Ja vreselijk is dat he! Net op controle geweest, weer echo gehad en alles zag er goed uit. Er is nog voldoende vruchtwater en ze is helemaal ingedaald. En op mijn verzoek wachten we af tot de 42 weken, mocht ze er tot die tijd niet zijn wordt er een afspraak gemaakt voor een inleiding. Ze vroeg ook of ik gestript wilde worden vandaag maar ik zei dat ik dat nu nog niet wilde. Dus afwachten nog
Ik heb heel veel harde buiken Elke stap dat ik zet, krijg ik een harde buik. Ik moest naar het zkh bellen als ik dat had. Ze zijn nog niet pijnlijk, maar het zijn wel degelijk voorweeën dus ik ben zooooo benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen. Ik moest alleszinds pas terugbellen als ze pijn begonnen doen.
Ja, heb het gevoel dat het kwestie van een paar dagen max maar is hoor. Was gisterenavond al begonnen, maar nu echt voortdurend harde buiken bij alles wat ik doe. Zelfs als ik gewoon zit. Dus er is zeker iets gaande!!
Nu ik erover nadenk he.. een aantal dagen terug ben ik ook veel slijm verloren maar het had geen roze kleur ofzo. Het was gewoon helder van kleur. Kan dat ook een slijmprop zijn? Heb er helemaal niet bij stilgestaan eigenlijk.
Ja, je kan idd deeltjes van de slijmprop verliezen (zoals ik nu dus). Maar het zegt helaas wel niets over wanneer de bevalling in gang gaat schieten Bij mij waren ze ook helder van kleur.
Spannend hoor! Hopelijk zet het vanavond door en heb je morgen je baby in je armen. En anders hoop ik dat je in vannacht nog wat kan slapen en het morgen verder doorzet.
Wat goed dat je het geduld hebt om nog langer te wachten! Is toch het fijnst als het spontaan gebeurt, dus hopelijk meldt de kleine meid zich ergens komende week.
Hier ook nog niet. De harde buiken zijn minder als ik ga liggen, dus deze nacht is er niets in gang geschoten. Vandaag door de dag dus weer wat bewegen, want merk inderdaad nu weer dat ik rechtsta dat de harde buiken weer komen Ze zijn gisteren een tuinhuis komen zetten, dus die vloer ziet smerig van het tuinhuis. Goede activiteit om mij mee bezig te houden dus, haha. Gisteren ook 4 serieuze steken gevoeld in mijn lalalala, dus volgens mij is die kleine goed aan het indalen nu Ik ben zooooooo ongeduldig nu !
Hier ook alles nog rustig! Ondertussen ga ik er maar van uit dat het nog wel even gaat duren. Ook wel weer lekker hoor, verlof zonder baby. Onze peuter is momenteel ook heel gezellig, dus daar geniet ik nu extra van. Hoe gaat het ondertussen met @BB83 en @Kip89 ? Doen de babies het goed en redden jullie je een beetje?
Jemig ze is DRUK aan het bewegen op dit moment! Heb d’r in een tijd niet zoveel gevoelt als nu.. zou ze eruit willen?