Hè vervelend! Beterschap!! ik hoop maar op de been te blijven, vandaag heb ik het zwaar en mijn lichaam voelt zwaar en productie van de BV lijkt ook achter te lopen hierdoor, zo maar weer een citrosan nemen… keelpijn daar blijft het nu nog even bij.
Ojee...duimen maar dan dat het hierbij blijft. Er gaat ook van alles rond. Ging net weer wat beter met iedereen hier. Begint de middelste dag voor kerst weer te hoesten en snotteren, en licht ontstoken ogen. Vooralsnog koorts vrij gelukkig! Zelf voel ik mij wel ok, op beetje hoesterig na.
Net nog een zelftest gedaan, die was negatief. Lig nu lekker in bed met een kruik, hopelijk slaapt baby P zo, en dan ik ook…
Het heerst nu echt zeg! Ook veel in mijn omgeving zijn ziek! Bah.. had gisteravond keelpijn en beetje snotterig maar vandaag niks meer. Beterschap allemaal ❤️
Ah wat een heerlijke slaper hebben we! Vannacht echt goed bijgekomen en nog beetje keelpijn maar voel me al 90% beter dan gisteren! Baby P. sliep van 21.15 - 03.45 uur (droomvoeding om 0.15uur) en daarna tot vanochtend 07.30 uur!! Holladiejeejj Hopelijk dat eerste sprongetje nu gehad en hij ligt nu zelf met zijn hoofdje naar rechts gedraaid, dus niet meer voorkeurshouding naar links, topkind!!
Wat fijn dat P zo goed slaapt! Dan voel je je zelf ook meteen een stuk fitter. M had vannacht juist weer wat vaker een voeding nodig. Ik denk dat mijn melkproductie toch wat lager is doordat ik ziek ben. Gelukkig voel ik me vandaag weer iets beter dan gisteren. Ik lig wel nog in bed, maar de koorts is gezakt. M lijkt een ontstoken vingertje te hebben. Haar vingertopje is helemaal rood en er lijkt iets van een puskopje te zitten naast haar nageltje. We kijken het nog even aan en als het morgen nog zo is, dan bellen we de huisarts maar weer. Beterschap voor iedereen!
Fijn dat de jullie je iets beter voelen! Dat had E ook in de kraamweek, aan beide wijsvingertjes. Het heet omloop en gaat na een paardagen vanzelf over. Ziet er zo pijnlijk uit, maar ze leek geen last te hebben. Ik hield het extra schoon en deed er wat tepelzalf op
Wow mijn kleine heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen! Ze slaapt al bijna 8 uur achter elkaar nu en is nog steeds niet wakker was net wel ff aan het jammeren maar ze slaapt nu weer door!
Wauw super ! Kan je ook weer wat uitrusten Hier komt de kleine man zich snachts nog wel aandienen om de 4u, maar valt dan altijd meteen in slaap weer. Maar hij is echt nog steeds een droombaby hoor. Huilt echt amper, geen last van krampjes Dus ik voel mij op zich ook wel elke dag goed uitgerust.
Wat fijn zeg! Krampjes krijgt A nog wel dus hopelijk doet de probiotica snel zn werk (als die überhaupt gaat helpen). Ze krijgt het nu 3 dagen pas dus ff afwachten nog
Wat heerlijk! Hopelijk blijft dat zo. M wil nog wel twee voedingen ‘s nachts, ze laat er maximaal 4 uur tussen denk ik. Maar soms ook maar 2,5 uur, helaas. Ach ja, komt vanzelf wel. M heeft ook wel wat krampjes, maar ze poept ook niet zo vaak. De oudste poepte echt bij iedere voeding, terwijl M soms een hele dag niet poept. Daar lijkt ze dan wel wat last van te hebben. Gelukkig hebben we dan de draagdoek om haar overdag toch wat te laten slapen. Zijn jullie trouwens al over naar een slaapzakje in bed?
Ik gebruik soms slaapzakje en soms dekentje. Maar hij is dan ook groot en had meteen een groot hoofdomtrek dus kon al meteen in de 1ste maat, haha. Want in het begin is het idd opletten dat ze niet in hun slaapzakje zakken.
Goede nachtjes lees ik! Heerlijk, hier ook ongeveer 4 uurtjes, soms inderdaad ook minder. Slaapzakje gebruiken we al een aantal weken Ik heb besloten de bv af te gaan bouwen. Ondanks dat het dit keer goed gaat, kan ik gewoon niet lekker ontspannen geven met drukke peuter huishouden en de deur uit willen/buitenshuis voeden. Voel mij steeds gehaast, weinig kolfmomentjes, dus knoop doorgehakt gisteren. Straks kv halen. Ben wel erg trots dat ik zolang heb kunnen geven.
Gelukkig nieuwjaar! Beide kinderen hebben hier rustig door het vuurwerk heen geslapen. Zelf heb ik tussen half 9 en half 11 even geslapen, toen een voeding gegeven en opgebleven tot 12 uur. Toch nog wat van de jaarwisseling meegekregen zo. @Frun , goed dat je zo lang borstvoeding hebt gegeven! Het is zeker wat passen en meten met een peuter er bij, dus kan me voorstellen dat je dat te zwaar vindt. Je mag trots zijn op wat je hebt bereikt hoor!
Dappere beslissing! Lekker doen wat het beste voelt voor jou en je gezin A slaapt trouwens vanaf week 2 in een slaapzakje
Happy New Year!! Dat het maar een mooi jaar mag worden Hopelijk heeft iedereen een fijne jaarwisseling gehad. Wij in elk geval wel, de oudste heeft het met vrienden gevierd en is nu aan het werk Grote E heeft het tot 23.45 volgehouden en was daarna niet meer wakker te krijgen. Gelukkig voor haar heeft ze nog wel vuurwerk gezien voor die tijd. Kleine E werd iets voor 24u wakker met honger en is daarna weer in slaap gevallen. We hebben wel lekker uitgeslapen tot een uur of 10
Ik heb trouwens ZO veel plezier met de Tula draagzak! Had ik veel eerder moeten aanschaffen! Echt een verademing om alles te kunnen doen met beide handen terwijl A lekker bij me ligt ❤️
Nog allemaal een gelukkig nieuwjaar!! Hier hebben de kindjes ook door alle knallen heen geslapen, ik heb smiddags zelf nog wel een slaapje gedaan van 1,5 uur, want was toch ook wel erg moe en niet fit. Vandaag lijkt het beter te gaan. Kleine P is ook nog verkouden en heeft dan snachts erg last van een verstopt neusje waardoor hij wakker wordt. Ik denk dat als de verkoudheid weg is, hij ook al een flink eind gaat doorslapen! Afgelopen nacht sliep ie tot 01.30 en daarna tot 07 uur vanmorgen @Ly009 wat goed dat jouw kleintje al heeft doorgeslapen! Yessss, en de andere nachtjes ook nog of was het een eenmalige actie. En fijn dat die draagzak zo goed bevalt, het is ook gewoon super fijn en praktisch @Frun ach meid, heb je toch supergoed gedaan, je kleine heeft die eerste belangrijkste borstvoeding boost gekregen van je hoor! Pakken ze jullie nooit meer af, en het is ook weer een stuk afscheid nemen van die intieme momentjes. Dat is met flesje geven toch net een wat ander gevoel. Ik zit me ook te bedenken hoe ik het aanstaande woensdag allemaal ga doen. Ben dan voor het eerst alleen thuis met beide kinderen, bijna kleuter en baby die ik moet voeden man is klaar met het extra verlof en ja, moet er toch een keer van komen. Ik vind het wel spannend. Wat doe jij op een dag als activiteiten voor de oudste? @Geodriehoek weer helemaal opgeknapt? Ik gebruik nog de Meyco swaddle voor de slaapjes, ik ga pas over paar weken over naar slaapzakje denk ik, als de swaddle niet meer past.