Ik ben morgen jarig. 1 april, het is geen grapje en de 2ling is ook geen grapje . Wel een super leuk, dubbel verjaardagscadeau voor mij. Sorrie dat ik zoveel post maar ik ben echt helemaal onderste boven er van . Ja maar goed dat het er geen 3 zijn...
Wauw @Mayson wat bijzonder, gefeliciteerd!! Bij mij waren bij de follikel meting ook 2 wat dominanter eitjes. Op dat moment was het nog niet zo dat ze allebei zouden springen (13 en 14 mm), de week daarna een eisprong gehad dus zou zomaar een dubbele geweest kunnen zijn! Maandag heb ik mijn echo
Spannend ook voor jou. Ze zeggen hier onder de 14mm doet niet mee. Vanaf 14mm word meegeteld. Ik had er dus 3 boven de 14mm dus was voor ons sowieso wel een kans op meerling. Succes alvast maandag
Van harte gefeliciteerd! Zo’n enorm wonder om twee van die kleintjes in je buik te mogen laten groeien ❤️
Wow @Mayson !! Superleuk en dubbel gefeliciteerd hoor met twee van die kleintjes in je buik, jeeejjj leukkk!
Dames ik ben op mijn werk en ik doe zooo hard mijn best om niet in slaap te vallen.. ik word steeds meer moe lijkt wel! Pffffff
De vermoeidheid valt bij mij wel mee. Alleen heb ik een koortsblaas gekregen en ik krijg dat alleen bij ofwel stress, ofwel een verminderde weerstand. Dus het zal misschien toch wel een combi van een beetje moeheid en stress voor de echo zijn
Beterschap? Kennen we dat in NL als blaasontsteking? Veel veel veel drinken, ocean spray cranberry sap
Nee, geen blaasontsteking Zo'n blaasje dat je op je lip krijgt. Als dat open ligt is dat besmettelijk dus geen kusjes geven aan mijn dochter tot die tijd Geen idee hoe jullie dat in NL noemen Een koortslip misschien?
Ik heb gedurende de dag enorme jeuk aan mijn buik! En het is nog steeds super droog. Probeer wel elke dag te smeren maar het is nog niet minder geworden helaas
Bingo! Ik heb het ook trouwens, mijn weerstand is mega laag en dan heb ik ook altijd koortslip ik voel me gestaag met de dag misselijker worden. Het is niet echte misselijkheid, maar een constant onaangenaam in mijn maag/buik, bleghh en dan heb ik nu alweer honger gevoel, om 18 uur vanavond macaroni gratin gegeten, volle bak. Raar toch
Oooh ik ben zo blij dat dit laatste herkenbaar is! Ikbheb de hele dag al zo'n lastig gevoel aan mijn maag. Het gevoel van 'ik wil niet eten, want ik voel mij niet goed', maar ook het gevoel van 'ik heb honger'