♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2022 ♡ ----------------------------------------- 16 November ♡ @Ly009 - 28 jaar - eerste kindje ♡ @Baloetje - 31 jaar - eerste kindje 17 November ♡ @Bellej - 31 jaar - tweede kindje 18 November ♡ ♡ @Mayson - 37 jaar - 2de en 3de kindje. Zwanger van een 2ling!! Worden oktober verwacht. 23 November ♡ @Nikki25 - 26 jaar - eerste kindje 26 November ♡ @Layali01 - 28 jaar - 3e kindje 27 November ♡ @Jolo - 31 jaar - 2de kindje 30 November ♡ @Geodriehoek - 32 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (1) | Onbekend (5) ------------------------------------------ Bevallen: Frun - 9 november - E.lvira Kip89 - 20 november - R.hodé BB83 - 21 november - Pe.pijn Sterretjes: Bluebell14 Afspraken: november: 28 - Jolo - 40 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Yes gedaan. En wat aanpassingen, heb aantal uit de lijst boven weggehaald die bevallen zijn, inclusief mijzelf en bij ‘bevallen ‘ neergezet. Hopelijk okee voor jullie en voor het overzicht.
Klinkt inderdaad heerlijk die kraamweek zo ! Genieten maar op die roze wolk, zaaaaalig ! Weet niet of je het al gezegd had of dat ik erover heb gekeken, maar hoe doet grote broer het? Mooie naam ook trouwens ❤
Kleine E. liet er overdag wel eens 4+ tussen, maar dan de nacht clusteren. Lijkt sinds gister wat beter te gaan! Overdag meldt ze zich tussen de 2,5-3 u en nachten zit ook al wat meer tijd tussen. Ik vang nu af en toe met de Haaka kolf op uit de andere borst, toch rond de 30 ml wat anders wegloopt. Zit nu met de ukjes op de bank voor een kerstfilm
Heerlijk die kerstfilms nu he. Kijk ik ook naar uit om naar te kijken terwijl de baby op mij ligt te slapen, haha Daarnet Q-time gehad en koekjes gebakken met de dochter ❤
Onze kleine meid is vanochtend, na een hele zware bevalling, geboren. We kunnen niet trotser zijn! Zal later uitgebreid mijn verhaal doen.
Wauw jaaaa. Ze is er eindelijk!!! Neem de tijd, jullie zijn nu het allerbelangrijkste, leuk dat je wel effe het nieuws deelt hier
Oh zo grappig hè die kinderen!!! oudste hier vraagt al twee keer waarom mijn buik nog dik is en of er nog een baby komt Hehe, Oops diastase maar verder doet ie het goed, maar soms ook echt niet en is helemaal normaal, maar dat nieuwe gedrag is vooral voor ons weer wennen. Komt goed…
Okay, vandaag woog ie dus 3110 gram (gisteren nog 3030 gram) dus is zover bijgekomen dat is hetzelfde als ik in 24 uur dus 1,5 kg zou aankomen Stel je voor!!
Lekker direct die kinderen. En dat gedrag... tja, dat hoort er idd even bij. Onze middelste is ook de draad nog wat kwijt Geef het de tijd. Toen onze middelste geboren werd, duurde het 6 weken voordat de oudste daaraan gewend was Hier heeft baby het dag en nachtritme omgedraaid. Wordt dus nu proberen het weer goed te krijgen, zodat ik wat meer dan een paar onderbroken uurtjes per nacht kan slapen
Hier gaat het ook op en af hoor met de peuter. Is denk ik én de leeftijd, én de nieuwe situatie. Voor zusje E. is ze wel erg lief. Het probleem is meer grenzen verleggen en dus niet luisteren/stoppen. Om vervolgens suuuuuper lief en knuffelig te zijn Wow! Hij doet het echt goed zeg. E. zat laatste kraamdag 5 gram onder geboortegewicht. Oh vreselijk, dat is hier dus ook. Ik heb een lekker hoekje op de bank gemaakt, daar tuk ik 's nachts wat tijdens/tussen de voedingen werd er gek van steeds net als ik wegdommelde er weer uit te moeten. Afgelopen nacht ging al beter, hopelijk vannacht dan eindelijk een paar uur slapen in onze bedjes.
Ja, we komen al elke dag wat meer tot elkaar, heeft effe tijd nodig, zeker de kraamtijd waarin ik veel aandacht aan de baby zal geven en sowieso met de borstvoeding. ai, succes met dag en nacht ritme omgooien! Lijkt me lastig, misschien heb je wat aan deze link/routine? EASY schedule https://readysetfood.com/blogs/community/the-easy-schedule-the-foolproof-routine-for-your-baby En voorbeeld schema’s: http://noobmommy.com/wp-content/uploads/2012/08/EASY-Schedule-Cheat-Sheet.pdf Kunt ook verder Googlen op “EASY schedule baby”