Ooo wat leuk zeg!! Van harte gefeliciteeeerddd! Super fijn dat het zo goed is gegaan! Doet me toch wel goed al deze positieve verhalen hoor
Gefeliciteerd!! Super dat hij zelf besloot te komen en dat het zo vlot is gegaan. Ben benieuwd naar zijn naam
Ooooh wat fijn !!! Proficiat ❤ Ik had al een vermoeden, omdat je hier nog niet actief was geweest vandaag Geniet nu maar van je roze wolk en ik ben benieuwd naar hoe de grote broer heeft gereageerd
Kijk, de baby's komen los Gefeliciteerd! En terecht dat je trots bent op jezelf! Fijn dat het achter de rug is. Hier is het voor allemaal nog wel wennen. Ik vind het vreselijk dat ik op bed moet blijven en niet voor de rest van mijn gezin kan zorgen Ik voel me heel goed gelukkig. Maar daardoor is het extra lastig dat ik niets mag doen. Vooral mijn jongste zoon heeft het wel moeilijk met de verandering. Hij werkt tegen, waardoor mijn man (die zelf ook moe is) alleen maar harder moet werken om de dingen gedaan te krijgen. Baby hapt steeds te klein aan, waardoor het voeden nog te wensen overlaat. Vandaag maar eens mee bezig met de kraamhulp. Mijn productie komt goed op gang, dat is wel fijn. Het is pas dag 2. Het heeft ook gewoon tijd nodig. Elke dag zal het allemaal wat beter worden. Ik mag steeds meer en we wennen steeds meer.
Die zit daar duidelijk lekker warm en goed in je buik Binnen dit en een halve week heb je wel een babytje in je armen he! Aftellen maar ❤ Hier ook nog niets trouwens
Haha ja echt he... de dagen kruipen zoooo voorbij. En elke nacht word ik wakker en denk ik meteen 'ooooh zou ik al iets voelen???'. Maar helaas De baby was vorige week al wat dieper gezakt, maar hoofdje zit nog niet vast ofzo. Maar bij een 2de daalt de baby ook pas vaak in bij de bevalling zelf. Volgende week maandag heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog. Voelt echt alsof ik nog een jaar moet wachten
Idd, kleine stapjes elke dag ❤ Je krijgt maar een heel klein wondertje in je armen, maar het heeft een enorm grote impact op heel je leven. Je kan dit!
Jaa echt zo herkenbaar haha! Heb nog steeds last van diarree al een aantal weken nu! Lichaam is de weg goed aan het vrijmaken volgens mij misschien gaat het helpen om niet te poepen tijdens de bevalling daar ben ik wel een beetje bang voor namelijk.. Gaat de gyn trouwens maandag dan al wat doen of is dat dan alleen voor controle??
@Jolo , @Ly009 wachten duurt altijd lang. Maar heel lang kan het niet meer duren bij jullie en @Geodriehoek
Ik heb afwisselend die diarree. Maar wel tegenwoordig meer vast dan diarree. In het ziekenhuis vroegen ze voor de bevalling of ik een suppo wou zodat alles eruit was voor de bevalling, dus dat heb ik maar gedaan Ze zullen het wel niet abnormaal vinden als je stoelgang hebt tijdens de bevalling, maar die gedachte wou ik liever niet haha Ik denk dat er dan wel een datum geprikt gaat worden om in te leiden ja.
Och och, wat een gewacht. Of is er stiekem toch een gelukkige die op de leuke datum 22-11-22 bevalt...? Hier ging het vandaag een stuk beter dan gisteren. Baby lijkt goed op gang. De middelste was een stuk beter te pruimen vandaag En de dag was ook rustiger.
Haha, pikant eten heb ik ook al een paar dagen geleden geprobeerd. En 2 avonden even op de zitbal mijn bekken wat rondgedraaid enzo. Bij mij heeft het helaas nog niet veel uitgehaald
Bij mij ook totaal niet maar we blijven proberen! Heb de laatste paar dagen pijn bij mijn bovenbenen aan de binnenkant.. is dit toevallig ook herkenbaar voor iemand??
Nee, niet echt. Maar misschien is dat de druk van het hoofd van de baby daarbeneden? En wat uitstralingspijn. Het is hier precies al weekend. Baby is een goed feestje aan het vieren hier met de voeten
Het voelt als spierpijn ofzo.. zou best kunnen heb echt geen idee Haha nja wel fijn dat je leven voelt. Ik voel me dan zo opgelucht ookal kan het soms heel vervelend zijn hoor! Vooral als ze in je ribben gaan zitten steken, dat kan zo rot aanvoelen! Maar dan denk ik bij mezelf “je voelt haar tenminste en dat is een goed teken”