Uitgerekend 16 t/m 30 november 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ly009, 9 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    @Geodriehoek klopt, dat is altijd snel minder (gewoon maandverband) en klaar. Vond het dit keer lang duren, 4 weken:oops:
    Lekker genoten van de rustige baby vanavond?

@BB83 Ben benieuwd hoe laat hij weer wakker wordt!

@Jolo Jemig, wat heb ik een ukkie dan:o:

Ik ben wel blij dat ik goede nachtslapers heb. De oudste 2 beiden al aan het einde/na de kraamweek goed 6 uurtjes. En kleine E. lijkt het nu ook goed op te pakken.
    Nou moet ik zeggen, het waren allemaal ook superdrinkers hoor, hongerlapjes!

E. heeft een uurtje geleden 125cc gehad en is nog steeds wakker. Wel leuk dat de wakkertijd steeds langer wordt.

Ly009 en BB83 vinden dit leuk.
  2. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Fijne kerstdagen meiden!

Jolo en Ly009 vinden dit leuk.
  3. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Fijne feestdagen allemaal! ❤️ Eerste kerst met ons meisje :cry:

BB83, Frun en Jolo vinden dit leuk.
  4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Fijne feestdagen met jullie prachtig gezinnetje allemaal ! ❤

BB83, Ly009 en Frun vinden dit leuk.
  5. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Oh my, wat een dag! E. is serieus al de hele dag aan het drinken. Sinds half 12, max 3 kwartier ertusseno_O
    Ik neem aan clusteren, maar jeetje...vanmiddag dacht ik op gegeven moment echt dat ik leeg was! Heb geeneens kunnen kolven voor de laatste voeding, ja 50 vanochtend:confused:

Hopelijk morgen een wat nomalere dag, we moeten ook nog 2u in de auto en logeren.

Zo, dat moest ik even kwijt hoor.

6. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh my, dat zijn pittige dagen ja, je voelt dan zó leeggezogen (letterlijk en figuurlijk). Pak je rust en blijf drinken! Ik moet dit ook tegen mezelf zeggen merk ik. Als ik drukke dag heb (gisteren) dan is wat ik kan kolven met moeite 90cc en na vandaag had ik net weer fluitend in 7 mins 125 cc gekolfd. Maakt echt zo’n verschil soms. maar ehh met 6 weken heb je ook weer de regeldagen te pakken waar je doorheen moet. Succes mommy!!

Frun vindt dit leuk.
  7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Jullie ook!!

heb mijn man aan het emo huilen gekregen door het kado dat ik je gegeven, zo lief! We zijn nu echt een gezinnetje, voelt echt zo geweldig en compleet :)
    Ik heb een gepersonaliseerde mok kado gedaan van Monsieur T-shirt, zo leuk!

:thumup:

Ly009 en Frun vinden dit leuk.
  8. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ah ja dat is wel echt een zware dag geweest idd! Dan heb je gewoon geen moment rust :( Hoe ging de autoreis?? Hopelijk wel goed!

9. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Fijn he dat gevoel!! Had ik laatst ook dat ik dacht van ohh mijn hart! Ben echt gelukkig ❤️

BB83 vindt dit leuk.
  10. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Was echt pittig! Vandaag gelukkig een normale dag en voelde mij niet 'leeg'. De autorit ging goed, beide ukkies hebben zowat de hele rit geslapen.:thumup:
    Grote E. werd precies wakker op het moment dat we er waren hahaha. Kleine E. Was nog ver weg:roflmao:

Ly009 en BB83 vinden dit leuk.
  11. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het dames? Wat zijn jullie plannen voor nieuwjaar? Aan de ene kant wil ik thuis blijven omdat ik niet van A’s nachtroutine wil afwijken, maar aan de andere kant twijfel ik om met familie af te spreken bij hun thuis. :) Wat doen jullie?

12. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier gaat ie goed! De kerstdagen waren gezellig, fijn samenzijn en lekker eten en drinken ;)
    Eerste kerstdag een rit van 1,5 uur gemaakt naar familie en was even vergeten wat je allemaal ook alweer mee moeten met een baby! Haha, maar het is gelukt en gewoon op tijd, inclusief ikzelf in make-up en eten voorbereid voor 2e kerstdag toen andere deel familie hier thuis kwam.
    Als ‘afsluiter’ gisteren ook weer aangedurfd om seks te hebben :o: ik leek wel een giechelende puber die het spannend vond voor de eerste keer ofzo :oops: maar was weer even wennen, ging gelukkig wel goed op wat gevoeligheid na.

ik denk dat wij ook gewoon thuis blijven met oud/nieuw, ik vind overdag bezoek/ritje maken prima, maar blijven logeren bij familie of vrienden met ook nog minstens één nachtvoeding, toch niet ideaal. Thuis heb ik gewoon alles binnen handbereik, wiegje bij ons bed enz. Kijk, uiteindelijk zal het kunnen, maar zelf lig ik liever ook op tijd in bed als ik het niet trek ivm moe, dat is dan weer moeilijker als je ergens anders bent. Die feestjes komen wel weer denk ik dan.

hier vandaag heel duidelijk baby last van de eerste sprong, hij is gewoon wakker geweest tussen twee voedingen! o_O Dat is echt nog nooit voorgekomen, dus meer wakker-tijd, leuk :thumup: alleen nog even niet willen slapen in eigen bedje, maar dat komt morgen dan wel weer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze doorslaapt. Sinds afgelopen week gaat nu telkens om 21.15 uur slapen, dan om 23u droomvoeding en dan nog wakker even om 03.00 ca en en dan weer om 06.30uur… het gaat steeds beter en beter :)

ik las trouwens dat babies pas vanaf week 6 in een 24-uurs slaap/waakritme komen, dus nog één weekje en dan testen of het voor deze kleine ook geldt. Heb er wel vertrouwen in, bijna de nachten weer ‘terug’ :thumup:

hoe gaat het met de rest?

Ly009 vindt dit leuk.
  13. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Heerlijke kerstdagen met 2 wijntjes gehad! Geen regeldagen meer, ze is langer vol van haar voedingen terwijl ze korter drinkt nu:thumup: en helemaal geen tepelhoedje gebruikt de afgelopen dagen.

Oud en nieuw vieren wij thuis, met misschien wat vrienden. Kan vriend ook wat drinken, ik heb namelijk geen rijbewijs.

@BB83 Lekker hoor, al een beetje ritme dus! Droomvoeding wil hier niet, paar geprobeerd, maar mondje blijft stijf dicht:roflmao:

En ja wat een spul moet dan mee he met een baby. Ben wel blij dat ik een handige luiertas heb die ook gelijk een bedje is:) wagen hebben we thuis gelaten.

BB83 en Ly009 vinden dit leuk.
  14. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Haha ja zo herkenbaar dat je van alles en nog wat mee moet nemen met een baby! Heb ook een hele fijne tas daarvoor gelukkig :D

Ik denk dat wij tot een uur of 10 bij familie blijven en dan gewoon lekker vroeg naar huis. Vind het anders too much met een pasgeboren baby :)

@BB83 hier gebeurt het vaker dat ze wakker is tussen 2 voedingen. Vind dat soms wel vermoeiend.. heb liever dat ze dan toch ff slaapt :rolleyes:

BB83 en Frun vinden dit leuk.
  15. Geodriehoek

Geodriehoek Actief lid

28 mrt 2022
    333
    313
    63
    Wij hebben ook een fijne kerst gehad. Eén nachtje bij mijn moeder gelogeerd, ging heel goed! We hebben M gewoon in de kinderwagenbak laten slapen. Daar slaapt ze thuis overdag ook vaak, dus een keer een nachtje daarin kon ook wel.

Met oud en nieuw blijven we thuis. En heel eerlijk denk ik dat ik ook gewoon naar bed ga en alleen om 12 uur even op sta om vuurwerk te kijken. Ik heb echt nog geen puf om de hele avond op te blijven.

Hier nog weinig ritme. M heeft ook regelmatig last van krampjes, waardoor ze weinig slaapt tussen de voedingen. Vannacht daardoor ook wakker tussen 12 en half 3… Hopelijk vannacht weer een betere nacht!

BB83, Frun en Ly009 vinden dit leuk.
  16. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Super vervelend die krampjes he! :( Kan daar soms zo radeloos van worden.. heb vandaag probiotica poeder besteld komt morgen binnen. Hopelijk verlost dat A van die gemene krampen!

Geodriehoek en Frun vinden dit leuk.
  17. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha, een luiertas dat ook als babybedje kan worden gebruikt? Wat een gadgets heb jij allemaal @Frun :roflmao:
    Hoe gaat het nu met die draadloze kolf? En, joehoe geen tepelhoedjes meer! De droomvoeding is hier pas sinds een weekje dat het lukt hoor: Ik kolf een voeding, geef die dan in de fles. Want aan de borst wordt er niet gedronken als meneer slaapt :p krijg hem er niet wakker genoeg voor en blijft mondje ook dicht, maar flesje lukt wel erin te wurmen :roflmao:
    En die voeding heb ik binnen 7’mins bij elkaar gekolfd, ben blij met de medelafreestyle ( geleend van iemand), dus dat houden we zo.

@Geodriehoek wat fijn dat jullie zo konden logeren, succes met de krampjes. Rustige nacht gewenst :)

Frun en Geodriehoek vinden dit leuk.
  18. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hahaha verder geen gadgets hoor. Had deze tas al met grote E. Toen moesten we alles met ov doen en werden dan opgehaald met de auto, dus maxicosi ipv kinderwagen.
    De kolf bevalt goed! Kolfmomentjes vinden is een 2e, maar de opbrengst valt me niks tegen.
    Flesje erin wurmen lukt wel, maar datvis dan ook alles. Drinkt dan niet:roflmao:

BB83 en Ly009 vinden dit leuk.
  19. Geodriehoek

Geodriehoek Actief lid

28 mrt 2022
    333
    313
    63
    We zouden vandaag nog kerst vieren met de schoonfamilie, maar ik lig met een longontsteking in bed. Vannacht ineens 40 graden koorts en ik ben zo ziek :( Nu baal ik ook wel een beetje van de borstvoeding, dat maakt het wel extra zwaar.

20. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Jemig! Dat is niet niks zego_O
    Beterschap!!

Deel Deze Pagina