Nice!! Net even opgezocht en recensies gelezen, mij lijkt het een topding en ga je er veel plezier van hebben!
Die hebben wij ook In het begin even zoeken hoe je die kleiner maakt enzo, maar een heel handig ding hoor!
Ik hoor er veel goede verhalen over, dus ben benieuwd hoe hij je bevalt! Hoe gaat het nu verder met je herstel? Heb je al wat minder pijn?
Het gaat gelukkig een stukken beter! Kan al veel meer en plassen doet ook eindelijk geen pijn meer, voorheen verging ik echt van de pijn! Kan A nu ook langer vasthouden ❤️ dus gaat de goede kant op
Ahhh crap!! Stoot ik net 55cc gekolfde borstvoeding om… #sleepy baby heeft trouwens wel een slaapje van 5 uur achter elkaar gemaakt! Ze worden steeds langer die nachten! Hiep hoi, ben benieuwd hoe laat ie nu morgenochtend komt. Welterusten allemaal
Lekker is dat als ze langer slapen he! A slaapt meestal 4 uurtjes in de nacht en dan na dr voeding nog eens 4 uur tot later in de ochtend! Helemaal fijn
Ah shit...dat is zonde. Ik moet echt even meer regelmaat (en gelegenheid) krijgen met kolven enzo. Lekker dat er langer tussen de voedingen zit. Hoe laat was ie nu wakker? Zat hier nu ruim 7 tussen, met een slaap van 6,5 Ze krijg eind van de avond nu steeds een flesje gekolfde melk (110-120cc) en het valt mij op dat ze daar altijd lekker lang op teert. Soms denk ik even pauze te doen voor boertje tijdens drinken, ze klokt het onder de 10 min weg, maar mijn hemel...dan zet ze het me toch op een brullen Kleine dramaqueen deze hoor, net als dat ze de borst loslaat. Ze gooit zoch eraf, compleet met dramatisch armgezwaai en dan k.o.
Nou, de 1e menstruatie is ook een feit. Had gehoopt dat het wat langer zou uitblijven, maar ook wel weer fijn dat ik niet hoef af te wachten. Was met de andere meiden ook al zo snel weer ongesteld. Morgen gelijk prikpil halen.
Ik ben benieuwd of mijn menstruatie even heftig zal zijn als voor de zwangerschap.. ik wacht die eerste af en als dat zo is ga ik gelijk aan de pil beginnen want dat helpt zo goed bij mij! Veel minder pijn en veel minder heftig bloedverlies. Voor bescherming heb ik het eigenlijk niet nodig maar ja heb ook geen zin om weer elke maand 2/3 dagen op de bank te moeten liggen van de pijn.
Wauw, dat is snel! Zeker nu je borstvoeding geeft, dan blijft het vaak toch wat langer weg. Vorige keer werd ik pas weer ongesteld toen ik bijna geen borstvoeding meer gaf (na 9 maanden ofzo). Wat mij betreft mag het nu wel weer zo lang duren. Wij hadden weer een slecht nacht, helaas. M was vanaf 3 uur mega onrustig. Veel gekreun en af en toe zo’n huilerige uithaal. Weinig geslapen daardoor. Mijn vriend was wel heel lief vanochtend. Hij heeft de peuter naar de opvang gebracht en M mee naar beneden genomen, waardoor ik nog even verder kon slapen. Ik werd pas om half 10 weer wakker! Zo fijn om zo toch jog wat uurtjes slaap te kunnen pakken. Hmm, ik hoor M nu ook weer kreunen in de wagen. Denk dat ze zo weer honger heeft, dus de melkbar kan weer open
Hopelijk is het minder heftig, was bij mij in elk geval wel zo na mijn 1e bevalling. Ik heb echt minder last en bloedverlies sindsdien. Helaas niet minder geworden qua dagen...5-7
Echt hè, daar hoopte ik ook op. Maar schijnbaar is bij mij alles altijd gelijk weer goed op de rit. Vorige 2 bevallingen met week 4 alweer ongesteld, alle keren 2 weken nadat vloeien gestopt is. Wat ik ook stom vind, verdorie net van al dat maandverband af! Och, dat is niks inderdaad zo'n onrustige nacht. Wat lief van je vriend! Hahaha, ik zeg altijd dat de melkmachine er weer aankomt. E. heeft altijd trek. Vanmiddag heeft ze me echt leeg gedronken, daar was zij het alleen niet mee eens
Maar dan stopt het vloeien na de bevalling ook snel bij jou, dat is dan weer een voordeel Hier na bijna vier weken toch nog wel een maandverbandje nodig hoor. Vorige keer ook bijna zes weken, dus dat zal nu wel weer zo zijn. Ach ja, hopelijk ben ik er daarna dus voor lange tijd vanaf. M is ‘s avonds ook vaak heel onrustig. Steeds zoeken, maar niet echt willen drinken. Vanavond maar eens helemaal aan toegegeven en nu ligt ze zowaar op mijn buik te slapen. Wel met een volle poepluier, maar die moet maar even wachten tot ik naar bed ga. Even genieten van een avondje met een rustige baby. M is al zo groot ineens, trouwens! Ik keek vandaag naar haar en zag ineens hoe groot ze al is. Ben heel benieuwd hoeveel ze volgende week weegt, misschien al wel 4 kg?
Haha babies zijn echt zo grappig soms met die hand arm/gebaartjes, waar ze zelf nog geeneens weet van hebben. Wat jij doet was ook mijn idee al zo’n 3 avonden, maar ik viel telkens in slaap. Dus nu kolven voor de late avondvoeding (droomvoeding) en dan eens kijken hoe deze nacht gaat. Vanochtend had ie doorgeslapen tot 06.15u maar dat was dus na nachtvoeding om 02.00 uur.
wij hebben morgenochtend afspraak consultatiebureau, dan ook weer wegen, ben benieuwd! Kleine P hier ook onrustige avonden, maar geef er ook maar aan toe, kan de klok er al redelijk gelijk op zetten en kan ik hem wel later dan in zijn bedje wegleggen. Tussen 21.15/21.30 uur… over een paar weken even kijken of ie naar zijn eigen kamer wil slapen hoe dat gaat, als er de droomvoeding ook te pakken hebben. Hopelijk slaapt deze ook al door met 7 weken, net als de oudste
Ze worden idd echt zo snel groot he!! Hier zijn wij de 4 kg al voorbij. 3 dagen geleden was hij 4,190 kg. Vandaag werd hij ook gemeten en hij is al 55,4 cm met 3 weken oud dus Hij heeft echt zo'n lange benen en grote voeten haha. En hij heeft echt heel lange vingers (iedereen zegt dat, haha). Zolang het maar letterlijk blijft en niet figuurlijk