze dochter R.hodé geboren. Om 16.30 voelde ik de eerste wee. Eerst nog stilletjes afgewacht of ze serieus gingen worden. Toen de jongens om 19.45 op bed lagen, zei ik tegen mijn man dat ik waarschijnlijk vannacht een klus te doen heb. Om 22.00 uur kwam de vk, toen had ik 4 cm ontsluiting. Zij heeft een kwartier daarna mijn vliezen gebroken. En toen ging het heel snel. Ik heb 4 minuten gedaan over het persen. Het was een goede bevalling. Ik besef nog niet helemaal dat het allemaal achter de rug is. Maar ben daar natuurlijk wel heel blij mee. De jongens hebben gewoon lekker doorgeslapen en staan morgenochtend op met ineens een zusje erbij. Nu de riedel van elke 3 uur voeden (bv), tempen en verschonen. Eerst nog een uurtje slapen
Gefeliciteerd met jullie meisje, wat een mooie naam zeg! Ook al zo'n snelle bevalling. Fijn dat het goed is gegaan, en wat een mooie verrassing straks voor je zoontjes
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. ♡ @Sjuus - 39 jaar - 2de kindje ♡ @Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November ♡ @BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) ♡ @Frun - 42 jaar - 3e kindje 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Bevallen: Frun - 9 november - E.lvira Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: november: 18 - Jolo - controle vroedvrouw 21 - BB83 - afspraak klinisch verloskundige 21 - Kip89 - vk, strippen 28 - Jolo - 40 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dikke proficiat !!! ❤ Zo fijn dat de bevalling heel snel en vlotjes is verlopen. Droomscenario Ik zou zo graag een vlieg willen zijn en die snoetjes willen zien van je zoontjes als ze zien dat hun zusje er eindelijk is !!! Geniet ervan ❤
Dank jullie wel! Mijn oudste zoon was lichtelijk in shock maar trok na een kwartiertje weer bij. Hij vindt het nu heel leuk. Mijn jongste zoon vond het gelijk leuk. Nu zijn ze naar school en is de dag even normaal voor ze.
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. ♡ @Sjuus - 39 jaar - 2de kindje ♡ @Kip89 - 32 jaar - 3e kindje 22 November ♡ @BB83 - 38 jaar - 2e kindje (via MMM) ♡ @Frun - 42 jaar - 3e kindje 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Bevallen: Frun - 9 november - E.lvira Kip89 - 20 november - R.hodé Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: november: 18 - Jolo - controle vroedvrouw 21 - BB83 - afspraak klinisch verloskundige 28 - Jolo - 40 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ohhh wat een fijn nieuws!! Van harte gefeliciteerd! Leuke naam ook! En wat goed dat de bevalling zo soepel is verlopen
Proficiat! Wat fijn dat het toch nog spontaan op gang is gekomen. En het klinkt als een snelle, fijne bevalling. Ik ben benieuwd hoe de jongens op hun zusje reageren
Ja, nog heeeeeeel rustig helaas ondanks dat ik vandaag heel de beneden grondig heb liggen poetsen, haha. Heeft duidelijk niets in gang gezet Ik hoop dat het deze nacht alsnog in gang schiet. Morgen 22/11/22 is wel een mooie datum om te bevallen
@BB83 hoe was jouw afspraak vandaag bij de gynaecoloog? Is er een datum besproken? Niet dat je die moet zeggen uiteraard als je niet wil he
Ik heb woensdag weer een afspraak voor controle. Gaan ze denk ik weer een ctg maken En jaaa de datum van morgen vind ik ook mooi! Zou fijn zijn als ze morgen zou komen haha.
Zou toch wel mooi zijn als een van de baby's morgen komt. Ik heb de datum niet gehaald. Maar @BB83 is wel stil, dus wie weet is het begonnen @Kip89 hoe gaat het daar? De broers blij met hun zusje?
Ik zei ook al tegen mijn vriend dat ik morgen wel wil bevallen. Mooie datum is dat! Maar ja, tot nu toe alles rustig, dus ik gok er maar niet op. Ik verwacht dat het nog wel een weekje gaat duren hier. Op zich ook prima hoor, ik voel me de laatste dagen best wel weer goed gelukkig.
Het was afgelopen nacht begonnen al, we zijn wederom ouders geworden van een prachtzoon! Lijkt wel of hij gewoon op tijd wilde zijn voor Nederlands elftal te kijken niks inleiden, spontaan met gebroken vliezen vannacht om 02.15 uur en om 08.31 uur issie geboren! Er was geen tijd om infuus te prikken, volledig eigen kracht (skippybal!) yeah en paar schrammen en helemaal geen medicatie, ben supertrots op mezelf en de kleine! Bevallingsverhaal volgt snel we zijn totally in loveeee